
|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Aquest cap de setmana tenime calçotada amb un grup d'amics en una masia de la zona. Despres de menjar , menjar i menjar.... em anat a Montblanc. Hem deixat la AC en un aparcament al costat de la muralla i em passat la nit. Hem esmorçat a una xurreria que estava al costat de l'aparcament i les meves filles s'han despertat menjant xurros a la porta de "casa seva". Quina sort aixo de tindre AC!!! Tens la xurreria devant de casa!! jajaja
Al voltant de Montblanc hi han molts aparcament q estan tots molt tranquils i es pot dormir molt be. No cal explicar que el poble es precios !! La muralla, el casc antic, etc... Les meves nenas emucionades amb la porta on Sant JOrdi va matar el Drac!! El diumenge varem fer una excursió caminant amb uns amics i per la tarda cap a Barcelona i a fer els deures dintre de la AC pel cami. Per cert, molta cua i molt trafic Aqui us deixo aquesta informació pels que vulgueu anar a Montblanc |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Moltes gràcies Arcadix.Ho tindrem en conte.Montblanc es una visita que encara ens queda.
Petons a la resta de la familia. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Digues que si Arcadix, que això de les autos es un gran luxe!! Dorms on vols, menjes quan vols.... i tot amb gairebé la mateixa comoditat que a casa!
Molts records i m'alegro que us hi hagueu passat tant bé! hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Felicitats, Conrad, aquestes cròniques vostres estan molt ben escrites, són amenes i útils. No us agradaria publicar-les a Viajar en Autocaravana? Entre 300 i 500 persones diferents entren cada dia a VEA per llegir els relats de viatges, escapades i articles; segur que els interessarà... i la feina ja la teniu feta.
Per als que fem el portal seria un plaer publicar-los. Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Toni:
Mil gracias por tus cumplidos, la verdad que siempre alienta que te den animos...! Ya que es un trabajo muy laborioso que no todo el mundo valora... :mrgreen: Por nuestro lado no habria ningun problema en que publicarais algún relato de los nuestros en vuestra Web, de hecho es todo un honor el ofrecimiento... Tu diras como te enviamos los articulos? Si tienes un momento envianos un privado y lo hablamos... Saluditos. :mrgreen: Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
echobelly i conrad, acabo de ver vuestro relato también publicado en VEA.
Enhorabuena a VEA por vuestra colaboración, a vosotros por este nuevo canal de difusión de vuestros relatos, y a todos nosotros por poder disfrutar de vuestras experiencias. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Gracias Eva :oops: :oops: :oops: :oops: jajaja... La verdad que el blog se nos esta quedando pequeñito, y estamos viendo la opción de cambiar a otro servidor ya que Blogger no va demasiado fino.
Ya os iremos contando mas adelante, ahora lo que hemos hecho es poner los articulos por la fecha que se escribierón para que os resulte mas facil encontrarlos, ya que a veces por el formato del blog, es dificil encontrar depende que información... Lo dicho, un besazo gigante y el placer siempre es nuestro de tener gente tan maja cerca de nosotros.- Posdata: Espero que las niñas hayan practicado la canción y la coreografia, yo estoy fabricandoles los microfonos jajaja... para que puedan cantar bien... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ser buenos. Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |





