• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

viatge a eurodisney fa 15 anys 6 mesos #1511

• Anonymous
  • Avatar de Anonymous Autor del tema
  • Visitant
  • Visitant
este verano , habismos pensado mi mujer e hija de ir a Eurodisney .
ya se que hay varios temas abiertos en este foro , pero sea por lo que sea no me aclaro.

Habia pensado en ir al area de autocaravanas de Eurodisney y pasar alli unos dias disfrutando del parque .
Aqui viene la pregunta :
es seguro?
hay muchos problemas para dejar el bicho (autocaravana)?
me podeis indicar un poquito , os lo agradeceria mucho?

(es que soy novato en estos de lo sviajes y me veo perdido .....)

gracias por anticipado.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: viatge a eurodisney fa 15 anys 6 mesos #1517

Nosaltres vam anar em sembla que pel 2003, durant un pont de Sant Joan, i era el parquing del propi parc al qual s’accedeix per una barrera amb taquilla (on et cobraven per dia d’estada), el parquing d’AC estava al costat del parquing d’autobusos. Era un parquing “mondo y lirondo”, senyalitzat per a AC, estava asfaltat i al costat tenies un àrea d’AC així com un edifici de serveis amb lavabos i dutxes. A part d’això em sembla que les normes d’ús no permetien deixar o treure mobiliari fora, em part perquè a primera hora passava una escombradora per allà. Jo penso que era segur però això no va treure que nosaltres ens comportèsim com en qualsevol pernocta: tot tancat i amb l’alarma activada.
I ja està, que us ho passeu bé.
Ah! Ara recordo que algun company em va comentar que si arribaves per la tarda, per tal de no pagar un dia de parquing ( sobre una vintena d’euros francesos :D ) es podia pernoctar en la benzinera que està una mica abans de la entrada, i sense problemes.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: viatge a eurodisney fa 15 anys 6 mesos #1522

Hola amic,nosaltres tambe hi varem estar el 2003 i està fabulosa aquella area de pernocta per autos.Al mati et lleves et fas una dutxa d'aigua calenta dintre dels serveis esmorces i nomes a 50 metres tens la cinta transportadora que et porta dins el parc,es una gozada.Nosaltres inclus la varem fer servir per visitar Paris.Varem deixar l'auto allí agafavem el RAR que es el tren que va de Paris a eurodisney i feiem uns 45 minuts de trajecte fins al centre de la ciutat ,a la tarda vespre tornavem al parc i veiem en primera fila desde el parking el castell de focs de cada nit,sentats a les cadires i taules que podiem treure i que com molt bé ha dit el Marce havies de plegar perque a les 7 del matí pasant a netejar-ho tot.
Esperem que ho passeu molt bé i disfruteu de l'estada.Bones vacances.Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

gracies jepi fa 15 anys 6 mesos #1544

gracies Jepi per les teves apreciacions , molt possiblament fare com tu , aprofitare per visitar Paris amb el camp base a eurodisney , respecte a la seguretat m'has dit que bé , no ? :roll:

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12