Benvingut,
Convidat/da
|
|
No trobo informacio adient sobre la italiana Costa Amalfitana.
Sabe-ho si es accesible per autocaravanes?? Es pot entrar a pobles com Amalfi o Positano??? Salut |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Jo l'estiu passat vaig estar però amb la caravana que la vaig deixar a Pompeia. Però amb paciencia pots anar fent cal que tinguis present que a l'agost aquella zona esta plena de gom a gom. Vigila tambe amb els autobusos de linia, tot i que en alguns pobles ho tenen organitzat amb unes persones que intenten anar tallant la circulació per deixar-los passa. Dic intentant perque a vegades ho emboliquen més que un altre cosa.
|
|
Patufet,
on vas deixar la caravana, camping?? quin de Pompei?? Nosaltres tambe voliem deixar l'AC al Espartacus. |
|
yo estuve el año pasado en italia y lo unico que puedo decir es que la zona sur de italia no es muy recomendable para acampada libre y que el caos circulatorio no es el mas apropiado para circular con tranquilidad.
Por otro lado tambien decir que vale la pena ir a vr esa zona , pero mejor de camping. Si circulas por la noche cuidado con las velocidades , van muy rapidos y no tienen conciencia de los c¡vehiculos grandes. |
|
Vaig estar en un camping devant de les ruïnes. De veritat que no és recomanable però per aquella zona no crec que hi hagin gaires, és veritat que el caos circulatori és impressionant però amb paciencia pots anar fent. A les carreteres i sobretot als pobles trobaras motos amb tres persones que et passan per tot arreu.
Els abocadors incontrolats tambe abunden, però tot i aixó és recomanable d'anar a aquella zona tot i que és un altre Italia. |