|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Voldria saber si algun autocaravanista ha anat a pujar el Canigó i si hi ha anat on ha deixat l'autocaravana i quina es la millor opció per anar-hi amb el nostre vehicle(pujar a dalt ja ho farem a peu:laugh:) .Gràcies.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Nosaltres vam anar a Sant Marti de Canigo i vam deixar l'auto al poble de Casteil, on hi ha un parquing per autocaravanes N42° 31′ 59.916′′ E002° 23′ 31.416′′ . Des d'aqui surt el cami a Sant Marti, pero si voleu pujar al pic, no se si es pot
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)
|
|
|
Gràcies Jordi ho miraré sobre el mapa.El que volem nosaltres es anar a fer el pic.Jo el vaig fer quan enia 14 anys i ja no m'enrecordo ni del poble(diria que es Sant martí de Canigo)on varem iniciar la ruta d'ascens.
A veure si algu altre ho ha fet,potser en jofranc que es de muntanya o en jordi carreras???. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
hola Jepi, acabo de tornar ara mateix del canigó. Es impresionant, hi ha un munt de poblets petits desde on pots deixar l'auto i pujar caminant, aixo si, hi ha un bon troç. El que queda més a prop es el castell de sant martí, en linea recte uns 5 qm. pero tal i com es veu, ja no es per muntanyencs, sino per alpinistes... jo crec que la gent arriba fins a Cortalets i a partir d'aqui, xino xano. Ara be, pel que veig hi ha un munt de corves i no es gaire bo el camí. Aixo si, les vistes, son una pasada.
Una abraçada. (el nou google earth es l'hostia.. http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per raboga.
|
|
Hola Jepi
Doncs nosaltres tambe tenim el Canigo com a signatura pendent, com a dit en Jordij, el mes aprop que hem estat a sigut a St. Marti del Canigo i com molt be ja ha explicat deixes l'ac al Castell i pujes a peu, que si no recordo malament son uns 45 mn. Uns familiars que i van anar ja fa algun any, crec recordar que van di que es necesita unes 5 o 6 hores, a Vernet les Bains van llogar un taxi 4 x 4 que els anes ha buscar a la tornada per deixar-los a peu de cotxe. Si vols els hi puc demanar i donar-te la informació Salutacions |
|
|
Segons informes de la parantela es pot pujar fins al refugi i ha partir d'allà a peu unes tres hores ( de pagès) per pujar i una hora i mitga de baixada mes o menys
Tot aixo es per la banda de Prada de Conflent |
|
|
Gràcies amics,Raboga,Jofranc.
També hi hem passat aprop aquests dies,però estava molt nevat i ens ha quedat el regust de proposar-nos anar-hi aquest estiu o tardor. el cantó de Prades de conflent es el mateix que el de Sant Martí,no??. Jo recordo que no va ser cap cosa de 6 o 7 hores de pujada,fins i tot i varen pujar els meus avis( en pau reposin). He d'averiguar tota la ruta que haig de fer per poder-hi anar el més aprop amb l'auto. Una abraçada i gràcies a tots,si en sabeu res més ja m'ho fareu saber. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
St Marti del Canigo es per la banda que dona a Mont-Louis i Prada
es per el costat del mar, pertant no te res a veure, encara que comparteixen la mateixa muntanya. Salutacions |
|
|
Gràcies per l'aclariment.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
PER APARCAR LA AC NO SE PERO MIRAT AQUESTA PAGINA QUE et anira molt be madteam
|
|
|
El Canigó és pot pujar per diverses llocs, i cadescun té diferentes dificultats. Mirat el següents enllaços, algun et pot servir de guia.
excursiones.iespana.es/canigo-cat.htm www.madteam.net/rutas/senderismo/pica-del-canig-per-cortalets.amunt sempreamunt.net/show.action?excursionId=187 Salutacios ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Neus.
|
|
Gràcies Neus,quan pugui m'els miro.De segur que ens ajudarà.
|
|