|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola a tots.
Al Juliol fan el festival de globus aerostatics a Igualada i m'agradaria saber, com està el tema per aparcar i dormir en l'autocaravana per la zona on es ferà el festival. I si algú es de per allà i em vol fer quatre centims d'aquest festival, us ho agrairia. Gràcies. Laura |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Davant de l'hotel Canaletas hi ha una zona d'aparcament de camions i a voltes si veu alguna caravana i autocavana, podeu provar.
Una altre opció, un pel més lluny, és la estació de servei del Bruc direcció Barcelona, sovint si veuen caravanes i autocaravanes. |
|
|
Al barri de Les Comes (on hi ha el camp de l'Igualada CF i la pista del Hoquei patins, "gloriós" per cert) trobareu també zones per aturar l'AC. Està davant per davant d'unb polígon industrial però el barri és de cases i unifamiliars adosades, té botigues de tot tipus, un carrefour força aprop i es força tranquil.
Que us vagi bé !!! A per cert no queda lluny de l'aeròdrom d'Ódena (1 sortida d'autovia en direcció Barcelona), que és on fan el tema aerostàtic...crec... |
|
|
tant a les Comes com davant el Canaletas estareu bé, millor a les Comes perque el Festival es fa a l'avinguda Mestre Montaner, antiga nacional II que és a on està el Canaletes. Si no m'equivoco el festival es fa el 12 i 13 de juliol i si aneu el que no os podeu perdre és el vol que es fa de nit, imagineu el cel amb 30-40 globus enlairats i iluminats per la flama, és realment espectacular.
|
|
|
També hi ha el parquin del Carrefour, està obert les 24 hores, ara, no sé jo si us dirian quelcom.
|
|
|
Ja os puc donar les dates del Festival, es tracta de l'european balloon festival, comença el dimecres dia 11 de juliol a les 17,30 fins diumenge a les 7,30 del matí que es fa l'ultim vol. El dia gros és el dissabte 14, principalment a partir de les 18,30 am espectacles de música, vol de competició i el que os deia l'altre dia, encesa nocturna dels globus, piromusical i actuació dels PETS. Llàstima que jo no hi podré ser.
|
|
|
Nosaltres cada any i ja en fa 4, hi anem a treure el cap el dissabte (que en aquest cas es el 14) vespre-nit.
Val molt la pena, sobretot l'encesa de globus a la nit, si algú s'anima anar-hi amb canalla segur que gaudiran molt. Recordo en especial el de l'any passat, per la celebració dels 10 anys del festival on Els Comediants varen fer un espectacle que per el meu gust va ser fantàstic. Si tot va bé, aquest any també hi serem!!! :mrgreen: Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
En Bitxitos i jo, casi segur que hi anem però cap al vespre car tenim un aniversari al qual no podem faltar de cap manera, espero que ens poguem trobar encara que sigui una estoneta per conèixer gent o per prendre un refresc. :twisted:
|
|
|
Hola a tots!!!
No se si esteu errats amb les dates, pero al web del Aerosport posa els dies 7 i 8 de juliol d'enguany. Poso l'enllaç per si l'interassa a algú. www.firaigualada.org/aerosport/default.htm Salut |
|
|
Hola fr1,
Es que a Igualada fan les dues coses, son molt marxosos els igualadins :mrgreen: , un es l'Aerosport, que com molt bé dius es aquest cap de setmana, i l'altre, es l'European Balloon Festival que es fa el seguent cap de setmana. Poso l'enllaç per si algú l'interessa (m'ho he deixat de fer abans :oops: ) www.ebf.cat/ca/ Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Ahhhhhh!!!!!!!
Moltes gracies per l'aclaració. Fins aviat! |
|