Benvingut,
Convidat/da
|
|
Tenim reservades unes quantes parcel·les al Vilanova Park per poder repetir l'experiència de l'any passat. Ens fan les mateixes condicions: preu per nit 16€ (IVA inclòs), inclou: 2 persones, cotxe, caravana/autocaravana, llum i un gos. Preu nens de 3 a 11 anys: 3,40€ per nit. Preu majors 12 anys: 5,95€ per nit. També ens regalen un passi per família per la piscina coberta (per un dia).
Si us plau, ompliu aquest formulari amb les vostres dades per facilitar el check-in: docs.google.com/spreadsheet/viewform?fromEmail=true&formkey=...VMejZucWN2UVRDNlE6MA 1. Merce67, 2 adults, 1 nen, 1 adolescent (potser), amb CV. 2. Monrib 2123, 2 adults, 2 nenes (10 i 13), amb Auto 3. Saur, 3 adults, amb CV (apuntats per ordre del "jefe",jaja) Mercè & Cia.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per merce67.
|
|
A falta d'acabar de confirmar el dia de vacances (espero que no hi hagi problema), els de Sabadell ens apuntem:
Monrib2123: 2 adults i les "nenes" (10 i 13 anys) Els hi comentem a la Joaqui, però després de l'experiència de l'any passat, segur que s'apuntaran. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Perfecte Montse, doncs anem actualitzant la llista, ja em diràs si s'anima la Joaqui i família!
Mercè & Cia.
|
|
Ostres, que bé!
Recordo molt bé la trobada de l'any passat. Vam coincidir per casulaitat i us "vam descobrir". I quin tip de cantar us vau fer!!!! ![]() Resulta que en David marxa els 4 dies i jo em quedo sola amb els nens. No m'atraveixo a agafar l'AC, però estic convnecent al meu pare perquè la porti ell. El fascina cantar i ja li je dit que amb vosaltres s'ho passarà "pipa", cantarà dia i nit. jejeje Això sí, potser quan arribem algú ens haurà d'ajudar a posar l'AC a lloc :-) Així que si els acabo d'animar seriem 3 adults i 2 nens (5 i 2 anys) Fins aviat! |
|
Núria, cap problema, segur que hi ha gent experimentada que t'ajudarà a colocar-la. A veure si finalment podeu venir!!!
Mercè & Cia.
|
|
Em sap greu Mercè però finalment no tindrem pont i ens és una mica just arribar a una hora raonable per celebrar la castanyada (les nenes tenen extra-escolars i acaben tard). Així que sentint-ho molt, no podrem baixar.
|
|
OK Montse, no t'amoïnis. De fet, nosaltres havíem pensat celebrar la castanyada dos cops, el dia 31 a caseta, i el dia 1 al camping. Però vist l'èxit, segurament tornarem al camping El Llac, que ens queda més a prop i aquest cap de setmana passat vam estar molt bé. Tenen una oferta de 17,50€ per nit, a partir de dues nits (dos adults, cotxe, caravana/auto, llum).
Ens donem com a límit aquest cap de setmana. Si tot continua igual, avisarem al camping. Mercè & Cia.
|
|
Bé, doncs vist l'èxit
![]() Mercè & Cia.
|
|
Nosaltres no podem.
Em sembla que el pati està fotut, molt fotut. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Doncs sí, sembla que està complicat el tema... A veure si finalment s'anima algú més.
Petonets! Mercè & Cia.
|
|
Hola, ens presentem, som nos al foro tot i que ja fa uns años que fem camping.
Estem buscant un bon camping i proper per celebrar Halloween i ens agradaría participar a la quedada. Som 2 adults i una nena de 4 anys |
|
EUMA, aquesta trobada és de fa un any!!! Una abraçada, i benvinguda a Totcamping.
Mercè & Cia.
|
|
Merecí, encara no domino aquest foro.
|