• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Que en fem de l'auto a París ?? fa 13 anys 11 mesos #16144

Finalment no anirem a Eurodisney i per tant hem de canviar la nostra idea de deixar l'auto allà i visitar París. Pensàvem de buscar un camping ben comunicat i oblidar-nos de l'autocaravana. Que ens recomaneu ??

Nota de la co-pilot: jo soc el GPS i per tant em nego a entendre'm per la periferica de París, això és un NO rotund a barallar-me amb els nusos, tunels, ponts, entrades i sortides varies. Necessito alguna cosa facileta ;-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Que en fem de l'auto a París ?? fa 13 anys 11 mesos #16151

Com a copilot, li vaig exigir al pilot un GPS de veritat, d'aquells que porten cirqüits impresos i tarjetas de memoria, d'aquells que xerren i xerren, però que quan et cansas de sentir-los els apagues i et quedes la mar de fresca.
Per carretera, crec que es pot prescindir d'ells, però per ciutats caóticas com París si no el portes passa que estas buscant el Sacré Coeur i no saps com, aterres a la Defance.
De París conec el càmping Le bois de Bologne: sempre está molt plé i les instalacions no valen massa. Queda aprop de la Porte Maillot. De fet, desde el camping surten autobusus fins la porte Maillot que está mol bé comunicada per metro amb el centre de París.

Salutacions ¡¡¡
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Que en fem de l'auto a París ?? fa 13 anys 11 mesos #16152

Nosaltres vam estar fa tres anys i recordo veure autos aparcades a la vora del Sena i al passeig on està la Torre Eiffel... Però també us aviso que a París ens van obrir el cotxe tres cops, per la qual cosa potser estareu més tranquils si la deixeu al camping que diu la Neus.
Mercè & Cia.

Re: Que en fem de l'auto a París ?? fa 13 anys 11 mesos #16153

Montse, i si teniu pensat anar a museus i monuments, mireu de treure-us la "museum-pass", realment val la pena. Si no saps de què va, m'ho dius i t'ho explico...
Mercè & Cia.

Re: Que en fem de l'auto a París ?? fa 13 anys 11 mesos #16154

Re: Que en fem de l'auto a París ?? fa 13 anys 11 mesos #16173

Jo l'aparacria al mateix parking d'Eurodisney i aniria cada dia amb el RAR al centre,aprofitaria per veure cada nit el castell de focdel parc i els diria a les nenes que el parc està tencat....dubto que aquesta sigui una bona solució.
Espero que trobeu un bon camping i que disfruteu del lloc que es molt bonic.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Que en fem de l'auto a París ?? fa 13 anys 11 mesos #16176

Confirmo el que et diu Jepi, és el que vam fer nosaltres. De preu et sortirà igual que el càmping, si més no. 20 + el tren. I si treus quasevol bono, fins i tot més barat. Tindràs els mateixos serveis, també. Tirant llarg, pots treure't el pasaport i l'aparcament et sortirà de franc. Des del parc al centre de Paris, no arriva a 3/4 d'hora de viatge. Salut!
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Re: Que en fem de l'auto a París ?? fa 13 anys 11 mesos #16179

Jo penso que les nenes s´ho pasaràn millor a un càmping....he llegit que l´àrea de Disney és un pàrquing d´autobusos...és a dir, ciment.....
Altra alternativa és un dia o dos al pàrquing de Disney i la resta al càmping
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Que en fem de l'auto a París ?? fa 13 anys 11 mesos #16187

Ja tenim feta la reserva al Camping Bois de Boulogne (ja ens han carregat la paga i senyal :-x ). Moltes gràcies a tots per les vostres recomanacions.

Neus, ja sé que és arriscat , però soc atrevida i seguiré refiant-me del meu sentit de l'orientació ;-)

Mercé, encara estic organitzant la visita a París (se m'acumula la feina) i qualsevol informació i suggerència és molt benvinguda. Cuenta, cuenta...

Juan, molt útil l'enllaç, ens servirà pels dies de Versalles i l'Asterix

Jepi, Jimmy i matrix, L'opció Eurodisney era una mica arriscada, no crec pas que colés això de que està tancat per obres ;-)

Re: Que en fem de l'auto a París ?? fa 13 anys 11 mesos #16190

Hola, no estic registrada personalment, em dic Josefina i utilitzo el registre Igni perque l'ignasi si esta registrat, encara no se com fer-ho. Nosaltres hem anat força a Paris i ens va anar molt bé el camping Bois de Bologne, també es molt xulo Provins, es un poble mitjeval mes a prop de Eurodisney, al parking es pop dormir, es ample i acostuma a haber-ni alguna més (autocaravana vull dir) per anar amb els nens tambe està bé la Ludoteca Playmobil, no recordo be si son dos euros o 1,5 tota la estona que hi vulguin estar, hi ha totes les peces, esta per racons i tens el dels castells princesils, el de piratges, el raco dels cotxes, etc. Hi ha cafeteria, si els hi falta una peça les noies els donen el que els falta (un cavall, el bressol del nadó, etc) els nostres fills van disfrutar pero a mi em va encantar, esta a prop també pero no a Paris ciutat.
A veure si em registro

Re: Que en fem de l'auto a París ?? fa 13 anys 11 mesos #16191

.

Neus, ja sé que és arriscat , però soc atrevida i seguiré refiant-me del meu sentit de l'orientació ;-)

Els dos cops que he anat a París ho he fet sense GPS i he sobreviscut. Els mapes no fallen mai mentre els navegadors tot sovint es tornen "lelos".
Quan torni d'Escocia ja os faré cinc centims de com ha anat el meu Garmin-Nuvi; tot potser que en comptes de portar-nos al amagatall de Nessi ens dugui a la desapareguda Camelot i no trovem mai mes el camí de tornada :D :D :D

Una abraçada ¡¡¡
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Que en fem de l'auto a París ?? fa 13 anys 10 mesos #16357

Abans de tot bon viatge.....
Us recomano la visita a Saint Dennisse, nosaltres vam estar fa tres anys, gairebé per casualitat i vaig al.lucinar, es la historia de frança reflexada en els seus reis.......
...I demà el sol et dirà com van marxar les ombres

Re: Que en fem de l'auto a París ?? fa 13 anys 10 mesos #16358

Jo de vosaltres em comprava un GPS, sinó encara us haurem de venir a buscar a l'altra punta de mon.

Records.

Re: Que en fem de l'auto a París ?? fa 13 anys 10 mesos #16443

sio s perdeu tans sols hem teniu que trcar que jo tambe estare per alla...

una abraçada , que os lo passeu molt be :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge en autocaravana per Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria Llegir més
  • Carcasonne +

Aquest cop el destí tornava a estar al sud de França, ens venia de gust arribar-nos a Carcasona i vam aprofitar el "pont del Pilar". Vam agafar l’autopista direcció a Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12