• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: Ja heu tornat del Pont de Maig ?? fa 15 anys 4 mesos #13362

M'alegra veure que tot i el mal temps tothom ha aprofitat el pont al màxim com a bons auto/caravanistes!!!!

Nosaltres vem estar una miqueta en familia a los Madriles (q de vegades tambe toca ;-) ), així que vem deixar aparcadeta l'auto per uns dies (pero poquets que ja bé el bon temps!!! o això esperem :?: )

Records a tothom!
hthttp://blog.kampistas.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Ja heu tornat del Pont de Maig ?? fa 15 anys 4 mesos #13366

Hola, no esteu quiets ni un moment.
Be, un es va quedar a vigilar el forum, a funcionat tot bé, en part per que no em tocat gaire.

Tambe, per que l'empresa no funciona si no estic :roll:

Suposso que algu trobaria retencions, no se que pasa pero sempre que donan per la tele una , o surt una foto al diari, sempre hi surt una o dues AC,s fen cua.

Bé, benvinguts de nou a tots HF

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Alguns viatges

• Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12