• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Semana Santa 2008 en Marruecos fa 14 anys 2 mesos #20657

hay un hilo abierto en el foro de campingsalon, pongo el enlace por si alguien se anima.
www.campingsalon.com/foros/tema_mostrar.asp?idtema=53654&pagina=1

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Semana Santa 2008 en Marruecos fa 14 anys 2 mesos #20658

Hola Tonio, nosotros hemos quedado con los abueletes, para ir con su grupo, pero todabia no tienen fechas fijadas.

Mª José

Re: Semana Santa 2008 en Marruecos fa 14 anys 2 mesos #20664

la salida de Abueletes es en Diciembre, vaya eso creo yo.

Re: Semana Santa 2008 en Marruecos fa 14 anys 2 mesos #20703

Se van ahora en Diciembre y también están preparando una para Semana Santa :mrgreen:
Estamos en contacto por teléfono con ellos :mrgreen:

Re: Semana Santa 2008 en Marruecos fa 14 anys 2 mesos #20726

pues tienes suerte MªJose, esta semana santa pasada estuve con unos foreros de campingsalon,que habian hecho el viaje a Marruecos con él y decian maravillas de "Abueletes", cuando anuncio su viaje para diciembre con mucho gusto nos hubieramos apuntado, pero era imposible, al ver que se hacia una para semana santa nos apuntamos a ella, y la verdad al leer el hilo de "Abueletes" no entendi que hiciera otra para semana santa. en fin, que se le voy a hacer.
me hace ilusion el viaje, aunque llegar a Algeciras sera todo un palizon, creo que nos tomaremos el viernes fiesta para salir un dia antes y asi poder hacer el viaje mas comodamente.

Re: Semana Santa 2008 en Marruecos fa 14 anys 2 mesos #20746

Vaja osigui que anireu amb el mateix grup.Ja ens fareu dentetes a tots plegats.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Semana Santa 2008 en Marruecos fa 14 anys 1 mes #21050

Hola a tots. Nosaltres també estem seguint tot el es prepara per anar al Marroc en Setmana Santa.
Efectivament a campingsalon està ja penjat, sortida el 16 de març i una durada d'uns 10 dies. Està be atés que compren el periode de vacances escolars i és l'única manera de poder anar-hi.
Abueletes també en fan una però per al proper pont que ve. No sabia que per a Pasqua en tenen una altra prevista. Com que també tinc el seu telèfon parlaré amb ells. Alguns companys que han anat amb ells m'han dit que ho preparen requetebé.
Salut
Cinc sentit per a gaudir de la natura i només un per a cuidar d'ella: el sentit comú

Re: Semana Santa 2008 en Marruecos fa 14 anys 1 mes #21070

Molt bones,

Tonio com ho teniu plantejat per arribar a Algeciras, quan surts de BCN?. Jo també vaig preguntar en el campingforo, però tots eren de cadis i rodalies. Em va escriure en Bonilla parlant del tema però m'he frenat per que son molt km des de BCn

Re: Semana Santa 2008 en Marruecos fa 14 anys 1 mes #21076

Quina enveja família, com ho teniu muntat??, podeu pas arme informació.

Gracies

Re: Semana Santa 2008 en Marruecos fa 14 anys 1 mes #21077

Ixent2, te he envidado un privado.

Re: Semana Santa 2008 en Marruecos fa 14 anys 1 mes #21079

Hola Vicens es un viaje que se esta organizando en campingsalon, de momento estan apuntados 10 elementos y sera en semana santa 2008.
te remito al enlace que puse al principio para mas informacion.
disculpar que hablemos de un viaje de otro foro en este, mi intencion al poner el enlace era informar de la existencia del viaje por si alguien estaba interesado en apuntarse o ,,,,,,,,,,,,(jajajaja que morro tengo) por si alguien se animaba a organizar uno desde Totcamping.

Re: Semana Santa 2008 en Marruecos fa 14 anys 1 mes #21082

Tiramillas, t'he enviat un privat. Ja em diras alguna cosa.
No trobe cap referència del viatge per a setmana santa de "Abueletes".
Els acave de deixar un missatge al telèfon per parlar amb ells.
Salutacions
Cinc sentit per a gaudir de la natura i només un per a cuidar d'ella: el sentit comú

Re: Semana Santa 2008 en Marruecos fa 14 anys 1 mes #21083

Vicens, nosaltres hem quedat amb els abueletes per la sortida que fan la Setmana Santa del 08.
Hi van un parell de setmanes però encara no saven les dates definitives.
Ara marxaràn pel pont de la costitució amb unes 9 autos.
No se quans elements serem, però si vols informació, els hi envies un privat per campingsalon i ells et dornaràn tota la informació. Son una parella extraordinària!!!
Aviam si ens veiem per Setmana Santa :mrgreen:
Una abraçada!!!
Mª José :mrgreen:

Re: Semana Santa 2008 en Marruecos fa 14 anys 1 mes #21093

Muchas gracias Tonio, si no llegas a poner el hilo no me entero de nada.....

Mª Jose si que ens faria gracia anar. A veure si sóc capaç de trobar-ho a Campingsalon, et comento si rebo resposta dels abueletes.

