• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: FIRA DE LA CARBASSA a Esponellà: 1-2 d'octubre fa 11 anys 7 mesos #44673

Gràcies una altre vegada per les teves trobades, tot i que varem arribar tard ens ho varem passar carbassa. Ahir vam arribar tard i entre les dutxes, les motxilles i tot no vam tenir l'ocasió de felicitar-te. Gràcies Neus i Ramon i a tota la gran família de totcamping. Fins a la popera, els de Pacs Pili,, Marta, Marina i Jordi.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: FIRA DE LA CARBASSA a Esponellà: 1-2 d'octubre fa 11 anys 7 mesos #44674

Neus i Ramon, moltes gracies per aquest cap de setmana.
Ha estat fantastic!
Pili, Neus: moltes gracies per la carbassa, a veure si la puc possar ben maca per Hallowen :-)

Joaqui
Joaqui

Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia.

Re: FIRA DE LA CARBASSA a Esponellà: 1-2 d'octubre fa 11 anys 7 mesos #44676

Montse, que valenta: banyar-se a la piscina, amb lo freda que estava l'aigua !!! Celebro que ho passesis bé.

Hellinero: en ningún caso fue obligatorio participar en las actividades propuestas, pero fuisteis los únicos que no participasteis en ninguna de ellas. En cuanto a las parcelas, estas se fueron llenando alrededor de Jordi (Toti)a medida que íbamos llegando. Como te informaron en el cámping eran las que tenían las ramas de los árboles más altas y se fueron ocupando los espacios sin que nadie preguntara donde estaba fulanito o menganito, simplemente se eligió la plaza atendiendo al tamaño de la AC o de la CV. Quedaron parcelas vacías, y Pili73, los últimos en llegar (el sábado a las 6 de la tarde), aún encontraron sitio a escasos 10 m de donde yo estaba.
Clanmayo, Riudal y Mano-li lo primero que hicieron al entrar en el camping fue preguntar por ti.
Hellinero, siento que te hayan dolido mis palabras, pero con todo lo que acabo de exponer, ¿que puedo pensar ?

Joaqui, jo ja tinc la carbassa tallada a trozos i avui faré una crema. No sé com sortirà !!!

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: FIRA DE LA CARBASSA a Esponellà: 1-2 d'octubre fa 11 anys 7 mesos #44678

Nosaltres varem arribar el dilluns i tot perfecta. Neus que te de dir que ja no aigin dit la resta de companys. No paris !!!!!
Les fotos den Carles son estupendes i ja no cal que possi les meves ja que ens repetiriem (meyns en la qualitat, les seves son millors). Una abraçada
Viu cada dia com si fos l'ultim

Re: FIRA DE LA CARBASSA a Esponellà: 1-2 d'octubre fa 11 anys 7 mesos #44679

Neus ha escrit:
[

Hellinero: en ningún caso fue obligatorio participar en las actividades propuestas, pero fuisteis los únicos que no participasteis en ninguna de ellas. En cuanto a las parcelas, estas se fueron llenando alrededor de Jordi (Toti)a medida que íbamos llegando. Como te informaron en el cámping eran las que tenían las ramas de los árboles más altas y se fueron ocupando los espacios sin que nadie preguntara donde estaba fulanito o menganito, simplemente se eligió la plaza atendiendo al tamaño de la AC o de la CV. Quedaron parcelas vacías, y Pili73, los últimos en llegar (el sábado a las 6 de la tarde), aún encontraron sitio a escasos 10 m de donde yo estaba.
Clanmayo, Riudal y Mano-li lo primero que hicieron al entrar en el camping fue preguntar por ti.
Hellinero, siento que te hayan dolido mis palabras, pero con todo lo que acabo de exponer, ¿que puedo pensar ?

Salutacions[/quote]

Pues nada Neus,que tienes toda la razon,tan solo 2 preguntas.Tu crees que el sabado de 12 a 3 de la tarde,cabian en la zona 0, tres autocaravanas capuchinas de 7,50 y una perfilada de 6,50 mt.???? y si hubiesen llegado el viernes,la cosa cambia.Y la segunda pregunta.
Aparte de hacer el mal de estar con mis amigos,que tu no consideras amigos tuyos,y no estar con tus amigos,que tambien son amigos mios y amigos de mis amigos(que lio)que he hecho bien?? Bueno,decirte que admiro y respeto a todos los organizadores de kedadas,tu incluida.
Un saludo o un abrazo,como prefieras.

Re: FIRA DE LA CARBASSA a Esponellà: 1-2 d'octubre fa 11 anys 7 mesos #44680

nouespai ha escrit:

Després de fer una bona estona de caravana ahir al vespre vam arribar però ja no ens vam connectar. La propera vegada sortirem més tard.

Moltes gràcies Neus i Ramon per la vostra feina d'organització.

Per la meva part, com no vaig estar dissabte fins al vespre, veient les fotos del Carlos, veig que us ho vau passar fatal.

