• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: Ja heu tornat del Pont de Maig ?? fa 16 anys 3 setmanes #13362

M'alegra veure que tot i el mal temps tothom ha aprofitat el pont al màxim com a bons auto/caravanistes!!!!

Nosaltres vem estar una miqueta en familia a los Madriles (q de vegades tambe toca ;-) ), així que vem deixar aparcadeta l'auto per uns dies (pero poquets que ja bé el bon temps!!! o això esperem :?: )

Records a tothom!
hthttp://blog.kampistas.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Ja heu tornat del Pont de Maig ?? fa 16 anys 3 setmanes #13366

Hola, no esteu quiets ni un moment.
Be, un es va quedar a vigilar el forum, a funcionat tot bé, en part per que no em tocat gaire.

Tambe, per que l'empresa no funciona si no estic :roll:

Suposso que algu trobaria retencions, no se que pasa pero sempre que donan per la tele una , o surt una foto al diari, sempre hi surt una o dues AC,s fen cua.

Bé, benvinguts de nou a tots HF

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • Ripoll i Camprodon, la ruta del ferro +

Aquest cap de setmana hem aprofitat que no teníem els nens per fer la Ruta del ferro amb bicicleta i visitar els 3 monestirs de la contrada. El de Ripoll, Llegir més
  • Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • Eslovènia, Bòsnia i Croàcia +

Destí: Eslovènia, Bòsnia i Croàcia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12