|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Fa un any volia comprar una bateria,un carregador i un convertidor per fer la caravana autonoma,consultant als foros em van recomanar CAMCAR de Valencia ho vaig comprar i tot perfecte.Ara resulta que la bateria una EXIDE de gel amb 5 sortides fora camping esta per tirar.Els he trucat 7 vegades em diuen que han de seguir el que els digui la casa EXIDE i porto 3 setmanes sense bateria,o sigui a l'hora de vendra perfecte ara sobretot que no se us espatlli res.Ja us anire explicant.ENS VEIEM.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Carles,
En aquestes situacions l' unica manera de fer una mcia de pressiò és enviant un burofax. Possat en contacte amb OCU o qualsevol altre organisme. Un problema que jo vaig tindre amb l' aire condicionat de casa, no el van solventar fins que vaig seguir els passos que em va aconsellar legalitas. Sort!! |
|
|
Moltes assegurances ofereixen assessorament legal per aquestes coses, mira de posar-te en contacte a veure si hi ha sort.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Segueixo sense bateria,la setmana pasada me la van recollir i encara espero resposta,no tenen vergonya.al loro que no estamos tant mal.ENS VEIEM.
|
|
|
Home jo he comprat alli per cert molt be de preu i l'unic inconvenient que han trigat una mica a portar-ho pero molt be, de moment, el que suposo que ells directament no et poden abonar directament la bateria fins que sen faci carrec el distribuidor, entenc que el que ho estas passant ets tu i es una putada, mira et posare un ejemple d'una casa més gran Leroy Merlin vaig comprar un Aire dels seus i vaig estar mes de 2 mesos perque s'avia estaptllat, fins que es van decidir per canviar-lo 2 mesos.
nomes desitjo que el solventin el problema el mes aviat possible. Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
|
Mega, espero que no triguim masa a resoldre´t el problema i que no us agafi a les vacances.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|