• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Vacances al sud d'Alemanya? fa 14 anys 1 setmana #14747

Ja s'acosten les vacances i en JoanV i nosaltres "the broders", estem pensant anar al sud d'Alemanya, part del tirol i si és posible a Salsburg.
Si algú de vosaltres hi ha estat o bé ho coneix, ens aniria molt bé que ens en fesiu alguna rafarència.
Gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Vacances al sud d'Alemanya? fa 14 anys 1 setmana #14753

Hola igni hem sembla que la Mireia i va estar el any passat i al apartat de viatges i te un relat que es més llarg que "La catedral del Mar".Allí i trobaràs el que busques.
Una abraçada.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Vacances al sud d'Alemanya? fa 14 anys 1 setmana #14800

hola Igni, ja fa uns anys vem fer la ruta dels Alps Germanics, tambe enomenada, Deutsche Alpenstrasse.

La ruta comença a Lindau (llac Constanza) i passa per llocs tan coneguts
com Fussen, on pots visitar el castell del Rei Foll (Neuschwanstein), a prop d'aqui i trobas l'estacio arxiconeguda de Garmisch-Partenkirchen, on hi ha la muntanya mes alta d'Alemanya, el Zugspitze 2.963 mt.
Vas continuan per pobles i poblets molt bonics fins que arribaras a Salsburg, on podras contemplar una de les ciutats mes netes d'Europa.

Molt a prop d'aqui dintre d'Alemanya i trobareu el llac Konigssee, pots donar un vol pel llac amb baixell i mes o menys al mtg del trajecte, paren els motors i un trompatista, toca una cançò, pero lo mes maco no es la cançò, es l'eco que fan que sembli que hi ha un pilot de musics, a part aqui mateix, pots pujar fins el bunquer que Hitler tenia alla i que tantas vegades ens han ensenyat per la Tv, en companya de la Eva Brawn.
Espero haber-te ajudat

Re: Vacances al sud d'Alemanya? fa 14 anys 1 setmana #14802

Gràcies Jepi, si recordo haver llegit aquest article i no només em va agradar. De fet és un dels motius per el que volem anar-hi.
La meva proposta era per que segurament algú altre hi deu haver anat o com a minim coneix algunes coses interesants per alguna altre referència.
L'intenció és poder planificar, d'una manera flexible, el major nombre de visites o curiositats per visitar o viure. De fet no queda tant aprop i és d'aquells viatges que no repeteixes sovint.
Gràcies de nou a tú i a qualsevol altre que vulgi respondre.

Re: Vacances al sud d'Alemanya? fa 14 anys 1 setmana #14803

El Jepi segueix tan pocavergonya com sempre... què cordills més llarg que La Catedral del Mar??? (gairebé, sí :oops: )

Igni, si tens algun dubte, m'ho dius. Nosaltres vam deixar alguna cosa perquè ja hi havíem estat quan vam fer al viatge a Àustria i Suïssa. Em refereixo a tot això que molt bé t'indica en Jofranc.

Us agradarà!!

Re: Vacances al sud d'Alemanya? fa 14 anys 6 dies #14840

Hola a tots.
Primer va per a la Mireia; és cert aixó que dèia l'altre dia que posiblement fos el teu relat del viatge el que ens donés l'última empenta a plantejar seriosament el viatge. Amb aixó vull dir que no em sembla pas llarg i que t'agraeixo que el pengessis per a tothom. Si et va quedar algún lloc per visitar i creus que pot estar bé, ja saps.El meu català escrit no és gaire bó, aprofito petites estones per a conectar-me i no coretjeixo, se que no ens ho tens en compte, gràcies.
Segón va en Jofranc; Gràcies per l'informació em sembla molt interesant, anirem ampliant la ruta.
Per cert, referent al teu dubte sobre el TDT, tens penjada una resposta meva que crec t'anirà bé. Si hi ha algún dubte més si puc resoldre'l conta amb mi.
Adeu..................................

Re: Vacances al sud d'Alemanya? fa 14 anys 6 dies #14883

Hola nosaltres vam estar l´any pasat per el sud d´Alemania i vem fer un relat penjat a la VEA, el pots trovar a :

www.viajarenautocaravana.com/viajes_detall.php?idg=7981

Espero que et serveixi d´ajuda

Re: Vacances al sud d'Alemanya? fa 14 anys 6 dies #14899

Hola igni!

Nosaltres fa dos estius vem fer una ruta semblant. La nostra englobava suissa, la part del Tirol d'Austria (Insbruck y Salsburg) y un trocet d'Alemania (Munick i Fussen).

La veritat es que tot em va encantar, pero si que et recomano no et perdis els seguents Llocs.

A Austria, evidentment Insbruck y Salsburg que son increibles. A Insbruck hi ha el museu Swarosky que es molt curios: ( http://blog.kampistas.com/lugares-con-encanto/museo-swarovski-lluvia-de-colores/ .

Prop de Salsburg hi ha un altre lloc prop d'un poble que es diu Golling on hi han unas catarates maquisimes a un entorn increible. I una miqueta mes al sud tens el poble de Hallstat que sigui com sigui no us heu de perdre: http://blog.kampistas.com/lugares-con-encanto/hallstat-luz-en-movimiento/

A Alemania nosaltres vem veure poc, pero Munich emva agradar força, i el que ens va enamorar va ser Fussen i el seu famos castell del Rei Boig.

Si teniu dubtes sobre campings no dubteu en preguntar. llastima que a aquella epoca encara no teniem el costum d'escriure els viatjes al blog perque era un viatje precios.

Salutacions
hthttp://blog.kampistas.com/

Re: Vacances al sud d'Alemanya? fa 14 anys 6 dies #14916

Moltes gràcies Conrad i Cala (i també moltes felicitats!!!!!!!! Cala, aqui al foro no es pot amagar res)
Seguim aixemplant l'itenerari...... A veure si al final ens faltaran dies?

Salutacions i una abraçada.

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Esqui de fondo i "La Corrida" a Puigreig +

El sábado día 21 nos levantamos tempranito, ¡nos íbamos a esquiar! A las 7 de la mañana habíamos quedado en la gasolinera de la C-58 y nos retrasamos 5 minutillos Llegir més
  • Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • Països alpins +

Hem triat aquestes vacances, perquè fa 12 anys va ser el bateig de la nostra Ac i hem volgut fer part del mateix recorregut, en part per la nostàlgia i Llegir més
  • De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12