• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Ja portem la enganxina fa 16 anys 7 mesos #7011

Nouespai,el Cala ens ha portat les enganxines.Moltisimes gràcies.
Els de Navarcles ja la portavem enganxada doncs el Tiowillson en va fer una ampliació i les va plastificar i abans de marxar les varem possar a les autos.
Pero ara ja tenim les enganxines originals i genuines.
Crec que hem d'arribar a un acord per veure com financem el tema de l'enganxina,perque si tot ho vas pagant tu al final potser si que quedaras a la ruina.T'hauras de vendre la teva nova auto per mantenir el forum :mrgreen: :mrgreen: .
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Ja portem la enganxina fa 16 anys 7 mesos #7023

Tot un éxit, les enganxines. Han quedat molt maques! :D ...Ara ja ens coneixeren més arrel del mon... :mrgreen:
Com diu en Jepi, quan t´arruinis...ens avises...... :mrgreen: :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Ja portem la enganxina fa 16 anys 7 mesos #7058

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Eppppppppp..

Que jo li vaig dir a en Cala que us les cobrés, que haig de donar l'entrada de l'Ac... :evil:

Ara seriosament, potser no ens vam entendre...

La grossa 1,50 i la petita 0,50. D'ambdues amb aquest preu sobren céntims que els farem servir per comprar alguna cosa en una trobada.

Ja me les pagareu quan ens veiem.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Ja portem la enganxina fa 16 anys 7 mesos #7059

No si de pagades ja n'estan.Tan sols es que tu has desembotxacat tots els diners de les enganxines i potser no es vendran totes i potser no sobraran diners i en faltaran.Josep Mª que hem de tenir un raco per aquestes necesitats i les hem de cobrir entre tots.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Ja portem la enganxina fa 16 anys 7 mesos #7062

Com que no es vendran totes??? Que jo en vaig demanar més de les que podia comprar.....
Per cert, si et fa falta vendre més enganxines per l´entrada de l´auto m´ho dius...
:mrgreen: ...

Re: Ja portem la enganxina fa 16 anys 7 mesos #7066

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Jo tinc encara força enganxines, tant grans com petites.
Li vaig donar la meitat a en Cala, aproximadament, pensant que tindría de sobres, no sé al final si hauran sobrat o no.
Les vaig fer "digitals" per no haver de fer tantes com amb el sistema tradicional. Potser el resultat no és tan bó, a la vista, però m'han garantit que duren igual.

Al fil de "adhesius " es pot posar si en voleu més.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Ja portem la enganxina fa 16 anys 7 mesos #7070

oK, i gràcies per tot.

Re: Ja portem la enganxina fa 16 anys 7 mesos #7073

Si Josep María, les vaig cobrar. Van quedar 4 o 5 de les grans però també va faltar gent que estaba apuntada i que en voldrà. També van haber-hi persones que en volíen més de petites però es van acabar.
Hem teníes que haber vist, vaig montar una paradeta estil "mercadillo" i dien en vau alta (juntament amb altres companys que ajudaben) "Mé las quitan de las maaano".
Bé encara no he cuadrat la caixa, quan tingui una estoneta et paso els números.

Re: Ja portem la enganxina fa 16 anys 7 mesos #7080

y los que no hemos ido?, ,,,,, bastante penitencia es no poder disfrutar de la quedada, encima no tener el logo, ,,,,,,,,, tendremos que hacer otra quedada pronto, aunque sea una miniquedada.

Re: Ja portem la enganxina fa 16 anys 7 mesos #7090

Tonio, estoy contigo encima de no ir a la kedada, sin logo. :evil: Si es que nos tienen olvidaos.

Se podria hacer una comilona en un sitio céntrico (de catalunya) y así nos veríamos todos las caras y compraríamos las pegatinas.

Lo de la comilona lo digo porque aunque se organice una quedada siempre habrá gente que no podrá ir (yo posiblemente :twisted: :twisted: ) y una escapada de un dia es más maniobrable ;-)

Es una idea :mrgreen:

Un saludo
Marta & cia.

Re: Ja portem la enganxina fa 16 anys 7 mesos #7091

por mi de acuerdo, ademas viendo las recomendaciones que se hicieron a Rodamon, tengo ganas de conocer algun sitio nuevo,

Re: Ja portem la enganxina fa 16 anys 7 mesos #7101

Jo n´havia demanat dues de grans i sis de petites.. el manolo no ho sabia.. i solsament n´ha dut una gran i dues petites... les nenes i l´adria i jo ens hem quedat de pasta de boniato :roll:

Re: Ja portem la enganxina fa 16 anys 7 mesos #7102

Avui ja tenim l'adhesiu enganxat però ahir erem la sensació de l'autopista: tots els que paraven al costat durant la caravana senyalaven la portada de la kedada. Els de Totcàmping som famosos !!!

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge en autocaravana per Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria Llegir més
  • De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12