Benvingut,
Convidat/da
|
|
xec ha escrit:
Eugeni, Montse, finalment (després de molt temps) ens tornarem a veure !!! Fins aviat. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Com ha proposat molt be la Mercè hi ha algunes activitats per tal d’ omplir els dies que romandrem en el càmping i entre elles estan la visita al parc de Ribes Roges i la visita al Museu del Ferrocarril (ambdós a Vilanova i la Geltrú) i com no, celebrar la castanyada al Vilanova Park.
Parc de Ribes Roges: www.afevi.org/circuit.html Em vaig posar en contacte amb AFEVI (Amics del ferrocarril de Vilanova i la Geltrú) qui en va comunicar que no els hi era possible obrir el parc en un altre dia que no fos el ja establert i que disposaven de 5 trens que podien fer funcionar a l’hora si el grup de visitants era gran. El parc romandrà obert el diumenge dia 30 de 11h a 14 h. El preu és de 1 € per persona i volta. Museu del Ferrocarril: www.museudelferrocarril.org/ Tot i que normalment aquest museu tanca els dilluns, el proper dia 31 d’octubre també romandrà obert. Horari: dies 29, 30 i 31 d’octubre de 10,30 h a 14,30 h i de 16 h a 18,30 h. Dia 1 de novembre de 10,30h a 14,30h. Preus tarifa de grup (mínim 10 persones): lliure 3,5 € / persona i guiada 4,5 € / persona. Els horaris del Bus línia 2 Càmping – Tacó son cada 30 minuts: www.vilanova.cat/content/directori/Horaris_autobus_urba/L2/Hivern/L2_P01.pdf Horaris de Bus línea 1 Tacó – Càmping amb parada a la Pl. Eduart Maristany ( Museu ): www.vilanova.cat/content/directori/Horaris_autobus_urba/L1/Hivern/L1_P17.pdf Horaris de Bus línea 1 Tacó – Càmping amb parada Parc Ribes Roges (Tren miniatura) www.vilanova.cat/content/directori/Horaris_autobus_urba/L1/Hivern/L1_P24.pdf Si os sembla bé podem obrir una llista pels que esteu interessats en fer una excursió en tren miniatura pel Parc de Ribes Roges, (tenint en compte que no us acompanyaré ni jo ni la Mercè) i un altre llista per visitar el Museu del Ferrocarril on es pot fer una reserva per tenir una visita guiada. VISITA TREN MINIATURA (diumenge 30, de 11h a 14h: VISITA MUSEU FERROCARRIL (diumenge 30): - xec: 2 adults VISITA MUSEU FERROCARRIL (dilluns 31 ): - Gebra: 2 adults - Chivirina: 2 adults - Neus: 2 adults A reveure !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Neus.
|
|
Jo portaré castanyes i boniatos
|
|
Mar-mar, Gebra i xivirina, gràcies per les vostres aportacions.
Barbacoes i/o paelles: Mar-mar: barbacoa i paella Gebra: paella Merce67: paella Neus: barbacoa i paella Labrit: barbacoa Aportacions gastronómiques: Gebra: castanyes Merce67: castanyes i moniatos xivirina: castanyes i moniatos Neus: castanyes i moniatos Los Pacos: castañas Vinga, vinga, necessitem més castanyes i moniatos per fer una bona castanyada i més barbacoes i paelles per coure-les !!! ... A reveure !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Last edit: per Neus.
|
|
Hola companys,
Finalment no podrè asistir ![]() ![]() Desitjo que ho passeu molt bè i tant de bo ens veiem dintre de poquet. Molts petonets! |
|
Nosotros llevaremos castañas, mi barbacoa es muy miniatura.
![]() ![]() |
|
Mirèia, quina pena! Tenia moltes ganes de veure-us. En fi, un altre cop serà. Actualitzo el llistat i t'envio un privat. Petonets!
Mercè & Cia.
|
|
Nosotros llevaremos la barbacoa. Paella no tenemos.
|
|
Los Pacos, Labrit, tomamos nota de vuestras aportaciones.
... Si algú de vosaltres te una paellera o un fugó de camping-gas, també pot servir per coure les castanyes amb les paelles de forarts !!! Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Hola Mercè, encara som a temps per apuntar-nos?
Arribariem dissabte al matí i marxariem dilluns després de dinar. Una abraçada. El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
Will, i tant, ara mateix us apunto. Al primer missatge del fil trobareu un enllaç a un formulari. Envieu-me'l amb les vostres dades, si us plau!
Una abraçada, Mercè & Cia.
|
|
mar-mar ha escrit:
Ostras !!! que perdrem tot l'arròs... ![]() CARLES-CIM !!!!!!!!!!!! ![]() No sé si ho aguantarem això... |
|
Mercè, ahir al vespre te vaig enviar el formulari, si no ho ha rebut m'ho fas saber si us plau.
Moltes gràcies!!!!!!! El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
Neus ha escrit:
c Jo tinc un fugó de camping-gas, ja hi pots comptar ah!!! i portaré moniatos Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|
Last edit: per Gebra.
|
|
Bona nit merce a en prim li agrederia venir si encara hi es a temps de apuntarse, nosaltres porterem castanyes i moscatell, jo tinc una paella i un camping-gas, gracies.
|
|
xguell ha escrit:
Xavier, ara mateix l'apunto, però sobretot que enviï les seves dades. Willi, imagino que haurà arribat bé, però fins demà no ho miraré. Si hi ha algun problema, t'aviso. Ningú té forn per fer panellets??? Mercè & Cia.
|
Last edit: per merce67.
|
|
Gebra ha escrit:
Gràcies Gebra. Algú sap si les castanyes i els moniatos es poden fer amb la pizza-pan? Mercè & Cia.
|
|
Gebra, xguell, prenc nota les noves aportacions. Moltes gràcies !!!
Barbacoes i/o paelles: Mar-mar: barbacoa i paella Gebra: paella + càmping-gas Merce67: paella Neus: barbacoa i paella Labrit: barbacoa xguell: paella + càmping-gas Aportacions gastronómiques: Gebra: castanyes + moniatos Merce67: castanyes i moniatos xivirina: castanyes i moniatos Neus: castanyes i moniatos Los Pacos: castanyes xguell: castanyes + moscatell ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
De moment només em falten les dades de Joaqui i Jepi, però em sembla que els hauré de contactar pel Facebook, perquè diria que no es connecten gaire...
Mercè & Cia.
|
|
Bon dia merce omplint el formulari d'en prim hem vaig equivocar amb la data de entrada a de ser 30/10/2011
|