• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

PERNOCTA A BALAGUER fa 18 anys 11 mesos #17275

Bona nit "foreros"
Passant per Balaguer vaig veure una zona de parquing molt maca a sota del pont principal de la vila, prop del centre, al costat del Segre i enjardinat. La zona no està asfaltada i semblava un bon lloc per fer nit. De totes formes no vaig quedar totalment tranquil en quant al tema de la seguretat i vaig preferir anar a un altre lloc. Algú de la zona ens podria aconsellar de cara a un altre dia que ho necessitem?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

pernocta a Balaguer fa 18 anys 10 mesos #17456

L'espai vora el riu es tranquil excepte en festius ja que hi força moviment per la nit.

Un altre espai mes tranquil pel vespre es l'explanada davant del Santuari del Sant Crist, un altre pot esser al costat del pavello esportiu a la part de baix on hi ha els nous pavellons per les Fires (a l'entrada a Balaguer c/Urgell al costat del camp de futbol hi ha el pavello i mes endavant els nous pavellons) .

Sort. Vacalforges

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • Gorges del Tarn, la França en estat pur... +

...La població de Meyrueis és un poble encantador, amb el seu llarg i frondós passeig de plàtans a la vora d'un riuet d'aigua fresca. Als voltants del poble, hi ha Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12