• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Fira dels oficis medievals de Súria fa 11 anys 6 mesos #44950

L'any passat molts amics van anar a Súria a la Fira dels oficis medievals. Aquest any és el dia 12 i 13 de novembre, però no he trobat cap persona que anunciés la fira o la kedada o, fins i tot com l'any passat, un lloc per pernoctar..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Fira dels oficis medievals de Súria fa 11 anys 6 mesos #44951

Gracies per dir-ho, a nosaltres aquestes dades ens és impossible

Re: Fira dels oficis medievals de Súria fa 11 anys 6 mesos #44952

Bona tarda,
nosaltres vam ser-hi a Súria el cap de setmana passat i el Poble Vell ben mereix una visita, i si sense fira ja és maco

durant la fira ha de ser més maco encara. El seu Castell també val la pena visitar-lo.
I a pocs km , l'àrea d'autocaravanes de Navarcles, què més es pot demanar? B-)

Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Adjunts:

Last edit: per MarceCRN.

Re: Fira dels oficis medievals de Súria fa 11 anys 6 mesos #44953

El any passat jo vaig organitzar una kdd per aquesta festa. Es una de la bones fires medievals que em vist, val la pena anar i. Podeu estacionar en el aparcament de a vaig, a la entrada del poble, es molt tranquil a la nit, el problema es durant el dia. Està el trene't que sur de aqued aparcament. Si parleu amb la guàrdia Urbana segurament indicarà un camp de futbol que i ha a dalt del poble. Espero que lo passeu molt bé.
Joan Bta.

Re: Fira dels oficis medievals de Súria fa 11 anys 6 mesos #44954

Gràcies Moli...l'any passat vau fer una gran feina...
Acabo de trucar a la P.L. de Súria i el caporal Rafa...(molt agradable..) m'ha comentat que esperen autos però que ningú ha demanat lloc formalment per un grup. Que ens deixen col.locar-nos on volguem, però amb seny, i que per qualssevol dubte els truquem al 938696400.

Re: Fira dels oficis medievals de Súria fa 11 anys 6 mesos #44955

Si hi podem aparcar i passar la nit sense cap problema jo mi apunto, ja anireu diguen que cal fer.
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Re: Fira dels oficis medievals de Súria fa 11 anys 6 mesos #44958

Si no m'equivoco, MOLI , va demanar amb l'Ajuntament una zona d'estacionament per unes 50-60 autocaravanes. El lloc on es va estacionar va ser divers, ja que van haber dues trobades de grups, de les quals una era a un terreny situat al carrer del Transportador.
Segons la P.L. aquest terreny no es podria ocupar, però si les seves rodalies. jo us aconsello aquesta zona, per proximitat i tranquil.litat. Ja dic que MOLI va fer una gran feina..
aquí us deixo l'enllaç de la pàg. dels actes

www.festacatalunya.cat/articles-mostra-1300-cat-fira_medieval_doficis_de_suria.htm

www.suria.cat/default.php?idcanal=6&idcategory=27&idsubcategory=0&idgroup=35

Albert.

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12