|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Aquest cap de setmana passat, malgrat la pluja, hem estat a Saragossa, més concretament al càmping municipal Ciudad de Zaragoza. Es tracta d'un càmping nou, estrenat per l'Expo, situat a un barri de nova construcció a les afores de la ciutat. Ens ha agradat la netedat, els equipaments (tres grans blocs de lavabos, dutxes, etc.) i l'amplitud de les parcel·les. A més, tenen un local tancat amb tres barbacoes, taules i bancs, que ens ha permés dinar i sopar tots junts, donat que el temps no era el més adequat per fer-ho fora. De moment, la major mancança que li veiem és la falta d'ombra, doncs tots els arbres són petits i escanyolits, i preveiem que fins d'aquí a 15 anys no serà un càmping amb ombra, o sigui que si teniu pensat visitar la ciutat a l'estiu, teniu-ho en compte, pot ser mortal.
Ens ha anat molt bé per reunir-nos amb els nostres amics d'Alcalà (Rocinante) i València (Carlina), doncs és un punt intermedi per a tots tres. Aquest cop, també s'ha afegit Labrit. En resum, un cap de setmana molt intens, però alhora molt divertit. Per cert, un altre dia (en alguna kedada) us explicarem com canvien l'aigua beneïda a la catedral. No som d'anar a missa, però no ens van quedar ganes de santiguar-nos. Això sí, ens vam fer un fart de riure. Molts records per a tots de part de Rocinante i Carlina. Mercè & Cia.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Jo m´en vaig portar un clau punxat a la roda de record, d´aquest càmping.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Merce, explica, explica ...
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Ës u càmping molt ben situat i que feia molta falta.
Tens raó en lo de l´ombra... res de res!! Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
matrix ha escrit:
Si Marta, ja sabem que el camping esta molt bé situat ... ... el que ens intriga i volem saber és que pasa amb l'aigua beneida ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Neus.
|
|
Gràcies pels records d'en Rocinante i la carlina,molts petons per a ells d'una gent que els enyora en la distancia.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Jepi, capullin, en vez de mandar recuerdos, vente para la proxima y trae calçolts y algo de butifarra...
Lo del agua bendita creo que sera mejor no explicarlo ... Un finde encantador a pesar del humo y del frio <strong> Tras un Mundo Nuevo !!</strong>
|
|
|
EN EL PILAR.... joer que sorpresa de como limpian las pilas de agua bendita...
sino lo veo no lo creo.. de echo me acerque a la Sra. de la limpieza para comprobar que lo que veia de lejos era real en la distancia corta... con una bayeta amarilla recojia el agua de la pila y la echaba a un cubo (imaginamos que bendito aunque de los chinos...) al terminar de recoger toda la santa agua ... moja la misma bayeta en agua (sin bendecir) y lejia y friega efusivamente todo el recipiente de marmol blanco... ¿termina la faena??? noooo vuelve a cojer el agua (bendita) y la echa de nuevo en el recipiente... cuando se fue , obviamente nos acercamos a la pila.. el olor a lejia era brutal!!! palabra. PD. No me creo estigmas del Pilar de Zaragoza <strong> Tras un Mundo Nuevo !!</strong>
|
|
|
Que passa compis!que tal los de la capital???i la family???esperemos que bien,ya sabes que puedes venir cuando quieras a hacer una calçotada,como nunca estoi en Navarcles:laugh:
Dale un abrazo superior a Geles i a la moza un hermoso beso de Pau i Judit. Saludos. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Rocinante, saludos!!!!!!!!!!!!!!!! Hay que ver como las gastan estos maños eh!!!!!!!
Jepi!! Una abraçada...Vindras al cau???? |
|
|
Ostras, que pasada!!! el sabado voy para la Pilarica... no me santiguaré yo en esa agua, no.!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Merce, gracies per les indicacions del camping. N'estic segura que us ho debiau passar d'allò més bé.
S'agraeix els records de Carlyna, fa temps que no ens veiem, i de Rocinante no tinc el gust de coneixer però virtualment si, confio algun dia coincidir amb vosaltres. I el de la Pilarica, Saludos desde Lleida Marta & cia.
|
|
|
rocinante ha escrit:
... És agua bendita, no purificada !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
arizona ha escrit:
Ho sentim molt família Arizona ens es impossible venir,ja ens agradaria però estem en una època de control adolescent i acompanyant a tots els partits de basquet als nostres fills.Ens agradaria fer-hi una escapadeta sense l'auto,però ho veig difícil,segurament anirem a la calçotada.Esperem poder-vos abraçar i petonejar allí. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
esta bien que una ciudad grande e importante como Zaragoza tenga un camping municipal (a ver si cunde el ejemplo), y por lo que cuenta Merce, ademas esta correcto, lo de la sombra en parte es logico, no se si tendra arboles plantados, pero en su caso al ser nuevo el camping quizas necesiten tiempo.
en Zaragoza cuando sale "el lorenzo" hace falta sombra. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Tonio.
|
|
Aquí teniu unes quantes fotos de la nostra estada a Saragossa, incloent foto dels arbres del càmping...
picasaweb.google.com/lh/sredir?uname=merce67totcamping&targe...L-9gcMIHw&feat=email Espero que es vegin bé. Mercè & Cia.
|
|
|
Muy guapos todos... da gusto tener un fotografo entre nosotros...
<strong> Tras un Mundo Nuevo !!</strong>
|
|
|
Que xulas, la del Javi en barretina per Saragossa, mol bona
|
|
|
que conste que yo tambien me puse la barretina.. pero parecia un polaco con una seta puesta.... nada que ver con el Xevi !!
<strong> Tras un Mundo Nuevo !!</strong>
|
|