• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

pont de maig fa 19 anys 3 mesos #12972

Ja el tenim molt a prop i , segur que molts sortireu.....però a on?...és que m´agrada saber-ho... :oops: soc una mica cotilla.. :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: pont de maig fa 19 anys 3 mesos #12974

...............No se.........no se..........
Ens vam apuntar a una trobada al Delta, pero si segueix fen tanta calor potser anem als Pirineus
............I tu Marta ............on anirás ???

Una abraçada ¡¡¡
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: pont de maig fa 19 anys 3 mesos #12979

Ep, nosaltres no en tenim prou amb un pont i a més som molt senyuritus i no volem fer caravanes per tornar. :mrgreen:
Així que ens hem agafat un dia més i tornarem el dia 2. :D
Encara estem acabant de decidir però segurament tornarem a triar França per passar aquests dies i segurament ens acompanyaran els Joaqui-JJV.

Re: pont de maig fa 19 anys 3 mesos #12980

......doncs....jo..m´en vaig a ´`arria (Lugo9 a una trobada que han fet a webcampista...de fet tenim lacv a Salas (Burgos), el nostre poble . La van deixar en pujar de Càceres...i així una petita taprt del viagte la fem sense arrossegar....

Re: pont de maig fa 19 anys 3 mesos #12984

Marta, doncs ja saps.........a disfrutar ¡¡¡
Després tornareu a deixar la cv a Burgos o la baixareu a casa ???

Pels "senyoritus" doncs el mateix........a disfrutar ¡¡¡.........ja explicareu a quina part de frança heu anat

pont de Maig fa 19 anys 3 mesos #12987

:oops: Hola Matrix no se si conocéis las tres calas de L´Ametlla de Mar son unas calas preciosas hay un parquing en le cual se puede pernoctar sin ningún poblema, casi siempre suele haber alguna A.C.es muy tranquilo
por la noche suelen pasar los mosos de esquadra, si quereis mas información os la puedo dar es pòsible que para el puente este por alli.
Un saludo

Re: pont de maig fa 19 anys 3 mesos #12990

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46

......doncs....jo..m´en vaig a ´`arria (Lugo9 a una trobada que han fet a webcampista...de fet tenim lacv a Salas (Burgos), el nostre poble . La van deixar en pujar de Càceres...i així una petita taprt del viagte la fem sense arrossegar....

Cáceres, Lugo...no tens llocs més lluny on anar per quatre dies ?
Pobre Pere :twisted:
Per l'estiu aniràs a la Patagónia ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: pont de maig fa 19 anys 3 mesos #12991

Sí, Nouespai!!!

Imagina't!!! Si ara amb caravana van tan lluny per quatre dies, amb l'autocaravana sí que aniran a la Patagònia!! O la volta el món en 15 dies, o Cap Nord en un cap de setmana... jajajaja :mrgreen:

Re: pont de maig fa 19 anys 3 mesos #12992

Marta:

Nosaltres també estem apuntats a la KDD del Delta, és un lloc que no coneixem.
Neus, si no canvies de opinion ens veurem el Delta.
tonbou4, si te parece pasame la informacion del parking para AC de L'ametlla, es un lugar que nos gusta mucho.

Vona ruta a tots.

Re: pont de maig fa 19 anys 3 mesos #13002

Nouespai, mieria... =)) =)) =))

No em doneu idees...jajajajaja...el Pere no diu res..... :roll:

Neus, la caravana la tornarem a portar a casa...que encara farem alguna sortida abans de vacances...
Tonbou , gràcies per l´informació, L´Ametlla és un lloc que encara no conec...però de moment vaig amb cv....

Vicens!!!!! que m´en vaig a Lugo, no pas al Delta...no em busquis que no em trobaràs..

Re: pont de maig fa 19 anys 3 mesos #13004

Hola Vicens ¡¡¡
Ens veurem al Delta, però arribarem el disabte al mati, dons volem dormir al Perelló i aprofitar a primera hora per comprar vi per omplir el porró i alguna cosa mes com oli, vinagre i moscatell.

Fins aviat ¡¡¡

Re: pont de maig fa 19 anys 3 mesos #13009

tonbou4, a mí també m'interessa aquesta informació per anar a l'Ampolla i saber on podem pernoctar. T'agrairía que ens informessis.
Moltes gràcies i bon pont.

Pont de Maig para Glori fa 19 anys 3 mesos #13024

Hola Gloria te doi la información de las Tre Calas:
Cuando falten un kilómetro i medio para llegar a L´Amentlla de Mar por la carretera general (nacional 340) beras un desvio a tu derecha con un indicador que te indica Las Tre Calas, entras en una urbanización y seguidamente tines que torcer hacia la izquierda pasar por detras de las tiendas cruzar un puente, que por debajo pasa la carretera general,vuelves atorcer hacia la izquierda, otra bez ala derecha bajas toda la calley otra bez hacia la izquierda siges toda la calle bajas una bajada pronunciada, un pequeño túnel que por encima pasa la vía férrea´justo ala salida del túnel torcer hacia le izquierda hay una cuesta muy pronunciada tienes que suvirla y continuar hasta que veas el mar y un castillo ( Castell de San Jordi) es donde queda el parquing.
si tienes alguna duda nos podemos poner en contacto por telefono
(Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. ) espero haberte ayudado un saludo.
,Si os gusta la pesca es un buen lugar para practicarla

Re: pont de maig fa 19 anys 3 mesos #13145

tonbou4, muchas gracias por esta información tan estupenda. Seguro qe la vamos a utilizar muy pronto y a ver si nos vemos por allí alguna vez.

gracias de nuevo y saludos.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12