• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Hem tornat d'Italia fa 15 anys 11 mesos #15874

Tinc l'impresio que aquest fil ja l'habia possat, no se, la edat, la memoria???, el cert es que escric el titol i automaticament m'ha sortit ""d'Italia" :oops: no ho entc :oops:
Be prou de rotllo. Que hem estat quasi un mes per Italia a la que ja habiem visitat fa molts, molts anys.
Si algu vol anar per aquelles terres i el podem informar, a la vostre disposicio.
Mentre podeu veure un relat a la nostre web.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Hem tornat d'Italia fa 15 anys 11 mesos #16005

Hola Ximo,
precisament avui l'he vist l'altre fil que vas posar del teu viatge (m'ha agradat molt el relat) però està al calaix de sastre-fòrum general. ;-)
Un petó
Glòria
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

Re: Hem tornat d'Italia fa 15 anys 10 mesos #16168

A nosaltres ens servirà, gràcies per el relat. Ja que per anar a Budapest, farem parada a Venécia i de tornada volem passar per Milà.
Gràcies de nou, ;-)

Re: Hem tornat d'Italia fa 15 anys 10 mesos #16171

Hola xximo,el relat ens anirà de conya per aquests dies d'estiu,l'unic problema que tinc es que no m'el deixa imprimir.Us passa a vosaltres també???.
Ens alegrem del vostre retorn i esperem que ja estigueu preparant una altre aventura amb la vostra formiga.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12