• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

DEMANO AJUDA: CAP DE SETMANA ROMANTIC fa 15 anys 11 mesos #15073

Vui anar amb la meva novia de cap de setmana a la muntanya a la vora d'un riu si pot ser i a un lloc que sigui molt tranquil on poguem passar un cap de setmana molt romantic. jejeje. Necessito les vostres opinions i propostes. He pensat que era millor muntanya pq el mar estara molt ple. Una abraçada a tots

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: DEMANO AJUDA: CAP DE SETMANA ROMANTIC fa 15 anys 11 mesos #15074

Havia pensat per la zona del camping de Bassegoda pero no vui anar a ningun camping. Tambe per l'estany de Matamala a Les Angles (Pirienu frances)

Re: DEMANO AJUDA: CAP DE SETMANA ROMANTIC fa 15 anys 11 mesos #15092

I perquè no vora l'estany de BAnyoles....???!!!!! :roll:

Re: DEMANO AJUDA: CAP DE SETMANA ROMANTIC fa 15 anys 11 mesos #15100

Llocs tranquils i solitaris no en quedan, però encara podeu trobar algún indret com el llac d'origen glaciar de Balcère. Está situat a 1770 m d'alçada, rodaixat d'avets i vigilat per un guarda forestal que si li demaneu permís per pernoctar os deixará fer-ho una nit. Eviteu anar-hi el ultim cap de setmana del mes doncs hi ha concurs de pesca.
:D :D :D Queda aprop del llac de Matemale.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: DEMANO AJUDA: CAP DE SETMANA ROMANTIC fa 15 anys 11 mesos #15108

Home, com a lloc ben maco a mi m'agrada molt la carretera que puja desde Castellar de N'hug i creua fins la Molina.

El problema es que em sembla que no hi ha riu, i a la nit hi ha de fer bastanta freca pero com a maco i tranquil ho es d'allò mes!!!!

Sort amb la tria!
hthttp://blog.kampistas.com/

Re: DEMANO AJUDA: CAP DE SETMANA ROMANTIC fa 15 anys 11 mesos #15112

Jo trobo que el que dius del llac de Matamala està molt bé i de pas allí podreu fer kaiac i bicicleta si voleu i ho trobeu romantic. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Que us vagi bé.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: DEMANO AJUDA: CAP DE SETMANA ROMANTIC fa 15 anys 11 mesos #15114

Neus el llac de Balcère, exactament per on si va, jo tambe soc molt romanic :mrgreen: :mrgreen:

Conrad, si fa una mica de fret millor, aixi la xicota s'acostara una mica :D

Re: DEMANO AJUDA: CAP DE SETMANA ROMANTIC fa 15 anys 11 mesos #15120

hola si voleu un lloc vora un riu y super tranquil arribeu fins a AREU al entra al poble teniu un parking ala dreta on pase el riu per la vora esta de conya y ningu us dira res per esta el fi de samana per alli. a disfruta parella.

Re: DEMANO AJUDA: CAP DE SETMANA ROMANTIC fa 15 anys 11 mesos #15121

Arcadix, un alternativa es, vas cap a Castellfullit de la Roca, agafes la carretera que va cap a Oix, quan comences aquesta carretera y trobes a ma esquerra un restaurant que esdiu "Cal Bundancia", fan uns cargols, que pot venir cagarel-la, passes Oix i tot xino xano vas fins a Baget, et
puc assegurar que cosa mes romantica i romanica no la troberas OXO

Re: DEMANO AJUDA: CAP DE SETMANA ROMANTIC fa 15 anys 11 mesos #15153

Arcadix jo no conec cap indret per ahí, però m'ha fet gràcia el teu enunciat. Si has sigut capaç de cercar un lloc tranquil i romàntic, de segur que també ets capaç de fer que qualsevol lloc on vages ho siga.
!Que vagi be!
Cinc sentit per a gaudir de la natura i només un per a cuidar d'ella: el sentit comú

Re: DEMANO AJUDA: CAP DE SETMANA ROMANTIC fa 15 anys 11 mesos #15175

SOU COLLONUTS!!! Amb aquests consells puc anar on sigui, jajaja
M'agradat molt l'idea de l'estanys que hi ha al costat del de Matemale i tb les altres ideas. De Baget em preocupa on aparcar pero es un poble presios.
Joan Ramon, Areu no se on es, mirare el mapa del goggle.
Tb es interesant Castellfollit de la Roca.

Re: DEMANO AJUDA: CAP DE SETMANA ROMANTIC fa 15 anys 11 mesos #15317

bien, bien,,,,,,,,,,,,,,,,,,,pero,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ¿como fue el fin de semana? ¡¡¡¡¡¡explica que estamos todos pendientes!!!!!

Re: DEMANO AJUDA: CAP DE SETMANA ROMANTIC fa 15 anys 11 mesos #15320

Tonio, jo no m'atrevia ha demanar-ho, pero ja que ho has començat

Doncs aixo Arcadix com ha anat el cap de semana, ha esta romantic o no
:D :D , diguens alguna cosa home, que si no ens feras pensar malament :mrgreen: :mrgreen:

Re: DEMANO AJUDA: CAP DE SETMANA ROMANTIC fa 15 anys 11 mesos #15396

La sortida sera dema per la tarda. Anirem a l'estany de Matamale (Les Angles) i farem algun estany més que hi ha aprop. El plan es senzill pero romantic: escoltar el silenci, l'aire, els ocells, tranquilitat absoluta i caminar.. Ja us explicare que tal pero trovar una noia que li agradi la meva AC seria una sort molt gran, pero es un requisit indispensable.
Seguire els vostres consells . Una abraçada

Re: DEMANO AJUDA: CAP DE SETMANA ROMANTIC fa 15 anys 11 mesos #15518

Hola Arcadix,
jo t´aconsellaria la vall fosca, al Pallars Jussà, ara no sé si hi trobaràs aparcament per una AC...i després està molt a Prop, l´estany de Montcortés, encara que la carretera és estreta i amb moltes corbes i el ferm no és el més indicat...però trobo que és un llac petit i encissador.
Salutacions i sort
ciuatanejo
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: DEMANO AJUDA: CAP DE SETMANA ROMANTIC fa 15 anys 11 mesos #15522

Hola Arcadix.......no le hagas caso a nadie. Sin duda la zona más tranquila y romántica de España está en Turís. Ven a Turís y vivirás un fin de semana de ensueño. Si te atreves me avisas y te marco 20 sitios tranquilos de montaña......una gozada de paisajes, sus gentes.....porque siempre a los Pirineos?. Un abrazo. Y te lo digo con el corazón. Pepe.

Re: DEMANO AJUDA: CAP DE SETMANA ROMANTIC fa 15 anys 11 mesos #15553

¡Hola Arcadix! ¿Qué tal la familia?

Estoy al 50% de acuerdo con Pepe, Turis es un sitio muy romántico, pero tranquilo ............... :?:
Yo creo que si tienes a Pepe dispuesto a enseñarte 20 sitios preciosos en solo un fin de semana, poco descanso te dará.
Ahora bien, la diversión y el exito lo tienes garantizado.
Un saludo a los dos (Arcadix y Pepe)

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Eslovènia, Bòsnia i Croàcia +

Destí: Eslovènia, Bòsnia i Croàcia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • Bretaña, Normandía i París +

Durante un año he estado leyendo los relatos de los compañeros caravanistas y autocaravanistas en sus diferentes viajes, esta vez, y como apoyo a aquellos que se han molestado en Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12