|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Carles,
Celebro que ja tinguis taula reservada, no vaig pensar en dir-te que hi ha dos torns. :oops: Si vols un consell, no esmorzis gaire aquell dia, ja sabràs el perquè t'ho dic..... :mrgreen: Bon cap de setmana i bon àpat!!! gustóS Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Gràcies Mandonguilla i CIM per les vostres respostes.
Una altra sortida per apuntar a l'agenda!!! Em falten dies de festa |
|
|
Hola a tots,
Ja hem tornat de la sortida a Les Fonts del Llobregat. Finalment varem sortir el divendres a les 22h. i van arribar cap a les 00:15 al parking que Monrib123 ens va dir en la Pobla de Lillet, hi havia un espai reduït per aparcar, sort que uns amables autocaravanistes que al sentir-nos arribar es va moure per que hi capiguessim (gràcies Conrad i Echobelly :D , el mon és petit allà hi eren...). Varen xerrar una mica però era molt tard. Al endemà a les 10:30h. vam agafar el tren del ciment i hem fet la visita a la fàbrica del ciment, els Jardins Artigas, i el museu de ferrocarrils, dinem i tornem al lloc del aparcament i veiem a més de la AC de C&E, la de Karmai, no hi eren ningú... Van fer nit a Castellar de N'Hug on si que hi havien ACs però cap de TotCamping. Hem comprat i menjat un tros del famós Super-Croissant (quina passada). Hem fet la visita a les Fonts del Llobregat. Hem anat a Rte. Sta. Barbarà en Cercs i és tal com heu dit posen menjar per a un regiment de famèlics. Al arribar ja tens la taula posada amb una safata de pernil, escalivada, amanida, taula de embotits aigua amb vi, al cap de una estona venen a prendre nota del primer plat, hem demanat escudella (sense comentaris), desprès carn i el postre d'ells bunyols amb vi dolç. Gràcies per donar-mes referències per passar un cap de setmana molt maco. Carles/Maite quina llàstima no haveu-vos vist, un altre vegada... Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Hola Carlosk75 te queria hacer una pregunta: ¿ Sale bien de precio el restaurante de Santa Barbara? Gracias y un saludo. |
|
|
Funciona a menús, ja que quan arribes totes les taules tenen d’amunt totes les safates que he explicat abans. Tenen de primer i segon varis plats per a escollir (inclou cafè), el preu es de 16€ adults i 8€ nens. Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Ai, quin fart de bunyols m'he donat allà. Esctic content de que us hagi agradat el lloc, suposo que ara estareu uns quants dies sense menjar res no ??
|
|
|
Finalment vares esmorzar abans o no? :mrgreen: Celebro que dinéssiu a gust i que la sortida hagi estat perfecte, ara, a preparar-ne una altre!! Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Hola Carlos!!
Doncs ja veus, canvi d'ultimíssima hora i cap a la muntaya!!! A nosaltres també ens hagués agradat trobar-vos Les Fonts del Llobregat estaven a tope d'aigua (aixó ja es bó) però també de gent i li va treure molt encant a la visita De baixada vem visitar la Colònia Vidal, vam poder fer la visita guiada, i ens va agradar molt. Súper interessant i didàctic. Gràcies a tots pels vostres consells!!! |
|
|
Mandonguilla/CiM,
Malgrat era un mica ‘giri’ vaig fer unes fotos de la taula amb els plats, a veure si aquesta nit poso el link per que veieu/recordeu el afartapobres (per cert, el pa no el vaig tastar, ahir no tocava...) :mrgreen: Amb el que et trobes a la taula de safates ja tens prou per dinar, amb el primer plat fas un esforç, amb el segon ni amb gula tel pots acabar, els postres gaire bé ni el vaig provar, (ara m’empanadeixo... ). :evil: Gràcies per les indicacions. Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Aquí estan les fotos del nostre cap de setmana, hi ha la del croissant on hem posat una funda de olleres per comparar el tamany, i al final les fotos del dinar en el Restaurant Santa Barbara (els postres són els que van quedar ja que no podiem més).
picasaweb.google.es/carlosk75/LesFontsDelLlobregat Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
CARAI QUINES FOTOS, QUINA GANA M'HA ENTRAT ARA MATEIX!!
Aquest relat me'l guardo a favoritos!! Gràcies per compartir aquesta informació vital. Convé que quedi entre nosaltres i no surti del foro!! Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
|
|
|
Moltes gràcies per les fotos i l'informació és un lloc que fa temps hi volem anar i ara ja ho tenim clar del tot a la que poguem cap allà que marxem.
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
|
Carlos, per fin posso cara al nick, a veure si ara a SH fem les presentacions com Déu mana.
Unes fotos preciosses i del menjar....UHMMMMM quina pinta i quina cantitat. M' ho apunto a la llista per quan tingui la "tococaravana" com diu el Xavi. |
|
|
|
|