• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

SOLIVELLA - BELLTALL - CIUTADILLA - GUIMERÀ fa 11 anys 2 mesos #45474

Bona nit,

Avui agafant la c-14 he passat amb el cotxe per aquests pobles i m'encantat.

Hem pensat anar un cap de setmana amb tranquilitat per aquest pobles i la meva curiositat es saber si algú de vosaltres ha anat amb ac, on ha dormit i em pot informar del més interessant

Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: SOLIVELLA - BELLTALL - CIUTADILLA - GUIMERÀ fa 11 anys 2 mesos #45475

Home ixent2!
Acabes de desvetllar un del meus secrets autocaravanístics :) . Sí senyor, aquesta part de Catalunya i en general la Plana de Lleida a mi m’encanten, sobre tot a la primavera quan tot es vesteix de verd.

Mira, de llocs de pernocta no crec que trobi problemes. I de llocs de visitar o recórrer, a la banda de la comarca de l’Urgell em ve al cap, d’entrada: Verdú i el seu museu de joguines; i la Vall del Riu Corb també és maca. I art amb lletres majúscules: Vallbona de les Monges, i el seu Monestir (elmonperlafinestra.blogspot.com/2010/02/escapada-en-autocaravana-lleida-en.html ).
.
I abans d’entrar-hi a l’Urgell, venint del sud, és a dir de la Conca de Barberà, jo havia planificat una escapada, t’anoto els enllaços que havia recollit fins ara:

Museus: www.museuvidarural.com/cainicio
Senderisme: www.concadebarbera.info/quefer/senderisme/senderisme.php
Pernoctes:
www.larutadelcister.info/zones-de-lleure
www.fores.altanet.org/fores/llocs/mirador.php
www.larutadelcister.info/zones-de-lleure?tid=42
Visites guiades: www.concadebarbera.info/quefer/visitesguiades/castellbarbera.php
Mercats: www.concadebarbera.info///noticies/view.php?ID=7974
Turisme: www.concaturisme.cat/

Salutacions i bona ruta!!!!
I sobre tot: no li diguis a ningú :laugh:

Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per MarceCRN.
  • Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12