• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

TEMA:

Re: MARXEM DE VACANCES!!! fa 13 anys 4 mesos #29854

hola amics!!!!! salutacions des de la bonica poblacio de Lubeck, al nord d´Alemanya, a 65 km. de Hamburg. La ciutat es molt maca i mereix desviar-se uns km. per veure-la, pero nosaltres a mes a mes ens hem de quedar aqui un dia mes de lo previst ja que tenin l´AC al taller, dema ens canvien l´alternador de la bateria que ens ha tornat a donar problemes!!!! La broma ens constara 570 euros!!! Se acabo el presupuesto del viaje!!!! Be, de tota manera, amb un viatge tan llarg era d´esperar algun "percance".

Neus i Tiramillas, ahir ens van donar records per vosaltres!!! Els companys Angeles (Angel y Angelines) de Madrid, que se´n van a Cabo Norte, ens els vam trobar a punt d´embarcar , passaven la nit al costat nostre en un parking a Travemunde. Vam estar xerrant un ratet.

Tiramillas, el gasoil l´estem pagant aprox. de 1, 46 a 1,54,oscil.lant, als pobles mes barat que a l´autopista normalment.

Fina, l´alemanya t´ha enganyat!!! els preus son prohibitius!!! Per que et facis una idea, 3 tomaquets 1,50 euros, una tallada de salmo cuit en una parada al carrer: 6 euros, una ampolla d´ aigua petita en bar 3,50 euros i en super una gran 1,50 (si tornes l´envas et tornen 0, 25 centims. Un sobre de 50 grams de pernil 6 euros. Jo seguiria comprant a Espanya!!!

Neus gracies per la informacio, si dema recuperem el vehicle intentarem passar per on ens has dit, dema anirem a Hamburg.

Salutacions a tots!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: MARXEM DE VACANCES!!! fa 13 anys 4 mesos #29855

hola guapos!!!!!!!!!!!!! ya os contaremos!!!!! Contarnos cosas de como esta la cosa por ahi, que estamos desconectados del mundo!! Besos!!!

Re: MARXEM DE VACANCES!!! fa 13 anys 4 mesos #29856

Tiramillas normalment en l´area de berlin hi ha moviment constant, com que val 17 euros, la gent entra , surt, uns dies en area, uns dies aparcats en ciutat (no posen problemes) a partir de les 13 h. has de deixar l´area el dia que marxes, a ultima hora de la tarda es quan hi ha mes entrades, pero clar, et parlo del juliol, a l´agost suposo que sera mes problematic, pero si esta ple, no et preocupis, fins que es buidi, a fora hi ha lloc per aparcar, i mes a prop del centre tambe. I igualment pots utilitzar les instal.lacions, per la tarda la senyora de l´area no está ;-)

Re: MARXEM DE VACANCES!!! fa 13 anys 4 mesos #29862

Tot i amb el contratemps de l'alternador, aprofiteu per a tastar (potser ja ho heu fet, oi?) el famós massapà de Lubeck !!!
:silly:
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: MARXEM DE VACANCES!!! fa 13 anys 4 mesos #29863

:cry::cry::cry: Sí, estic plorant :cry::cry::cry:

Una estona que no estic conectada i resulta que xatejeu i tot....

:dash::dash: això no s'hi val.

Parelleta, una pena l' alternador i sobretot els calers, em sap molt de greu, ja us a vençut la garantia????

Jo coneixo Lubeck, perque quan volem baixar material de fàbrica i no podem esperar a que embarqui en vaixell demanem que ho baixin per Lubeck, jeje, jo que pensava que era una expressiò i resulta que és un poble, aii Dèu, el pitjor és qie quan li vaig preguntar al meu jefe no em saber explicar que era el nom d'un poble.

En fi, bon viatge, tenim moltes ganes de veure-us.

Petonets

Re: MARXEM DE VACANCES!!! fa 13 anys 4 mesos #29869

Bona nit,

primer felicitar-vos per tant impressionant viatge i tantmateix el seguiment mitjançant els relats que aneu fent.

