Benvingut,
Convidat/da
|
|
Tinc l'impresio que aquest fil ja l'habia possat, no se, la edat, la memoria???, el cert es que escric el titol i automaticament m'ha sortit ""d'Italia" :oops: no ho entc :oops:
Be prou de rotllo. Que hem estat quasi un mes per Italia a la que ja habiem visitat fa molts, molts anys. Si algu vol anar per aquelles terres i el podem informar, a la vostre disposicio. Mentre podeu veure un relat a la nostre web. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Ximo,
precisament avui l'he vist l'altre fil que vas posar del teu viatge (m'ha agradat molt el relat) però està al calaix de sastre-fòrum general. ![]() Un petó Glòria Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí) |
|
A nosaltres ens servirà, gràcies per el relat. Ja que per anar a Budapest, farem parada a Venécia i de tornada volem passar per Milà.
Gràcies de nou, ![]() |
|
Hola xximo,el relat ens anirà de conya per aquests dies d'estiu,l'unic problema que tinc es que no m'el deixa imprimir.Us passa a vosaltres també???.
Ens alegrem del vostre retorn i esperem que ja estigueu preparant una altre aventura amb la vostra formiga. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|