Benvingut,
Convidat/da
|
|
El dia 15 marxo amb les meves nenas i vui anar a Carcasonne , Sigean a veure animals, Les Angles i ll'estany de Matemale, pero vuldria que em donessiu ideas de lloc on poden disfrutar les meves filles tenint en compte l'edat que tenen
Com spre espero les vostres sugeriencies i estic segur que no fallareu com spre. Una abraçada Si algu s'apunta o estar per la zona podem fer una trovada |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Sento no poder ajudar-te, donsc no conec la zona tret de Carcassonne. aprop hi ha una grotte, la de Cabrespine, que està força bé. La veritat és que tota França està plena de coves ...però a uns preus... 8O
França està molt preparada pel turisme, segur que sobre la marxa aniràs trobant llocs...a més .... tens la platja...que ja és un bon lloc per les nenes... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Arcadix,
Nosaltres hem estat fa una setmana a Vilarzel-Cabardès a 20 min. de Carcassone en una casa rural amb els nostres fills de 8 i 5 anys i s'ho han pssat molt bé. Hem anat a coves com la que diu en Matrix, la Gufre Geant de Cabrespine, hem anat a la de Mas d'Azil que és senzillament impresionant ja que la mateixa carretera hi entra dins, hem anat a veure dos museus de dinosaures, un d'ells a Méze amb rèpliques gegants, també és molt bonic el centre del poble de Mirepoix, amb cases de diferents colors amb fustes travesseres a les fasanes, realment pintoresc, vaja, ah, i m'oblidava del canal de midi, vam anar al poble de Trebes, i al seu port vam agafar una barca que hi ha i vam recorrer el canal una hora i mitja. La veritat és que vam acabar fent 900 quilòmetres però ha valgut la pena. El darrer dia, vam passar el dia al llac del costat de Carcassonne amb uns amic que venien en AC de Normandia. Esperem haver-vos ajudat una mica. Salutacions i que tingueu bon viatge. |
|
Gracies per les vostres respostes, i volia fer algunes preguntes. Estava molt colapsada la ciutat de Carcassonne? El llac on es o com es diu? Vas pernoctar al camping de Carcassonne? Val . Gracies i espero la teva resposta pq tinc pensat marxar dimecres.
|
|
Amic Arcadix, el llac em sembla que es diu "Lac de Cavalliere", està a uns 7 km de carcassone. Tambè li diuen La Plage. Ho trobaràs sortim de la citè buscant direcció Narbonne trobaràs la senyal a mà dreta indicant Lac de cavallere o La plage. Allà pots aparcar a qualsevol parking dels que hi han i pots baixar a la platja, banyarte, fer kayak, barquetas, voley-platja, mini-golf, caminar.
Tambè al costat del parking (abans d'entrar), hi ha un bosc per activitats d'aventura per a nens, son activitats que es fan als arbres amb cordes, com si fos una pista americana. Això no sè el que costa. Al camping de Carcassone no sé quan costa. El parking de la citè val 10 euros, l'altre parking que hi ha 500 metres abans val 4 euros, encara que a vegades la barrera està aixecada. Espero que et serveixi. Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|