• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Unes idees si aneu per Lleida, fa 18 anys 4 mesos #25676

amb el permís dels lleidatans d’aquest fòrum, és clar.
Acabo de penjar el relat de la nostra escapada per Lleida d’aquesta setmana santa
elmonperlafinestra.blogspot.com/2008/03/escapada-28lleidaentre-la-plana-i-la.html
Als interessats que vulguin més dades, no deixeu de preguntar.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Unes idees si aneu per Lleida, fa 18 anys 4 mesos #25677

Hola Marce,
el meu marit és de la Pobla de Segur i el diumenge de Pasqua el vam passar fent la mona amb la família a una barraca que tenen als horts del riu, a prop del pavelló. Diumenge hi ereu? Es que vam veure una ac quan estavem passejant pels horts i donant pa a un ase, taquetes li'n diu la nostra neboda, just on vau pernoctar vosaltres. Ereu vosaltres qui vau fer fotos al taquetes? :mrgreen: nosaltres anavem amb el nostre gos iogui i les dues nebodetes...tornant cap a la barraca.
M'ha agradat el teu relat!
Glòria
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Unes idees si aneu per Lleida, fa 18 anys 4 mesos #25685

M´ha agradat molt... Lleida la tinc força oblidada.... i li tinc ganes...
Gràcies per compartir la teva experiència amb nosaltres.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Unes idees si aneu per Lleida, fa 18 anys 4 mesos #25686

Em sembla que no erem nosaltres. Nosaltres vam ser-hi la nit de divendres sant. De fet volien visitar la Fira de la Ganga de La Pobla, però em vaig confondre: la fira va ser el 21, i jo pensava que era el 22 :( . Bueno: tornem a tenir una excusa per tornar l'any que ve, encara que les terres de Lleida no necessiten gaires excuses per visitar-la.
A mi m'agraden molt, fins i tot la zona de secà, a l'estiu, té el seu encant.
Salutacions.
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

  • Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

  • Itàlia i els seus Alps +

    Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • Marroc en Setmana Santa +

    Destí: Marroc Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Podeu veure o descarregar també la Llegir més
  • La Franja i el Maestrat +

    Sortim de Martorelles (Mollet) i agafem  l’AP-7 en direcció Tarragona. Ens desviem cap a Reus, per la N-420 passem per Móra i Gandesa. A Gandesa fem la primera parada. Cal Llegir més
  • Entre els núvols dels Alps +

    Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí