Benvingut,
Convidat/da
|
|
:D Doncs això mateix, acabem de tornar de les vacances i ja hem de començar a preparar les escapades. I com ens passa últimament, el nostre destí segurament serà França. Encara no és segur del tot, però la zona del Perigord i sobretot la del Tarn (per la proximitat) té força números. Així que aquí va la pregunta:
:?: Si tot va bé, el 30 d'octubre cap a les 6 de la tarda començarem l'excursionets i el dia 5 hauríem de ser a casa a mitja tarda. Això vol dir que tenim 4 dies sencers. Que ens recomaneu ?? que hem de veure ??. Recordeu: DORDOGNE LE TARN Esperem els vostres suggeriments. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Per a mi el primer pont és el de la Mercè.... sort de viure a la city.... :mrgreen: ...i a veure si tenim sort i tenim l´auto i marxem a Cantabria...
aquesta zona que dius també la tinc jo mirada.... ja explicaràs.... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Marta, benretrobada :D . Que tal les darreres vacances caravanistes ???
Aquí a Sabadell hem tingut festa el 10 (festa major) i 11 de setembre però a mi m'ha tocat "guardia" a la feina i només hem anat a la platja el cap de setmana. Ja arribaran els ponts... 8-) |
|
La Neus segur que ho coneix i segur que m'informa. 8O Que encara no has tornat del pont ????
|
|
Hola Montse amb 5 dies sencers teniu temps de visitar la zona del Perigord i disfrutar d'aquella maravellosa terra.No us perdeu la ciutat de Sarlat-la caneda,le grutte de Padirac amb excursió en vaixell per dintre les coves,el castell de Castelnaud,Rocamadur,no se si aquetsa epoca es pot fer algun descens amb canoa per la Dordogne,pero si es pot fer es ideal per disfrutar del riu i del paissatge.Cal dir que es te d'aprofitar per visitar alguna granja d'ocas i veure el proces d'elaboració del Foi-gras i per tastar les delicies culinaries d'aquelles terres com l'amanida de geziers,o la perigodense,el confit de cannard i el seu foigras,el que li agaradi el vi pot perdres en milers de vins bonisims.
Una abraçada i bona sortida. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Hola ¡¡¡ Ahir a la tarda vam arribar del pont peró només vaig mirar una mica per sobre les novetats del fòrum i no vaig estar al cas de la teva solicitud :oops: :oops: :oops: Ja abans d'arribar a les Gorges del Tarn hi han indrets mol bonics per visitar: - St Guilhem-le- Dèsert i les Grottes de Clamouse: L'esglesia románica es una petita maravella en mitg d'uns paratges sorprenens. Dintre el poble no es permet aparcar AC, però a poca distancia hi han esplanades on parar i pernoctar. Tot el poble es mereix una bona passajada. A pocs km hi han les coves de Clamouse que també es mereixent una visita.ç - Cirque de Navacelles: La carretera arriba a un mirador des de on es pot gaudir de la forma de ferradura del cirq. Una estreta carretera (apta per autos) baixa fins l'intarior del cirq. - La Couvertoirade: la visita d'aquest poble amurallat de l'edat mitjana ens transporta a l'época de les creuades ( no os perdeu la seva visita) - Millau: Pot servir com a punt logistic, però es una població bastan gran. Hi ha área per AC. - Grottes de Darlgilan: son unes coves de estalactites ( les que van del sostre a terre) i estalacmites ( del terre al sostre) de color rosat. Son de les mes maques que he vist. Després continuo................ :mrgreen: tinc que acabar de fer el dinar i vui repasar els meus apuns i els planols per no deixar-me res. Fins d'aqui una estona ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Mira’t aquesta pàgina:
www.tourisme-tarn.com/index.php3?langue=es pots demanar informació aquí: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci. |
|
...............Continua l'informació :D
- Abîme de Bramabian: En el massis del Mont Aigoual, un riu desapareix sota terra convertinse en un riu subterrani que torna a apareixar casi 1 km mes avall en forma de cascada. Si arriba seguin les Gorges de la Jonte i passat Meyrueis i mol a prop de Camprieu. - Ste Enimie: Passat Florac; es un petit poble ensiçador banyat per el riu Tarn. - Gorges del Tarn: recomano seguir-les direcció Millau per disfrutar del paisatge. Es passa per St Chely, el Chateau de la Caze ( convertit en hotel), La Malenne, Point Sublime, Les Detroits fins arribar a Les Vignes. La carretera es estreta i en alguns punts passa per tunels excavats a la roca, però amb precaució, les Ac passan perfectament. El paisatge es espectacular, i desde la Malene es poden agafar petites barques (Bateliers ) que fan un recorregut de alguns km per les gorges del riu. Viaducte de Millau: Val la pena acostarsi per veure la gran obra d'ingenieria. Direcció Roquefort, es passa per devant. - Roquefort: si os agrada aquest formatge, disfrutareu. A Roquefort hi ha área per AC , i algunes de les caves, ofereixent visita guiada i degustació. - Ste Eulalie de Cernon: Al igual que le Courvetoirade, forma part de les poblacions templaries que es van construir per refugiar els peregrins que es dirigien a Jerusalen. No van ser fortificades fins mitjans del segle XIV durant la Guerra dels 100 Anys, pero tot i aixís van ser invadides pels Hugonotes al segle XVI. Des de aqui surt un velo-rail ( una mena de bicis que segueixen antigues vies de tren paladejant). Abans me oblidat del Avend Armand, mol aprop de les Grottes de Dargilan. Crec que per cuatre dies ja ni ha prou :D :D :D ja que el octubre, els dies s'escursent i els paisatges es tenen que disfrutar amb llum de dia. Si vols saber alguna cosa mes, no tens mes que demanar. Bona escapada............i fins aviat ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Neus...jo també m´ho he anotat tot, i druida, gràcies per l´enllaç.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Entre la Neus i en Jepi no han deixat res per dir... o casi. Encara que no és ben bé la zona que comentes, nosaltres vam estar uns dies a prop de Foix, als Midi-Pyrenees, i també és molt recomanable. El mateix Foix, Mirapoix (o Mirapeix, no m'en recordo ben bé) ben valen una visita...
Nosaltres vam estar fa dos anys a les gorges del Tarn i només comentar-te que hi ha algunes carreteretes prohibides a les autos, per la seva estretor, però ho avisen... Fins aviat, Mercè Mercè & Cia.
|
|
Ep, moltes gràcies a tothom. aplau
Ben segur que molts predrem bona nota dels vostres consells. Jepi, la zona de Dordogne ja ens ve de gust visitar-la. Al maig vam anar a Rocamadur i vam quedar-nos amb ganes d'arribar-nos a Sarlat. Aquest estiu, tornant de Normandia, vam estar a punt de girar quan baixàvem per l'autopista. És una assignatura pendent ![]() Avui ha començat el cole i ja ens han donat el calendari escolar. L'Anna marxa de convivències just després del pont de novembre, així que em sembla que el Perigord ens tornarà a quedar pendent ![]() Gràcies Merce ![]() Marta, ja ho tens tot ben apuntat ??? Aviat us trobarem per les arees d'autocaravanes de frança. autocaravana dibuix |