• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Granada i Màlaga fa 19 anys 11 mesos #2306

Ja sé que per aquestes dates hi ha poc moviment al forum però acavo de veure conectac a en Rodamon i m´he enrecordat de la conversa que vam tenir al Vilanova Park sobre Granada.
M´agradaria que em diguèsis llocs on menjar bé per la zona......

Evidenment, és una petició extensiva a tot aquel que hem pugui donar informació...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Granada i Màlaga fa 19 anys 11 mesos #2310

Holaaaaaa Marta, poc moviment, y dolen , no puc pasarta camp informació de Granada, fa molt de temps, 26 anys que vàrem esta, sagu que els restaurants que van anar estan tancats per falta de clientela =))

Re: Granada i Màlaga fa 19 anys 11 mesos #2351

marta si necesitas que te asesore sobre malaga solo tienes que decirlo , si quieres de granada poquitas cosa te podria explicar.

Re: Granada i Màlaga fa 19 anys 11 mesos #2353

Dooncs ja ho estas fent...que desprès marxaràs de vacances i em quedarè amb un pam de nassos.... ;-)

Re: Granada i Màlaga fa 19 anys 11 mesos #2399

sobre todo decirte que esta precioso , acabo de volver de una escapadita de un fin de semana y la verdad es que vuelvo encantado .

De malaga deberias centrarte en el centro historico , paseo larios , el palo , por sus chiringuitos(pescaitoo) y como no ir ha ver el rincon de la victoria muy bonito....

Siguiendo por la costa hacia almeria o granada segun se mire encontraras un pueblecito llamado Torre del Mar , aqui te aconsejo que pases un dia de playa y vayas a comer a un restaurante que se llama la CUEVA , a cualquiera que preguntes de malaga o de este pueblo te guiara sin duda , no se come biennnnnnnnnnn, la madre de diossss.

Por la tarde te recomiendo que te pasees por Nerja , este pueblo esta situado siguiendo direccion almeria , te recomiendo que si puedes vayas por la nacional y vera s el famosos barco de chanquete.
Nerja es uno de los pueblos mas bonitos deol litoral andaluz , pasear por el es uno de los lujos de estos paisanos..
No dejes de ver el balcon de europa impactante por su gran explanada y bonito por la naturaleza que se desprende de el...

No debeis de olvidar que para el lado de cadiz tenemos uno de los pueblos mas emblematicos de la costa azul , Mijas , con sus borricos y sus paseos .
Si llegais en fiestas no os lo habreis pasasdo mejor en vuestra vida , todavia conserva lo sano de aquella tierra..
Por la tarde podreis bajar a un pueblecito que hay en la costa Mijas COsta no pecan de originales..

Otro de los pueblos de costa bonito es torremolinos, pero parecido a lloret, no se si me entiendes ..

Marbella ahi que verlo pero si no lo vees no te perderas nada , te lo aseguro.

Creo que con esto llenaras unos diitas , si necesitas mas , ya sabes..

Re: Granada i Màlaga fa 19 anys 11 mesos #2407

Muy interesante todo....lo anoto....¿ y del interior que recomiendas? evidentemente Ronda y Antequera ya están en la lista.........

Re: Granada i Màlaga fa 19 anys 11 mesos #2420

si te puedes escapar a Lanjaron es muy bonito , tambien podrias valorar la posibilidad de ir a Alcaucin es un pueblo de interior , cerca de la costa pero con gran encanto.

No se yo pasaria mas tiempo hablando de interior en granada que en malaga , hay que disfrutar la costa , sobre todo vereis muchas calas que iendo por la nacional que poodeis para a pasar el dia , la gente de alli tiene bastante tradicion.

que os lo paseis muy bien yo empiezo hoy mis vacaciones por loq ue no podre contestar un abrazo y nos lo comentamos en la quedada de septiembre .

Re: Granada i Màlaga fa 19 anys 11 mesos #2427

Gràcies per tota l´informació. Que tinguis unes bones vacances. hola

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12