• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

bolets....... fa 17 anys 10 mesos #30848

Aquest cap de setmana 27,28 i 29 volem anar a plegar algun bolet, a veure si n'hi ha, que sembla que per cada bolet van vuit a plegar-lo. B-)
Si algú s'anima estem al camping Baliera, deixarem la caravana durant tot l'octubre a veure si podem anar-hi algún altre cap de setmana.
Un saludo desde Lleida
Marta & cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:bolets....... fa 17 anys 10 mesos #30849

A nosaltres ens agafes a la fira.

Un altre finde serà.

Petonets,

Mireia

Re:bolets....... fa 17 anys 10 mesos #30852

nosaltres també hi serem a la fira... i al´altre...però el cap de setmana del 16 ens anem a Segovia, a veure si en trobem...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:bolets....... fa 17 anys 10 mesos #30855

Avui ja ens hem manjat un plat de bolets (rovellons, camagrocs,llanegues i ulls de perdiu)els va anar ha buscar el meu fill ahir perque si espera al cap de setmana pujan els de barcelona hi s'els emporten tots :laugh: :laugh:
Salutacions a tots i que en trobeu molts :whistle:

Re:bolets....... fa 17 anys 10 mesos #30862

Doncs el dilluns 29 aprofitant que es festa a Lleida el meu fill i jo volem anar a buscar bolets, avui encara no tenim molt clar on dirigir les nostres passes, però es una bona opciò, recordo que a Bonansa n'havia trobat força ja fa uns anys.
Si pots ja diras que tal va per aquest indret.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Re:bolets....... fa 17 anys 10 mesos #30863

rodamon ha escrit:

Doncs el dilluns 29 aprofitant que es festa a Lleida el meu fill i jo volem anar a buscar bolets, avui encara no tenim molt clar on dirigir les nostres passes, però aquesta zona, es una bona opciò, recordo que a Bonansa n'havia trobat força ja fa uns anys.
Si pots ja diras que tal va per aquest indret.

Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Re:bolets....... fa 17 anys 10 mesos #30873

Nosaltres segurament sortirem diumenge "al monte", a veure què trobem, però sense anar gaire lluny. Si demà ens veiem a la Fira podem concretar...
Mercè & Cia.

Re:bolets....... fa 17 anys 10 mesos #30874

Ja diré quants kilos n'hi pleguem (jejejejeje), suposan que puguem entrar al bosc, perque després del programa de caçadors de bolets d'ahir....
Mercè, a la fira nosaltres i anem el dissabte 4, sobre tot no ho compreu tot eh?
Un besito
Marta & cia.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • Sierra de la Demanda +

Destí: Sierra de la Demanda Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12