Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bona nit,
Avui agafant la c-14 he passat amb el cotxe per aquests pobles i m'encantat. Hem pensat anar un cap de setmana amb tranquilitat per aquest pobles i la meva curiositat es saber si algú de vosaltres ha anat amb ac, on ha dormit i em pot informar del més interessant Salutacions |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Home ixent2!
Acabes de desvetllar un del meus secrets autocaravanístics ![]() Mira, de llocs de pernocta no crec que trobi problemes. I de llocs de visitar o recórrer, a la banda de la comarca de l’Urgell em ve al cap, d’entrada: Verdú i el seu museu de joguines; i la Vall del Riu Corb també és maca. I art amb lletres majúscules: Vallbona de les Monges, i el seu Monestir (elmonperlafinestra.blogspot.com/2010/02/escapada-en-autocaravana-lleida-en.html ). . I abans d’entrar-hi a l’Urgell, venint del sud, és a dir de la Conca de Barberà, jo havia planificat una escapada, t’anoto els enllaços que havia recollit fins ara: Museus: www.museuvidarural.com/cainicio Senderisme: www.concadebarbera.info/quefer/senderisme/senderisme.php Pernoctes: www.larutadelcister.info/zones-de-lleure www.fores.altanet.org/fores/llocs/mirador.php www.larutadelcister.info/zones-de-lleure?tid=42 Visites guiades: www.concadebarbera.info/quefer/visitesguiades/castellbarbera.php Mercats: www.concadebarbera.info///noticies/view.php?ID=7974 Turisme: www.concaturisme.cat/ Salutacions i bona ruta!!!! I sobre tot: no li diguis a ningú ![]() Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|