Però ara al gra :

A Lubeck hi ha un museu naval on hi ha exposat un submarí alemany de la 2a G.M. el U-995 del tipus VIIb. Es pot veure per dins, és una exposició oberta al públic. Això que us dic és informació de la seva web. Jo he estat al U-1277 que està a -33 m. però en aquet cas a sota de l'aigua, a Matosinhos, Oporto, Portugal, que és el germà bessó del U-995.

Doncs bé, si per una d'aquelles grans casualitats del món anèssiu a parar a l'esmentat museu, si us plau, si us plau, si us plau, si us plau i molt més, agafeume algún tríptic, o informació o qualsevol record d'aquest tipus per anar fent boca fins que jo hi pugui anar. Doncs hem sembla que són els dos únics U-boot del tipus XIIb que resten per ser visitats.

Si per milers de motius no hi passeu, tindré un altre motiu per anar de seguida que pugui, així que en cap moment us amuineu.

Gràcies amb antel.lació i disfruteu al màxim.

Fins aviat!

Angel Parra

Re: MARXEM DE VACANCES!!! fa 13 anys 4 mesos #29955

Hola, veus com sempre va bé tenir corresponsals pel món!!!!

que us vagi molt i molt bé, aquest any nosaltres farem cosetes petites, sortides de caps de setmana llarg (tinc la il·lusió de que si un any no faig vacances potser podré fer com vosaltres i l'any seguent fer-ne dos mesos:whistle: :silly::emoticon_wi

Re: MARXEM DE VACANCES!!! fa 13 anys 4 mesos #30083

angel, encantat de saludar-te encara que no ens coneixem personalment!!!!! Lamento molt dir-te que no ens hem pogut connectar mes fins ara que acabem d'arribar a casa!!! O sigui que a Lubeck va ser la darrera connexio del viatge!! Em sap molt de greu perque no vam anar al museu naval i evidentment no t'hem pogut portar informacio!!!! Es el problema d'escriure i llegir al cap d'una setmana!! Aixi que ja tens l'excusa perfecte per anar tu personalment a buscar el triptic i de pas... veure el submari ahhh i em portes tu la informació per si tenim ocasio d'anar-hi una altra vegada!!!! Quina rabia!!!! :dash::dash::dash:

Eva si que vam tastar el massapa que dius pero la veritat es que no ens va agradar molt !!!

Mireia i Paco i Xavi, a hores d'ara vosaltres ja esteu de vacances, o sigui que no se quan llegireu aixo!!! I nosaltres sense veure la vostra auto!! :dash::dash::dash:

UUUUUUUf tinc el cap ple de "chichones" !!!

Be, amics, ja hem tornat del megaviatge!!! Ho hem passat molt be, i malgrat petits contratemps normals viatjant tant temps, no hem de lamentar cap cosa greu i aixo ja es important.

Amb ganes d'anar a alguna trobada i poder compartir una estona amb vosaltres que estem molt necessitats de xerrar!!!!!! aixo de no saber alemany es el que te!!!!

El primer que hem notat es que aqui fa mes calor, per exemple fa 5 dies a munich anavem amb maniga llarga!!!!

Gracies a tots per seguir-nos. Aixo ens ha fet estar mes a prop de vosaltres!!!!!!

Una abraçada!!!

Re: MARXEM DE VACANCES!!! fa 13 anys 4 mesos #30085

Hola parella,

Ja han passat dos messos?

Què fort, a mí m' han passat ràpid, però suposso que a vosaltres molt més.

Me'n alegro de que us hagi anat molt bè, a veure si ens ensenyeu les fotos.

Donç encara no estem de vacançes, les agafem el divendres i suposso marxarem la matinada del dissabte al diumenge cap a la France.

A ón esteu a Mollet?