Una braçada

Vicenç

Re: Semana Santa 2008 en Marruecos fa 14 anys 1 mes #21121

:roll: Hola Tonio, la veritat es que els ulls m'han començat a fer xispetes perque jo voldria anar al Marroc però l'Ignasi no ho veu tant clar, en canvi en una sortida preparada ja es diferent, jo no conec ni als Abueletes ni tampoc a Tiramilles però, podeu informar-me una miqueta més de cpom funcionen aquestes escapades conjuntes? la veritat es que m'agradaria poder anar al Marroc pèr Setmana Santa, però he d'informar-me bé per poder implicar a la family (a la sortida hi van nens? en Ferran té 9 anys i la Gemma 5.)
Gracies per tot.

Josefina

Re: Semana Santa 2008 en Marruecos fa 14 anys 1 mes #21130

La Mª José (Tiramillas) em va informar amb un privat del viatge al Marroc organitzat per Abueletes. A ells també els hi vaig enviar un privat des de AcPasión però no he rebut resposta.
De totes maners, el Ramon i jo ja hem decidir anar al Marroc en solitari sense necesitat de pagar perque ens portin; un cop allá ja contracterem guies locals perque ens ensenyin el mes important de cada lloc.
Viatjo amb AC perque m'agrada i per no tenir que pagar i dependre d'una agencia de viatges. Si el que m'acompanya no es cap agent túristic colegiat, mes que mes per no pagar; es com si cada cop que faig un viatge al estranger i algún company o amic s'afageix els hi cobrés per acompanar-me :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
De moment ja estic liada llegint relats d'altres viatgers, prenent notes i fen "garabatos" a les fotocopies dels plànols d'aquest pais.

Potser el primer cop fa una mica de por, però també em va fer tremolar el meu primer viatge fora d'Espanya (Grenoble, Chamonix i Ginebra) i vaig sobre-viure. També espero sobre-viure al meu primer viatge al Marroc.

Salutacions ¡¡¡
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Semana Santa 2008 en Marruecos fa 14 anys 1 mes #21169

Neus no deus haver rebut resposta perque els abueletes arriben avui del Marroc... han estat fora tota la setmana, crec que van marxar el cap de setmana pasat.
Que els abueletes no siguin agents turistics colegiats, per a nosaltres no es cap problema , sabem de la seva experiència, i som nosaltres qui els hi vam demanar....i encara estem més decidits ara, tornant d' aquest pont on ens hem trobat a una pista de esqui al Pituky, en Paco 47 i en Tito que ens han explicat meravelles de les sortides que organitzen els abueletes, i com ells i tanta gent que hem preguntat ens han donat la mateixa resposta:

SI VOLEU ANAR ACOMPANYATS PER LA RAO QUE SIGUI.... la veritat es que es un preu molt raonable, us trobareu molt acollits i son una parella extraordinaria.

Cada escú pren la desició que li va millor a les seves necesitats, i no per això es millor o pitjor que un altre.
La Roser i en Francesc marxen sols per cap d' any, jo envejo la seva empenta ja que porto dues adolescents i no es el mateix viatjar sols que amb canalla.
De tota manera.... n' estic segura que sobre-viuras al teu primer viatge al Marroc. Sort.
Mº José

Re: Semana Santa 2008 en Marruecos fa 14 anys 1 mes #21191

En cap moment he deixat de pensar que els Abueletes siguin una parella extraordinaria i és molt possible que fa un parell d'anys hagues pagat gustosament les seves tarifes perque ens acompanyesin al Marroc, però en aquets moments (pot ser perque no viatjo amb fills petits ni adolescens) em veig preparada per assolir aquesta aventura en solitari.

El que en un principi va ser una mica de tafaneria s'ha convertit de cop i volta en el repte de preparar i organitzar el meu propi viatge per aquest pais (m'agrada llegir llibres turístics de la regió i començar a garabataijar plànols fent i desfent diferents recorreguts). En la preparació d'aquest viatge, igual que d'altres, es innegable l'ajuda que donen els relats escrits pels tots els que l'han realitzat amb anterioritat i per tant tindré en compta la teva experiencia a l'hora de decidir els llocs a visitar.

En aquests moments tinc la meva filla i la seva parella engrescats en acompanyar-nos en aquesta aventura, i per tant tindré que realitzar el viatge en las dades en que a ells els hi sigui possible venir.

Una abraçada.

Neus
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Semana Santa 2008 en Marruecos fa 14 anys 1 mes #21231

Fina,la sortida de la qual es parla aquí es la que fan molts forers de camping salon i d'latres amb aquesta parella(els abueletes) que son uns cracks de la zona del Marroc. Anys enrrera es feien en aquest forum sortides en grup per anar a la zona i els abueletes coneixien molt bé la zona i ho varen dirigir,d'aixo ja fa temps i no paren de demanar-los que els hi acompanyin molts autocaravanistes als cuals els fa respecte o els agradaria que la primera sortida al Marroc fos en grup per coneixer el pais amb l'experiencia d'aquesta gent.Ells preparen els recorreguts i per setmana santa en fan un,pel pont de la Purisima a vegades també en fan i a l'estiu ho desconec.
Crec que stà bé la postura d'anar acompanyats si et ve de gust i amb gent collonuda com en Tonio,els Tiramillas i d'altres encara més.
Una abraçada.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Semana Santa 2008 en Marruecos fa 14 anys 1 mes #21241

Graciesper la informació, ja veurem que farem, falta molt encara i potser no seria el nostre destí més immediat. L'Ignasi te ganes de fer més coses pel nord. gracies pel recolzament també, segurament ho solucionarem bé. Ja t'informarem. records a tots.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Alguns viatges

• Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12