|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola a tots,
aquest cap de setmana (4, 5 i 6 de maig) es celebra a Sant Joan Despí la Ciutat Gegantera. Cada any es celebra en una ciutat diferent. S'esperen mes de 160 colles geganteres d'arreu, amb un total de mes de 400 gegants, a mes de capsgrossos (jo tambè participo en aquesta categoria, jejeje). El mes petits, de ben segur que quedaran bocabadats... Si algu li be de gust, veure-ho, per descomtat que hi esteu convidats. Jo particularment participo com voluntari amb la organització i, la veritat, estem una mica liats. No obstant, si algú s'anima, ens poden veure ni que sigui una estoneta. Els plats forts son dissabte tarda-nit i diumenge matí. Per mes infomació podeu entrar al web de la ciutat gegantera. www.gegants-sjdespi.org/ Us hi esperem!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Falera!!!falera!!!falera!!!! gegantera.
Felicitats fr1 per haber obtingut la gràcia de ser ciutat gegantera.Jo he participat ,ja fa uns quants anys ,en moltes trobades d'aquestes.La veritat es que es un plaer representar al teu poble en esdeveniments com aquest.Es crea un caliu i una amistat entre colles que es indescriptible.Aquest any us tocarà treballar a vosaltres peró un altre any us tocarà disfrutar del treball dels altres. Fa pocs dies a Navarcles varem celebrar els 25 anys de colla de gegants i vaig presentar l'acte amb molta emoció,doncs es va fer record a tota la gent que durant tants anys han passat per l'entitat i es molta.Aquest cap de setmana es va donar la rosa de Sant Jordi també als geganters i van ser molt aplaudits ,perque es molt gratificant aixó de ser geganter,agrada als grans i als menuts.Que més es pot demanar?. Que us vagi bé i a disfrutar. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Hola FR1, nosaltres el mes segur es que ens hi acostem el dissabte a la tarda.
Si hi acabem anant ja t'ho confirmarem. Fins aviat!!! |
|
|
Te molt bona pinta...mirarem la nostra agenda a veure que podem fer...
Ho has dit amb tan poc temps perque no es muntés una mini trobada??? :mrgreen: :mrgreen: Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Sento no haber avisat abans, pero entre la meva feina i la del voluntariat, aquesta setmana no tinc gaire temps.
Si us animeu envieu un missatge. Salut!!!!!!!1 |
|
|
fr!...no t´ho prenguis en serio, que és bromaaaaaa........ :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Company,m'han fet arribar els teus records .Moltisimes gracies per pensar en nosaltres en un dia tant senyalat.Avui m'he trobat a un de la colla de geganters i hem diu, ha vingut un xicot a donar-te records i ha dit que tu ja ho descobriries.
Una abraçada per tots els geganters.M'han dit que tot va anar molt bé.M'he n'alegro. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Ja,ja,ja
t'ha costat ben poc descobrir-me. Una abraçada i fins aviat. |
|
|
La cosa estava bastant clara quan he sentit ciutat gegantera.. :mrgreen: :mrgreen:
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|