• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

viatge a eurodisney fa 15 anys 6 mesos #1511

• Anonymous
  • Avatar de Anonymous Autor del tema
  • Visitant
  • Visitant
este verano , habismos pensado mi mujer e hija de ir a Eurodisney .
ya se que hay varios temas abiertos en este foro , pero sea por lo que sea no me aclaro.

Habia pensado en ir al area de autocaravanas de Eurodisney y pasar alli unos dias disfrutando del parque .
Aqui viene la pregunta :
es seguro?
hay muchos problemas para dejar el bicho (autocaravana)?
me podeis indicar un poquito , os lo agradeceria mucho?

(es que soy novato en estos de lo sviajes y me veo perdido .....)

gracias por anticipado.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: viatge a eurodisney fa 15 anys 6 mesos #1517

Nosaltres vam anar em sembla que pel 2003, durant un pont de Sant Joan, i era el parquing del propi parc al qual s’accedeix per una barrera amb taquilla (on et cobraven per dia d’estada), el parquing d’AC estava al costat del parquing d’autobusos. Era un parquing “mondo y lirondo”, senyalitzat per a AC, estava asfaltat i al costat tenies un àrea d’AC així com un edifici de serveis amb lavabos i dutxes. A part d’això em sembla que les normes d’ús no permetien deixar o treure mobiliari fora, em part perquè a primera hora passava una escombradora per allà. Jo penso que era segur però això no va treure que nosaltres ens comportèsim com en qualsevol pernocta: tot tancat i amb l’alarma activada.
I ja està, que us ho passeu bé.
Ah! Ara recordo que algun company em va comentar que si arribaves per la tarda, per tal de no pagar un dia de parquing ( sobre una vintena d’euros francesos :D ) es podia pernoctar en la benzinera que està una mica abans de la entrada, i sense problemes.
Salutacions,
Marce.