• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

URGENT: CALA TRANQUILA PEL CAP DE SETMANA fa 20 anys 1 setmana #1965

Busco una cala tranquila per anar aquest cap de setmana. No se si existeix alguna pero he pensat en prguntar-ho aqui. Voldria pernoctar en la mateixa cala i estar tranquil sense moure'm el cap de setmana. Teniu ideas ???? Vinga vinga. Gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

www.esplaya.com fa 20 anys 1 setmana #1966

En aquest www hi han fotos de totes les cales pero no se que tal esta el tema d'aparcar la AC.

Re: URGENT: CALA TRANQUILA PEL CAP DE SETMANA fa 20 anys 1 setmana #1975

A finals de juliol i a l'agost em sembla que ni a sota les pedres es pot trobar una cala tranquil·la. :evil:
On possiblement no hi trobaries gent és al Delta de l'Ebre, a la banya sur ( és la del Trabucador?). Hi vam estar l'any passat a principis de juliol i no hi havia ningú. ;-) S'ha de passar tot el camí desert que et porta a la punta de la banya. El camí és fantàstic, és clar, si t'agrada el paisatge desèrtic. Ho sabíeu que es veuen miratges? Jo ho havia llegit i ho vaig poder comprovar: a mig camí hi ha un moment que et queda el far al fons. Si per casualitat passa un cotxe per allà al fons, el veus córrer per sobre de l'aigua del mar. No sé massa com explicar-ho però de veritat que quan arribes a la platja no acabes d'entendre com un bon tros enrera veies el que veies!!

Re: URGENT: CALA TRANQUILA PEL CAP DE SETMANA fa 20 anys 5 dies #2155

Per aquest any ja pràcticament renuncio, però de cara a l'any vinent m'ho tornaré a plantejar. La zona que més ens agrada, L'Empordà, està molt difícil per les autos degut, crec jo principalment, als abusos que s'hi veuen. Aquest mateix cap de setmana passat he pogut veure una dotzena llarga d'autos instalades, que no estacionades, al final del passeig on hi ha el camping Àmfora, a Sant Pere Pescador. Moltes havien tret taules i cadires a la via pública, desplegat els tendals, aparcat a sobre dels parterres (ressecs, és cert) per a tenir ombra; i ben entrada la nit vem ser testimonis de com un parell d'individus del sexe masculí orinaven al costat de la seva auto que a l'endemà van moure de lloc. Jo no ho entenc, em sap greu de que cada vegada sigui més difícil exercir el nostre dret d'estacionar i pernoctar, però amb aquests exemples no tinc arguments per reclamar davant de cap ajuntament.
Bé, el que volia dir és que a través del Google Eart es poden veure fotos dels aparcaments de moltes cales, i en algunes em sembla veure alguna auto. Podria ser una via?
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • La Franja i el Maestrat +

Sortim de Martorelles (Mollet) i agafem  l’AP-7 en direcció Tarragona. Ens desviem cap a Reus, per la N-420 passem per Móra i Gandesa. A Gandesa fem la primera parada. Cal Llegir més
  • Cáceres y sus valles +

Cáceres era uno de nuestros destinos pendientes desde hace tiempo, por ser tierra natal de Pere, tanto por parte de madre como de padre. Pero , la verdad, hacer el viaje Llegir més
  • Bretanya +

Hem sortit de Montcada i Reixac amb la caravana cap a les 6,50 del matí cap a La Jonquera, Perpignan, Narbonne, Toulouse, Bordeaux i La Rochelle. Som a 7 d'Agost, Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12