• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Nadal i Cap d'Any a "Cinque Terre" (Itàlia) fa 18 anys 9 mesos #21268

Finalment hem decidit que aquesta Nadal i Cap d'Any anirem a "Cinque Terre" (Itàlia). Ens han dit que és molt bonic. Voldriem saber si algú coneix aquesta zona, si hi ha estat i si pot aportar-nos informació, ja sigui perquè ja hi ha estat o bé coneix referències o pàgines web. També llocs de pernocta per AC a la zona. Gràcias. :D
Tu me dis, j'oublie. Tu m'enseignes, je me souviens. Tu m'impliques, j'apprends.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Nadal i Cap d'Any a "Cinque Terre" (Itàlia) fa 18 anys 9 mesos #21275

Doncs mira, nosaltres no hi hem estat, però és un dels llocs que tenim pensats per anar un moment o altre. Ens l'han recomanat molt.
Vam estar mirant per anar a l'estiu passat, però al final no vam anar per aquella zona. De totes maneres, a l'estiu està molt massificat, i ara tenim la idea d'anar-hi per setmana santa.
Quan vam mirar, la nostra idea era estar-nos a La Spezia i des d'allà agafar el tren que comunica tots els pobles. No vaig trobar cap àrea dins el parc.
Anant-hi ara, potser podríeu dormir a monterosso o Riomaggiore (em sembla que són aquests els dos pobles de la punta del parc) i des d'aquí anar amb el tren, o inclús fer camí a peu.

Tens vàries webs per consultar:
www.parconazionale5terre.it
www.cinqueterre.it

Ja ens explicaràs.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12