• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Estiu per Andalusia i Portugal 2008 fa 13 anys 10 mesos #29291

Bona nit a tots/totes,
el viatge d'estiu ja l'anem definint, sortirem de casa el 2 d'agost. El 4 d'agost tenim entrades per veure l'Alhambra de Granada (Sevilla, Huelva) i travessant Andalusia tenim previst passar a Portugal, tot veient la part de l'Algarve ( Faro, SAgres, Sines, Llac de Sant Andre, Lisboa, Dunes de Sant Jacint, ESpinho, Oporto) i tornada cap a casa passant per Catella-Lleó?? i Calahorra?? o millor per Madrid?? :?:
TEnim fins el dia 23 d'Agost per anar passejant. :mrgreen: :mrgreen:
Si algú de vosaltres ha fet algun tram d'aquest recorregut, parades, llocs per menjar, àrees AC, platges per disfrutar,... tenint en compte que anem amb una nena de 6 anys. :oops:
Us estarem agraïts si algú de vosaltres ens fa quatre cèntims d'alguns relats que segurament ja estàn penjats a la web però que no localitzem.

Gràcies a tots/totes i bon estiu, brindeM

Correcitys i family

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Estiu per Andalusia i Portugal 2008 fa 13 anys 10 mesos #29444

Companys/companyes,

Ningú entre tots nosaltres no heu anat a aquesta zona?? O no heu llegit cap relat sobre aquesta ruta??

Gràcies per endavant, ;-)

Re: Estiu per Andalusia i Portugal 2008 fa 13 anys 10 mesos #29445

Fa un parell d'anys nosaltres vem fer una ruta a l'Agost per tota la costa Atlàntica de la peninsula, començant pero Porto, i acabant a Tarifa. De tot en vem fer un relat al nostre blog. El vem dividir en cuatre parts; t'en poso els links:

blog.kampistas.com/grandes-viajes/ruta-atlantico-sur-i-las-beiras/
blog.kampistas.com/grandes-viajes/ruta-atlantico-sur-ii-extremadura-y-ribaltejo/
blog.kampistas.com/grandes-viajes/ruta-atlantico-sur-iii-algarve-y-alentejo/
blog.kampistas.com/grandes-viajes/ruta-atlantico-sur-iv-huelva-y-cadiz/

Espero que us serveixi d'ajuda.

L'unic que durant aquesta ruta no vem visitar va ser Lisboa i els seus voltants (Sintra, Cascais, Gincho) ja que ho coneixiem d'un viatje anterior, pero sens dubte es pel meu gust una de les zones que mas val la pena visitar de Portugal.

Salutacions i no dubteu en preguntar si teniu cualsevol dubte.
hthttp://blog.kampistas.com/

Re: Estiu per Andalusia i Portugal 2008 fa 13 anys 10 mesos #29446

CONRAD, gràcies per la teva informació, ens serà molt vàlida per preparar la nostra sortida, ;-)
Demà començaré a llegir-la detingudament....

Re: Estiu per Andalusia i Portugal 2008 fa 13 anys 10 mesos #29458

Crrecytis, del recorregut que marques jo nomes he fet Granada i part de Málaga.
Nosaltres vam triar el camping de Las Lomas per domrmir, per l´altitut...ja que a Granada feia calor.
Ja saps que a Granada prenent 3 cerversses ptos soritr sopat?... solen fer unes tapes molt bones ....
Segons per on vagis Antequera et pot quedr de pas... la ciutat es maca i també una zona que es diu El Torcal, és un paisatg espectacular.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Estiu per Andalusia i Portugal 2008 fa 13 anys 10 mesos #29467

Bé, bé MATRIX, m'agrada l'idea.... brindeM

Re: Estiu per Andalusia i Portugal 2008 fa 13 anys 10 mesos #29526

Hola!!