Re: MARXEM DE VACANCES!!! fa 13 anys 4 mesos #30087

:laugh::laugh::laugh:
Hola parelleta,ja heu arribat??? quasi no m'ho crec,aixó vol dir que a nosaltres ens queda molt poquet per marxar:woohoo: :woohoo::woohoo: .
us hem anat seguint i ja hem vist que no heu parat,esperem que aquest viatge us hagui`proporcionat tot el que hi buscaveu i us hagui nodrit d'experiencies i saviessa.
Una abraçada a tots els gossets també.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: MARXEM DE VACANCES!!! fa 13 anys 4 mesos #30088

Hola Mireia i Paco!!! Aixi que encara esteu per aqui????? Doncs si, ja han passat 2 mesos :girl_cry: ahhhh per les goteres no ens fas enveja eh, nosaltres tambe n'hem tingut :sick:

Esperem que ja us ho hagin arreclat... Estem a Mollet fins dimecres. Una abraçada molt forta!!!!!!

Jepi!!! Salutacions!!!!!! Que feu vosaltres al final aquest any???

Re: MARXEM DE VACANCES!!! fa 13 anys 4 mesos #30089

Ei parelleta!!!! benvinguts!! hem anant seguint tots els vostres comentaris sobre el vostre viatge. Estem desijant que ens expliqueu les vostres experiencies.
a nosaltres encara ens falta una mica:( fins el dia onze no marxem.

Per cert, Mireia (mirypaco) com va anar tot per Peñiscola? vas fer el viatge sola? et van arreglar el problema?
Petons

Re: MARXEM DE VACANCES!!! fa 13 anys 4 mesos #30090

hola mari!!! Salutacions!!!!! Encantats de saludar-te!!! Tinc el relat fet de tots els dies, ara falta posar ordre i transcriure-ho tot, que es una feinada de por. Ja ho anire fent. Una abraçada!!!

Re: MARXEM DE VACANCES!!! fa 13 anys 3 mesos #30210

Hola parella, portem unes semanes desconectats i fins ara no ens hem adonat de que ja sou a casa ens alegrem molt, esperem tornar-vos a veure aviat i que ens expliqueu moltes coses hem anat seguint els vostres relats i ens heu donat molta enveja, una abraçada i fins aviat.

Dolors i Guillem.
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re: MARXEM DE VACANCES!!! fa 13 anys 3 mesos #30247

Hola willi gracies per saludar!!!! Estem acabant de preparar les fotos perque les pugueu veure, ja falta menys!!!

Re: MARXEM DE VACANCES!!! fa 13 anys 3 mesos #30394

Hola amics, perquè aneu fent boca, aqui us envio les fotos de la 1a. part del viatge. Fer una seleccio de més de 3000 fotos és una tasca que porta molta feina!!!! Pero us prometo que la segona part estarà molt aviat!!!

www.wamba.com/photos/detail/Wj5QaQRqBG5WZVdiUjE_3D_#1783626,944105

Re: MARXEM DE VACANCES!!! fa 13 anys 3 mesos #30398

Alaaaaaaaaaaaa, que fotos más chulas.:blink:
Ya se ve, lo mal que lo pasasteis. Jajaja Estas tardando, en
poner las próximas.:-P
Un beso muy grande para los dos. :kiss2:

Re: MARXEM DE VACANCES!!! fa 13 anys 3 mesos #30399

La camara de fotos encara es viva????:sick: jajjajajaa

Cararyyyyy punyeterussssss quina envejaaaaaaaa:dry:

Un petonàs!!!!
Mª José:sick:

Re: MARXEM DE VACANCES!!! fa 13 anys 3 mesos #30400

Molt maques, la veritat però m' han sabut a poc.

El Dalmi el millors de tot.

Petonets

Re: MARXEM DE VACANCES!!! fa 13 anys 3 mesos #30420

Tiramillas molt viva ja no esta la camara jajajaajaja :laugh:

Mireia ja hi ha 446 fotos publicades, segur que ja les has vist totes??????? home tan com saber "a poco" ;-);-);-) un petonas!!!

Los Pacos saludos, nos vemos prontito!!!!!!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Alguns viatges

• Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12