...potser els únics que segur que s'ho van passar pipa van ser els que NO van sortir a cap foto, que no van participar en RES, que voluntàriament es van situar APARTATS del grup, i que no acabo d'entendre com és que s'apunten a TROBADES en les que des del primer moment ja diuen que no participaran en res... :-S :-S :-S

( com diuen a l'apm, perdoneu però algú ho havia de dir )

Hola Nouespai,anoche cuando lei tu mensaje me pillastes en calzoncillos y sin capacidad de reaccion,pero hoy si estoy de humor,para contestarte.
En primer lugar decirte que el domingo cuando ya nos ibamos,fui a despedirme de todos,y de todos me despedi,y todos se despidieron de mi, te salude,e hiciste caso omiso a mi saludo, ¡pense,no me ha conocido! pero si,si me conocistes,pero con lo que alli se estaba cociendo,me ignorastes.Bueno un detalle mas por tu parte.
A la pregunta que para que me apunto a la kedada,pues porque era gratis y ademas habia una comida popular,a ti que te parece,cada uno se apunta a lo que le da la gana,en mi caso para saludar a mis amigos y conocidos,y asi lo hice,no hay que tener dos dedos de frente para pensar lo contrario.
He participado en muchas kedadas, en este foro y en otros,y nunca me han dicho lo que tengo o no tengo que hacer,¿y tu que haces en las dos horas que estas en cada kedada,al menos en las que yo te he visto.(Balserayn-San Hilari-Esponella) aparte de hacerte la foto,que te pareces a ZP.
Creo que ya tienes respuesta a tu pregunta.
Espero que no me banees.Por si acaso,saludos a todos mis amigos
y conocidos de este foro.
PD.Tu,como buen ? ,deberias aplicarte el oficio de bombero,apagar el fuego,no reanimarlo.

Last edit: per hellinero.

Re: FIRA DE LA CARBASSA a Esponellà: 1-2 d'octubre fa 11 anys 7 mesos #44682

Hola a tots!
primerament gracies Neus per organitzar aquesta trobada doncs nosaltres ens ho vam passar molt bé.
Encara que som principiants en tot camping lamentem molt el que estem llegint, doncs en cap moment pensavem que estavem ofenent a ningu.
Quan vam arribar al camping el dissabte al mati en recepció ens van donar un mapa en el qual marcaven dues zones on ens podiem posar, i ens van recomenar anar al fons que hi hauria més espai.
Sabiem que hellinero estava en la trobada encara que no haviem quedat amb ell i ens feia molta il·lusió veure'l doncs feia molt que no ens trobavem.
Ja us haviem comunicat en el moment que ens vam apuntar a la trobada que no participariem en les activitats i us vam donar les nostres raons, tot i que (encara que sembla que ningu ens va veure) vam estar veient els caiacs i com es jugava al minigolf.
Ens vam apuntar a la trobada per que ens va agradar el fet d'anar a veure la fira, ens pensavem que es tractava d'aixo, i mai ens havia pasat que després d'anar a una trobada que tothom diu que s'ho ha pasat bé, en el foro es dediquesin a criticar el comportament dels altres assistens. No crec que ningu tingui dret a decidir si l'actuació dels altres es més bona que la de un mateix.
Moltes gracies per tot i esperem veure'ns en la próxima

Re: FIRA DE LA CARBASSA a Esponellà: 1-2 d'octubre fa 11 anys 7 mesos #44691

Jordi (Toti): gràcies per les teves paraules, però per la propèra ja m'han près el relleu :laugh: :laugh: :laugh:

Hellinero, te he mandado un MP

Moises (riudal): Em congratula saber que os ho vareu passar bé. A tots ens haugués agradat coneixer als nous integrants de Totcàmping (riudal i Mano-li)i compartir amb vosaltres una cerveza o un café; no va ser així, però desitjo que ben aviat ens tornem a veure i tinguem l'ocassió de passar una bona estona junts.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: FIRA DE LA CARBASSA a Esponellà: 1-2 d'octubre fa 11 anys 7 mesos #44708

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Hellinero, estàs equivocat, jo us vaig acomiadar de la mateixa manera que tots els que estaven allà.
I com que una cosa no treu l'altre t'agraiexo que vas baixar de l'auto per acomiadar-te.

Com be dius, la raó per apuntar-se a una trobada és per trobar-se amb els amics, fer un dinar popular, fer unes activitats, etc., en cada cas fer alguna o totes les activitats que la persona organitzadora hagi proposat.

Apuntar-se a una trobada per no fer RES del que es proposa -i dir-ho ja a l'hora d'apuntar-se- és lícit però no ho trobo lògic.

Vaig dir que no em semblava be, amb el pròposit de fer reflexionar a la gent que no participa per a properes ocasions, doncs no és la primera vegada que passa.

Jo, si vull anar amb un petit grup -per estar únicament amb ells- a un càmping no m'apunto a una trobadai vaig amb ells on quedem. No sé, es la meva forma de fer.

De la resta que comentes, no ve al cas parlar-ne, cada família va o no va, arriba i marxa a una hora de la trobada segons les seves possibilitats o necessitats.

I, si us plau, evita entrar en qüestions personals. Ni fotos ni ZP, ni res d'això que dius.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Last edit: per nouespai.

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12