Nosaltres també tenim pensat anar a Andalusia aquest estiu, sortirem el mateix día 1 a la nit. La idea també era començar per el sur de Portugal i anar pujant la costa amunt.
Així doncs tota l'informació que podeu aprotar també l'aprofitarem nosaltres.
He comprat una guia de rutes per la costa d'andalusia que està molt bé, es de l'editorial El Pais Aguilar, que per el meu gust són els que fan les millors guies.

www.agapea.com/Rutas-por-la-costa-de-Andalucia-n93232i.htm

Salutacions!!

Re: Estiu per Andalusia i Portugal 2008 fa 13 anys 10 mesos #29548

Nosaltres hi vam anar l'any passat.
Pel nostre gust, és incomparablement millor la costa atlàntica que van resseguir que no pas l'Algarve (ple de turisme i molt més agobiant)

Mira si et pot servir:
mireia63.blogspot.com/2007/11/la-costa-portuguesa.html

Re: Estiu per Andalusia i Portugal 2008 fa 13 anys 10 mesos #29568

MIREIA, després de llegir el vostre relat, només em falta... engegar la AC per començar la ruta ;-)
MARIONA, fullejaré aquestes guies en la botiga especialitzada que tenim a Girona per a viatges, a veure que hi trobem,

Gràcies per la informació,

Re: Estiu per Andalusia i Portugal 2008 fa 13 anys 10 mesos #29727

Doncs engega-laaaaaaaaaaaaaa!!! Jajajaj

Eps, si necessites alguna infromació concreta, no dubtis en demanar-la:)

Re: Estiu per Andalusia i Portugal 2008 fa 13 anys 10 mesos #29741

MIREIA, t'agafo la paraula i si ens cal, ho farem...
MARIONA, imagina't que ens trobem pel camí,.. encara que nosaltres sortirem el dia 2 de bon mati, per dormir a 200 km abans d'arribar a Granada...no sabem encara a on....

Re: Estiu per Andalusia i Portugal 2008 fa 13 anys 10 mesos #29742

Correcitys... per curiositat, has estat tu el del comentari escrit al meu blog, al relat de Portugal? (qui ho ha fet no ha deixat el nom)

Re: Estiu per Andalusia i Portugal 2008 fa 13 anys 10 mesos #29743

Si, he estat jo. He intentat deixar nom peró no me n'he sortit. Em sembla que em demana alguna adreça de msn i jo no en tinc...

Re: Estiu per Andalusia i Portugal 2008 fa 13 anys 10 mesos #30042

Bon día!!

No estaría malament trobar-nos!! Quina ilu fa sempre, oi? Nosaltres volem arribar en un parell de dies al cap de San Vicente (Portugal) i a partir d'allí anar pujant. Al final ens centrarem en Portugal (Algarve) Huelva i Cadiz ja que tot no pot ser i hem de passar a veure a la familia a Jaen.

Ja falta molt poquet!!

Ens veiem!!

Re: Estiu per Andalusia i Portugal 2008 fa 13 anys 10 mesos #30044

Tot pujant, abans d'arribar a Oporto, concretament a Ilhavo, tens Costa Nova i Torreira, dos llocs que val la pena visitar i et queden de cami.
Pel que fa a la tornada, si encara disposes de temps jo tornaria per Castella-Lleo, tot i que fas una mica tomb, pero es mes maco i si pots fes una petita parada per la zona de Quintanar de la Sierra, si no ho coneixeu, es una zona de boscos magnifica, amb petjades de dinosaures, necropolis i la canalla pot donar de menjar als cervols.
Salutacions i bon viatge
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Re:Estiu per Andalusia i Portugal 2008 fa 13 anys 9 mesos #30084

Bon dia,
sospito que a aquestes alçades de la pel•lícula arribo tard, però tal vegada ho puguis aprofitar: ahir vaig penjar al meu bloc www.elmonperlafinestra.blogspot.com/ el nostre viatge per Almeria a finals de juny.
Ah! I felicitats a tots per aquest remodelació del web.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• L'Auvèrnia +

Destí: Auvergne ( França ) Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • Esqui de fondo i "La Corrida" a Puigreig +

El sábado día 21 nos levantamos tempranito, ¡nos íbamos a esquiar! A las 7 de la mañana habíamos quedado en la gasolinera de la C-58 y nos retrasamos 5 minutillos Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12