|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Buscant i mirant per Austria, he trobat això: www.liechtensteinklamm.at/english/klamm.htm
Té bona pinta, però sovint les fotos i el que ens venen a les webs es molt millor que el que hi ha. Ho coneixeu ??, en teniu referències ??, val la pena ?? Moltes gràcies, |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Monrib, que macu...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Lo siento, no lo conocemos y no te podemos ayudar.
|
|
|
Hola Montse !!!
No les conec però tenen molt bona pinta; jo les visitaria sense pensar-ho. Et vaig recomenar las coves de gel de Werfen " Eisriesenwelt". Si hi aneu, encara que faci molt sol i molta calor, porteu roba d'abric (anoracs, pantalons llargs, gorru, guants i botes de muntanya), ja que la visita dura 1,30 h. Son 90 mn dins un frigorific gegant... us agradarà. Os poso un enllaç que os donerà una lleugera idea del que son: carreteraymanta.iespana.es/paginaaustria.htm Una abraçada y Bon viatge !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Moltíssimes gràcies Neus, ara estàvem arribant a Salsburg, així que farem una paradeta a Eisriesenwelt :mrgreen:
|
|
|
Referent a les coves de gel, hi vam estar fa uns quants anys, recordo que hi habia un parking que deixaves l'ac hi et pujaven hem un bus, com diu la Neus teniu d'anar ven abrigats perque a dintre hi fa fret encara que faci un sol que esquerdi el cap, tota la mina es fosca hi negra i et donen un llum de carburo per fer tot el recorregut.
Una mica mes a prop de Salzburg hi ha Hallein ho hi ha una mina de sal, es una mica la turistada, entres amb un tren petit i surts amb vaixell, per passar d'una galeria a l'altre baixes per uns tubogans, si vas amb mainada s'ho pasan be ( pero crec que la Mireia va dir que el billet era una mica car. |
|
|
Gràcies, Jofranc t'he fet una altra consulteta al fil de les vacances.
www.totcamping.cat/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=28524#28524 |
|
|
Montse, sobre Hallein pots trobar la informació al meu blog i referent a les coves de gel, ja et passaré el que tinc. Hi vam anar quan teníem la caravana i no ho tinc penjat (són deures pendents de fer)
|
|
|
Ja t'he contestat a l'altre fil
Si necesites alguna cosa mes diga-ho |
|