Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bon dia a tothom, El proper cap de setmana s'inaugurarà una nova àrea d'autocaravanes a La Tallada d'Empordà. L'ajuntament es complau a convidar-vos a aquest esdeveniment i us esperem a tots per recolzar els esforços que tant a nivell de les entitats locals com a nivell privat s'estan fent per tal de poder gaudir de la pràctica del autocaravanisme a casa nostra. Us poso un enllaç per tal que pugueu consultar les activitats que es proposen. Coordenades de la trobada: 42°05'00.1"N 3°03'26.4"E 42.083352, 3.057341 Mapa En el següent mapa pots veure com accedir-hi segons la teva procedència. Per tal de facilitar l'organització de l'esdeveniment prego ompliu el següent formulari Us hi esperem, Ei!... no s'ha de ser de cap club, ni de cap res, esteu convidats a passar un bon cap de setmana entre companys. Únicament calen ganes de passar-ho bé. ![]() Salut a tots Narcís |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Pont de Pedra.
|
|
Fantàstic! Ens veurem d'aquí a una setmana a La Tallada. No sé si quedarem tallats de fred o escombrats pel vent; difícilment quedarem rostits pel sol!
Josep Tió |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
No t'amoïnis Josep, els autocaravanistes ens adaptem a tot, a més... el sopar és en un lloc tancat, estarem de cine. Ens veiem a la Tallada en pocs dies. Salutacions, Narcís |
|
Hola, bona dia
gràcies per tot, Narcis Ens veiem a la tallada el proper cap de setmana, encara que que caiguin xuixos de punta. salutacions antoni Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides |
|
Bona tarda Pont de Pedra.
Ens veurem a La Tallada. Nosaltres arribarem a mitja tarda del dissabte. Ja he omplert el formulari i he fet l'ingrés. Joan Vives. |
|
narcis, bon dia,
es pot apuntar la meva filla al sopar de dissabte, i ho pago allà mateix, o com a tu et vagi mes be salutacions antoni Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
|
Bon dia Antoni, Si no et fa res i em pots fer la transferència molt millor, així ho tinc tot "controlat" allà mateix. Ara mateix l'afegeixo. Vinga... que ja falta poc. Narcís |
|
hola narcis
feta la transferència a quina hora es el sopar? Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Last edit: per amr01.
|
|
Hola Antoni, Que ja tens gana? ![]() Bé, el sopar és a les 9:00h després de l'acte d'inauguració. Ahh! i després del sopar un cremat... no se jo com anirà tot plegat, però tot i el fred que fa, em sembla que anirem a dormir ben "calents" d'orelles ![]() Salut |
Last edit: per Pont de Pedra.
|
|
hola, narcis,
be, jo sempre tinc gana. no, ho pregunto per que la meva filla treballa i plega a les 10 i després ha de venir cap a la tallada, per això ho pregunto. salutacions antoni Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
|
Us desitjo que us ho passeu de conya, nosaltres treballem dissabte i no podem anar. -S
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
bon dia a tots i a totes
be, com sempre tot molt ben organitzat, Gracies Narcis i a l'ajuntament de La Tallada, per tan magnifica àrea, segur que hi tornarem. Salutacions Antoni Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
|
Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
|
Bona tarda a tothom.
Moltes gràcies a l'organitzador de la trobada : en Narcís, per la seva acurada preparació y de totes les activitats complementàries que ens han permès gaudir d'un magnífic cap de setmana tant des del punt de social com cultural.. També moltes gràcies a l'Ajuntament de La Tallada per aquesta complerta àrea que ens facilitarà les futures estades a L'Empordà i per les atencions que ens ha dispensat en motiu de la seva inauguració. Joan Vives. |
|
Bona nit,
El meu agraïment al tot l'Ajuntament de LA Tallada d'Empordà per la seva acollida i pel esforç realitzat per què tot sortís bé durant tot aquest cap de setmana. Especialment a en Josep, Antoni, Ma. Dolors i la Roser, a tots els del càtering que ho van fer molt bé i al Duo Milanna's per fer-nos gaudir d'una vetllada tan agradable. Moltes gràcies a tots. Agrair-vos novament la vostra assistència a l'esdeveniment esperant retrobar-nos ben aviat. Moltes gràcies. Narcís |
|
|
|
Va ser un cap de setmana per emmarcar: cultura, història, paisatges, persones, institucions... Fins i tot la meteorologia, que semblava que havia de ser adversa, es va posar al nostre costat!
Gràcies, Narcís i companyia. Josep Tió |