• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

AMPURIES.... fa 17 anys 1 setmana #227

Nosaltres volem anar cap a al platja......... volem fer una sardinada i acompanyar- la amb lambrusco ben fresc !!! :-P .... anirem cap Ampúries.........si algú si vol apuntar.... ja ho sap :roll: tranquilitat, bicis, platja etc, etc...
Anirem a un camping que accepta camping xecs ...l´Ánfora...www.campingamfora.com/

Si no ens veiem...
Fins molt aviat!!!!!

Mª josé :D

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: AMPURIES.... fa 17 anys 1 setmana #252

Hola família,nosaltres amb molt de gust us hi acompanyariem ,pero tenim tots els caps de setmana plens fins al Juliol.Que si basquet,que si ballet,que si festa de l'escola,que si dinar de basquete....etc.Estic estresat tan sols de pensar-hi,pero els nens només són nens una vegada i lo que no es fa per un fill no es fa per ningú.
Salutacions i a passar-ho bé.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: AMPURIES.... fa 17 anys 1 setmana #262

Mª José , no has dit quin dia marxes....o és una proposta sense data?

Per cer si vas a on posa perfil i baixes a baix de tot on posa mostrar galeria, tens la teva foto per posar-la.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: AMPURIES.... fa 17 anys 1 setmana #283

Maria Jose:

M’agrada molt la idea sobretot el de les sardines i el Lambrusco però aquest cap de setmana hem de donar-li el gust a la meva mara política. li hem promès sortir a prendre el Sol, igual et dono una sorpresa i te la porto. =)) Jo havia pensat en el campin Vilanova.

Fins aviat

Re: AMPURIES.... fa 17 anys 1 setmana #294

Bona nit!!!
Marta... sortim el disabte per la tarda... ja que tenim partit de basquet i futbol :? i tornerem el dilluns per la tarda :D

jA QUEDA POC PER SAN JOAN!!!!!!
Una abraçada!!!

Mª josé :g)

Re: AMPURIES.... fa 17 anys 1 setmana #296

Vicenç ,portali la sogra a la Mª José i tu ten vas de copes amb el Manolo =)) =)) .
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: AMPURIES.... fa 17 anys 1 setmana #302

Jepiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!! 8O

No donis idees :? que el Manolo s´hi apunta :cry:
Vicenç.. ...ja ho saps .. allà estarem :)

Una abraçada per tothommmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!

Mª josé :-P

Re: AMPURIES.... fa 17 anys 1 setmana #321

Doncs nosaltres havíem pensat en anar al camping Vilanova Park o al Cambrils Park (tenim que gastar dos camping cheques). Potser ara que ha baixat la temperatura anirem al Vilanova ja que te la pisci climatitzada.

Re: AMPURIES.... fa 17 anys 1 setmana #325

Que es una sortida de luxe del TRIO MARCELINO,o que ?.No us esteu de res ,piscina coberta,jaccuzzi,i jo sense probar-la.El dia de la trobada vaig xerrar tant que em sembla que vaig ser l'unic que no hem vaig banyar.m'ho tindre de fer mirar aixo de la xarrera. =)) =)) =))
salutacions i que us vagui bé.

Re: AMPURIES.... fa 17 anys 1 setmana #331

No Jepi aquesta setmana el trío Marcelino es dispersa i segurament ja no es tornarà a trovar ( com a trío propiament dit) fins a pasat l´estiu.
Falta que la Montse pengi el relat de la sortida per la Vall d´en Bas i ja veureu que bé ens ho vam pasar.

Re: AMPURIES.... fa 17 anys 1 setmana #334

Jepiiiiiiiiii!!!!! que l´ha passar al teu avatar??? Que potser ets canvies l´AC??? :roll: :roll: =)) =)) =))

Això de la xarrera deu ser contagios...jo tampoc vaig poder banyar-me...vaig anar desprès un cap de setmana per probar-la =)) =))

Re: AMPURIES.... fa 17 anys 1 setmana #335

Glup!!! jo tampoc el tinc!!! ho acabo de veure.... i t´asseguro que jo no em canvio la caravana.. :roll:

Re: AMPURIES.... fa 17 anys 1 setmana #337

Ja l´he trobat...es que sense el garrot no soc la mateixa :D :D

Re: AMPURIES.... fa 17 anys 1 setmana #338

Res canvi de plans ,ens voliem comprar un ultim model d'auto,estil la d'en Vicenç pero ens faltaven 20 euros per pagar-la i ho hem deixat per un altre dia.Que torni el vell avatar. =)) =))
salutacions.

Re: AMPURIES.... fa 17 anys 6 dies #378

Hola a tots, Jepi, que bona ideaaaaaaa :-)) , però problemes de salut del meu pare (gens greus de moment) han fet suspendre la sortida Mº Jose m’hagués agradat molt deixar-te a la sogra i marxar-me amb Manolo. Cala depèn de com es trobi el Jefe pot ser nirem a Vilanova sensa sogra.

Re: AMPURIES.... fa 17 anys 6 dies #391

Vicenç esperem que no sigui res i que us pogueu recuperar ben haviat.salutacions i salut.

Re: AMPURIES.... fa 17 anys 6 dies #392

Gràcies Jepi, són problemes dels 90 anys

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Quatre parròquies osonenques +

...Tothom qui hagi passat per la Plana de Vic ha trepitjat algun punt o altre del municipi de Gurb, encara que no n’hagi vist el poble: els seus 2500 habitants Llegir més
  • Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12