|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Posar al buscador Normandía.
A la pàgina de Normandía entrar a localidades turísticas. Al final de la pàgina de "localidades turisticas", a on posa "País de Acogida" entrar a WEBSITE. S´obrirà una pàgina amb el mapa de Normandía. Per ejemple fer doble clik al sur de Normandía a Montagne au Perche, surt a l´esquerra de la pàgina el mapa de Montagne au Perche i una fletxeta senyala "visitez le Pays", entre-ho aquí i s´obre un altre mapa de Normandía i sota aquest mapa veure que posa: Calvados Manche Orne Eure Seine-Maritime Entran a cada Pays surt "Le Bon de Comande". Omplir-lo i a "demandes particuliers" posar: Pour recevoir gratuitement le guide touristique. Jo les vaig demanar totes i en pocs dies les vaig rebre gratuitement a casa. Una abraçada. Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Gràcies Carreres, ja he demanat unes quantes....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Moltes gràcies,
Dius que s'han d'omplir una a una, que no les envien totes juntes amb un sol questionari ? Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Si s´han dúmplir una a una.
una abraçada Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.
|
|