|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Doncs això, que aquest cap de setmana vem aprofitar els 3 DIEEEES que tenim i vem tornar al nostre idilic Sant Pere Pescador. La historia es que es podria dir que el vem redescobrir.
Aqui en teniu el relat que hem redactat al nostre blog. kampistas.blogspot.com/2007/05/redescubriendo-sant-pere-pescador.html Esperem que us agradi. PD. Per cert, molts records a Ellinero (a qui vem torvar al camping aquarius) i a los Pacos (amb qui vem coincidir per l'autopista de tornada) hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bon relat, com ja ens teniu acostumats.
Casualment divendres varem pernoctar al final del passeig on hi ha el camping Amphora, i dissabte i diumenge vàrem estar al camping. Així doncs estàvem a pocs metres. Crec que aquest és dels pocs llocs de Sant Pere que encara es pot aparcar l'auto prop de la platja, però durarà ben poc, no crec que pasi d'aquest estiu. I és ben normal, jo vaig arribar a les 12 de la nit i hi havia unes 8 o 9 autocaravanes aparcades més enllà del senyal de prohibició. A l'endemà a les 9 una la del meu costat, va posar en marxa el generador, va desplegar el tendal, la taula, l'esmorçar... a sota l'auto hi tenia unes quantes coses que no vaig identificar. A la tarda, des de el camping vaig veure que eren varies les autos que feien sobretaula amb els tendals desplegats. En definitiva, som nosaltres mateixos els que ens anem tancant les poques portes que ens queden obertes... Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
:D Un saludo también para vosotros, Conrad y Echobelly.
Fue muy grato para nosotros coincidir en la autopista. Nosotros veníamos de Collioure, por cierto que nos gustó mucho tanto el pueblo, como el camping que estuvimos. Un abrazo. |
|
|
Un relat molt xulo. Sí que ens hi esteu acostumant ...
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
EEEEEEEEEIIIIIIIIIII canalla que no pareu ni un moment,això es que tot rutlla.
M'alegra veure la Suny al vostre lloc magic,lloc que hem compartit amb vosaltres. El relat hem surt tallat com d'altres vegades,pero no patiu ,sempre acabem lleguint-lo,aquí o a viajarenautocaravana.com. Que per molts anys ho pogueu anar fent i ens ho pogueu anar explicant. Una forta abraçada i fins haviat,espero. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Moltes gracies per les felicitacions pel relat :oops: ho fem amb moltissimes ganes de que sigui de molta utilitat (o distrcció) per tothom!
Per cert Toni, quina coincidencia. Nosaltres també vem passar pel passeig al costat de l'Amphora, i la veritat que de vegades estem dacord en que val mes la pena pagar un camping que no estar de mala manera. El que si molesta es veure les porteries a tot arreu, y aquella pila de cotxes corrent per la platja i fent malbé aquel paradis. Los_Pacos, muy ingenieosa vuestra pegatina, para que luego digan que no sirve de nada! La verdad es que resulta muy gratificante ir poco a poco conociendo a tanta gente en este mundillo, e ir coincidiendo con todos ellos en nuestras rutas. Jepi, no t'amoinis que estem intentant solucionar el tema del blog! Per cert, ja veiem que nosaltres hem comçat a "escalfar motors" per l'Escala, a veure quan ens veiem per all! Records a tothom! hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
|
Nosaltres ja hi hem pujat 4 caps de setmana,el que passa es que al entrar al camping t'entra una mandra!!!! i no ens movem d'allí.De totes formes la proxima vegada que pujem us farem un truc.Vale???
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
heu escullit una bona zona per fer aquest bon relat, quina concidencia nosaltres tambe estaban el mateix camping i no ems ven veure, i aixo que no es massa gran, per la propera ja sabeu a on estem,
records |
|
|
Aquest cap de setmana hem estat també (com en Toni de Ros) al càmping l'Amphora però en plan molt de "pànxing" (jo sobre tot, en Ciuatanejo tenia molta feina i ni va sortir de la ac) doncs encara no tenim les bicis i em va anar bé relaxar-me després de no parar de compromisos els caps de setmana anteriors. Ja hi haviem estat un altre cap de setmana i ens agrada força, aixó sí, estava a tope de alemanys, holandesos (amb aixó dels campingcheques...). El que us deia: lavabos molt nets, parceles cuidades... en Iogui (el gos també va disfrutar). No ens van posar pegues per sortir després de dinar. Vam arribar divendres a les 23 hores i en vam sortir diumenge a les 17:00.
Ja ens haviem fixat amb les acs del final del passeig l'altre cop, però en ciua encara prefereix càmpings quan veu senyals de prohibició arreu, a més que portavem portàtil i per més seguretat. Ens hi vam estar una estoneta després de sortir del càmping i la gent que tenia les taules i cadires es van comportar i van marxar deixant-ho tot correcte, inclús em vaig fixar q un cotxe de mosso d'esquadra, dissabte, hi passava pel costat i no els va cridar l'atenció. Per mi l'important és que ho deixin com estava d'entrada, tot i que nosaltres preferim passar més desapercebuts. El que vam trobar vergonyós a Ainsa per Setmana Santa va ser veure com uns francesos buidaven les grises tranquilament a prop de les muralles.. :-x Un petó Glòria La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
|
Aquest cap de setmana em estat a la Ballena Alegre 2 de Sant Pere. La veritat es que es uns dels nostres campings preferits. El que m'agrada molt d'aquest camping es que tot es molt verd, tenen força gespa, i pots aparcar on vulguis.
Donava gust els camps tant verds despres de les pluges d'aguest anys. Em optat per la solucio mes practica: anar a un camping. Amb les nenas es millor pq aixi estic mes tranquil en tots els sentits. Crec que una de les millors zones del nostre litoral sobret tot pels que estimem la natura i les passajades amb bici pq teim la sort de tindre el Parc dels Aiguamolls al costat. Encar recordo la festa de Sant Joan que varem fer ...... !!!!! jajaja |
|
|
Hola a todos:
Ya veo que a mas de uno os encanta tambien Sant Pere Pescador jajaj.... Me alegro de que lo pasarais tan bien. Arcadix opino lo mismo que tu, ya sabes que para nosotros la Ballena alegre es nuestro camping favorito, espero verte pronto... Iogui a vosotros no os conozco personalmente, pero con suerte nos conoceremos prontito en la salida de los Kayacs, la verdad que tenemos muchas ganas de que llegue... Bueno chicos nos vemos prontito... ser buenos Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.
|
|
|
La verdad es que nos gusta mucho esta zona de la Costa Brava. Fíjate que Ciuatanejo (montañés de pura cepa) ni me pone pegas, es más, es él quien tiene la iniciativa de ir (impensable años ha, jajja).
Pues eso que pronto nos conoceremos, tambien nos apetece mucho... Seremos buenos Un besito Glòria Te he enviado un privado La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|