• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

IDEAS PER UN VIATGE AMB NENAS DE 6 Y 10 ANYS fa 15 anys 10 mesos #15658

Les meves filles m'han demanat de fer algun viatge . Amb elles spre he fet escapades curtes o estades en campings pero mai un viatge llarg. La veritat es que el camping es algo molt comode per tots i les nenas estan distretes i tranquiles pero ara plantejan aixos? Que faig? On vaig? No se realment on poden disfrutrar tret de l'opcio de Eurodisney que ja esta descartada
Necessito ideas!! Sobre tot de gent que ho hagi fet
Gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: IDEAS PER UN VIATGE AMB NENAS DE 6 Y 10 ANYS fa 15 anys 10 mesos #15659

Cuants dies penses pasar?
Que els i agrade fer?
AQ partir d´aqui podrem donar-te algun consell
Un saludo
Jorge

Re: IDEAS PER UN VIATGE AMB NENAS DE 6 Y 10 ANYS fa 15 anys 10 mesos #15680

Jo viatjo amb tres (3,5 i 7), amb AC, i t'explico que faig:

1) decideixo destí
2) busco primer informació amb guies i revistes especialitzades de viatges
3) busco més informació per internet (altres viatgers), consulats, embaixades i oficines de turismee, m passo d'un estiu a l'altre buscant llocs que els pugui motivar, agradar i que s'ho puguin passar d'allò més bé
4) trio els llocs que crec que els pugui motivar, agradar i engrescar, ... però que també ens puguin agradar als adults.

No cal anar a Eurodisney, -tot i que reconec que m'encanta- a vegades una simple passejada amb bici (Saint Martin de Ré, a l'Illa de Ré (França); al voltant de l'estany de Banyoles; ...), una passejada (la Fageda d'en Jordà), una visita a un museu (coses marines de Vilanova i la Geltrú)

I el resultat és una sortida (viatge) plàcida, tranquila i sobre tot molt enrequidora.

Quan responguis les preguntes que t'ha fet en Jorge, perlem ...

Re: IDEAS PER UN VIATGE AMB NENAS DE 6 Y 10 ANYS fa 15 anys 10 mesos #15730

Hola Arcadix ¡¡¡
El nostre primer viatge fora de les nostres fronteres i amb les nenes petites va ser als Alps. Vam anar a Chamonix: algún teleferic, algún tren cremallera, alguna cova de gel, trepitjá neu al mes d'agost..............
Vam continuar pels llacs de Anecy i Le Bourget: vam combinar díes de bany amb alguna excurció am barca y visites a algún castell terrorific de l'edad mitjana.
Després vam anar baixant per la ruta de Napoleón, desde Grenoble fins la Camargue (la ruta de Napóleón va de Grenoble a Cannes): paiatges idílics, castells per divertirse (Sisterón), rius i gorges per pendre un bany (Lac de St Croix) i finalment vam arribar a Avignon y la Camargue: Visitar el Palau dels Papes, pero també agafar petits trens turístics, vaixells per la desembocadura del Rhonê i algún dia de platja.

Ens pensavem que estabem a la fi del món, i tot plegat no ens vam allunyar mes de 800 km de cassa.

Salutacións ¡¡¡
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: IDEAS PER UN VIATGE AMB NENAS DE 6 Y 10 ANYS fa 15 anys 10 mesos #15925

La veritat es que amb les nenas em fa por viatjar. Normalment spre anem a algun caming i fem petitas excursions en bici.
Coneixeu algun lloc de montanya que sigui realment maco per fer excursions amb bici o a peu i que tingui un camping de qualitat amb activitats per nens??

Re: IDEAS PER UN VIATGE AMB NENAS DE 6 Y 10 ANYS fa 15 anys 10 mesos #16305

Arcadix,
el meu fill ara te 12 anys, però des de els 5 sempre faig recorreguts i rutes, si que es cert que mai hem sortit encara de la peninsula, hem fet recorreguts per Catalunya, Galicia, Madrid, Delta de l'Ebre, Andorra, Asturias, Cantanbria, etc, etc,
Dediquem molts dies i visitem a fons els llocs, la meva experiéncia amb el nostre fill ha sigut molt enriquidora i per a ell també, sembla mentida pero hi han moltes coses per a fer amb els nens, es molt important fer-los sentir part del equip a l'hora de buscar llocs i coses per a fer, recopilar informació dels llocs (mitjançant internet sempre demano informació a la comunitat que visitem i ens envien un munt de informació per escrit,) i també està molt bé dirigir-te directament a la oficina d'informació turistica del lloc on vas, ells sempre et donen llocs per anar, i amb les teves filles decidiu quines coses fer, un dia escull una un altre dia l'altre, o per el mati esculls tu i a la tarda una d'elles, al mati seguent l'altre i a la tarda tu.
A tot arreu hi ha un lloc per fer una passejada, visitar museus que tinguin a veure amb animals ( A Terol està Dinopolis, a Asturies, el museo juràsic d'Asturies, aquí va coincidir i vam anar a veure el descens del Sella, ens vam fer uns bons entrepans i vam estar mes d'un hora endisants dins del bosc al costat del riu veien el descens, ... i també es molt divertit per a ells visitar campings diferents i quan arriben van a investigar-lo on estant les fonts, els lavabos, etc, i si un es millor que l'altre, al meu fill li encanta demanar adhesius a tots els campings i anar-los engantxan a la porta de la cv.
Si vols et puc explicar molts mes secrets, en tinc una bona quantitat, pensa que el meu fill viatja només amb nosaltres els pares i no té cap germà per entretindres, aixi que si vols mes només m'ho has de dir, serà per a mi un plaer.
IREDIE <br>ESTRENANT CARAVANA<br>

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Bretaña, Normandía i París +

Durante un año he estado leyendo los relatos de los compañeros caravanistas y autocaravanistas en sus diferentes viajes, esta vez, y como apoyo a aquellos que se han molestado en Llegir més
  • Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • Pirineus francesos +

El més ràpid per anar al Circ de Gavarnie és entrar per Viella o per Bielsa. Nosaltres volíem veure el Port de Puymorens, hi tenim bon record, així que vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12