|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Be , la setmana que be la dona fa vacances i durant tres dies volem anar per la zona dels Ports de Beseit, conexeu algun lloc per anar adormir que es pugui estar tranquil i que no hi hagi cap poli que ens vingui a emprenyar :evil: a mes a mes dels lladregots :twisted: .
Be si ens podeu donar alguna informacio us quedarem molt agraits :D :D :D |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bueno doncs perdoneu el LAPSUS :twisted: , la pregunta ja estaba feta en un altre fil i per cert ben contestada per l'Eva.
Pero es que en aquella ocasio no ben poder marxar i em l'entusiasme ens ha passat per alt La veritat es que no surtim desde les vacances de l'any passat Gracies a tots |
|
|
Jofranc, la veritat és que m'has fet rumiar, em semblava haver parlat amb algú d'aquest tema, i he pensat que buscaria el fil per tal d'indicar-te'l.
Que tingueu unes molt bones vacances, que ja us toca !!! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
posiblement sortirem de casa el divendres, i us voldriem fer una altre pregunta: vosaltres que coneixeu molt la zona de Vilafranca , sabeu algun
lloc per dormir amb l'ac? Joan |
|
|
hola, yo no te puedo decir donde dormir pero creo q tanto en beceit o valderobres no te pondran problemas, si vas hacer el parrizal en su camino desde beceit he visto varias veces autos paradas pero queda lejos de la civilizacion y un poco arriesgado para mi gusto.
mirate la ruta de las carceles |
|
|
Hola Jofranc, remenant a V.E.A. he trobat això:
www.viajarenautocaravana.com/donde_parar_llistat.php?Region=960&fc=10&sn=8 www.viajarenautocaravana.com/donde_parar_llistat.php?Region=960&fc=10 www.viajarenautocaravana.com/escapadas_detall.php?idg=7736 www.viajarenautocaravana.com/escapadas_detall.php?idg=7730 Crec que hi trobaràs força informació Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
rhisto, moltes gracies per contestar, pero ja que tens aquesta disponibilitat
voldria abusar una mica mes i preguntar-te on puc llegir La Ruta de las Carceles. Toni, igualment moltes gracies,ja habia mirat la VEA i ja tenia una serie de pobles on posiblement i podem pernoctar, sempre en faig us dels relats escrits a la VEA, hi ha molta imformacio. Moltes gracies a tots dos per haber-me respos. |
|
|
Jofranc, nosaltres la zona de Vilafranca no la coneixem.
Veig que amb els relats publicats a VEA i les indicacions d'en rhisto, segur que us falten dies i no us ho acabeu!!! Ja ens ho explicareu. Compte, que aquella zona enamora, transmet energia positiva, i haureu d'anar-hi tornant de tant en tant. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
pues no se donde puedes leer algo de las rutas, pero te voy a buscar algo haber si tengo suerte
|
|
|
estamos de suerte en el google y a la primera
www.dpteruel.es/DPT/Turismo/Home.nsf/documento/ruta+de+los+puertos www.dpteruel.es/DPT/turismo/home.nsf/documento/ruta++de+++las++cárceles si por casualidad queréis hacer el parrizal (una excursion q se la recomiendo a todos hasta donde se llegue) llevar botas de recambio ya q saldréis mojados de los pies a la cabeza |
|
|
be, ja em fet la nostra sortideta de cap de setmana, la primera desde les vacances, be la setmana pasada tambe vem sortir, pero nomes el diumenge.
Em estat per la zona de Baix Ebre, em pujat al Caro i despres de visitar alguns llocs de la zona, em tornat cap a casa per la costa. Tambe em pogut comprobar que la major part dels pobles han perdut la seva identitat ja que les urbanitzacions son mes grans que el mateix nucli urbà, ja no saps quan s'acaba un poble i comença l'altre. En el cas dels campings em pogut comprobar que es tres quarts del mateix, son tan grans, que ja estan enganxats i superplens. per aixo els propietaris no volen que s'escapi ni una anima (arees per ac's). Quan tingui temps ja posare el relat. Salut |
|