Benvingut,
Convidat/da
|
|
Neus, ja està agafant color, sóm una colla
![]() Fins divendres!!! ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per carlosk75.
|
|
Paqui, el otro dia estavamos mirando el hilo con Mireia, y dijo "vienen los Pacos, que bien"
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
mar-mar ha escrit:
Jejeje. dale un beso muy grande a los dos. ya mismo nos vemos. ![]() |
|
Sembla que esteu tots força animats; Os donaré una mica més d’informació
![]() Navegació en caiacs: Dissabte al matí de 11 h a 13 h Com ja vaig explicar el càmping disposa de 3 caiacs dobles i 2 d’individuals. Els preus son els següents: - caiac doble 9 €/hora - caiac individual 7 €/hora Navegant des del càmping fins la paret de la pressa (lloc on es farà el canvi d’ocupants) es triga aproximadament 30 minuts. Si les matemàtiques no em fallen, 2 hores de caiac donen per 32 regatistes i en aquest moment n’hi ha 18 de confirmats i 16 que encara dubten. El mateix dia pel mati farem recompte de tots els que esteu disposats a navegar i el que toca pagar (entre 2’50 € i 4’50 € per cap). Si algú es queda fora o vol repetir l’experiència durant més estona demanaré al càmping que ens allargui l’estona de navegació. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Last edit: per Neus.
|
|
Pel tema del mini-golf el preu és de 3 € (lloguer de pal i pilota)
Podem jugar plegats: homes, dones, adolescents, avis, iaies, joves i no tant joves, nens i nenes o bé fer un grup pels més menuts (mentre els adults fem el cafetó) i després posar-nos la resta... ... aquí no puc opinar ja que no tinc cap nen petit ![]() ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Hola molt bones, ens acabem de registrar i ens preguntem si podriem acompanyar-vos. Som dos adult, una nena i un nen.
Gracies Moises |
|
Quina enveja que em feu. Nosaltres tenim el cap de setmana empantanegat i no podem venir.
Espero que el temps us acompanyi. |
|
riudal ha escrit:
Hola Moises i familia: Sigueu benvinguts al fòrum i com no a la trobada (la direcció del càmping m'estirerà de les orelles ![]() M'hauries de dir quin dia arribareu en quin element d'acampada (CV o AC)i si voleu participar d'alguna activitat. T'he enviat un MP amb el meu nº de teléfon per si tens algun dubte. ... Fins aviat !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Cesc Farré ha escrit:
...Que hi farem, segur que hi haurà alguna altre ocassió per coneixen's !!! Segons el nostre metereòleg particular, en Carlos75, si que farà bon temps. Salutacions. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
HOLA NEUS YA ESTIC PER AQUI ENS VEIEM DIVENDRES QUE TINC MOLTISSSIMES GANES
![]() ![]() |
|
olga ha escrit:
Hola Olga, Benvinguts a Totcàmping ![]() ... Nosaltres també tenim ganes de tornar-vos a veure !!! Fins divendres ![]() T'acabo d'enviar un MP ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Neus, finalment arribarem divendres al vespre (calculo que entre 20:00 i 21:00).
Mercè & Cia.
|
|
Be Neus, tinc uns companys que varen fer al viatge al Marroc, que els hi agradaria venir a aquesta gran trobadaaaa, pero no se si tindrem lloc ( AIXO ES FA MOL GRAN )
Si es pugues, seriant 1 Ac ( tres adults) Digam quelcom Paquita i Vicenç |
|
Hola Vicenç i Paquita ...
... no sé si serà una GRAN TROBADA o no, però el cert és que omplirem el càmping !!! Prenc nota dels teus amics i ara mateix enviaré un e-mail per avisar que serem 22 ![]() Fins divendres ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
merce67 ha escrit:
OK Merce, ens veurem divendres. A reveure ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Bones Neus
moltes gracies per tot Arribarem dissabte al mati, i anem amb autocaravana. Nosaltres no participarem a cap activitat doncs portem dons nens petits (un de un any acabat de fer). Fins aviat MOISES |
|
Gracies Neus:
Els nom son, Salvador,Sílvia i Cristina Fins Divendres |
|
Hola Neus!
Sóc Glòria, de Clanmayo. Nosaltres venim amb autocaravana i arribarem dissabte al matí. Fins dissabte! |
|
Hola Neus, hola a todos.
Finalmente, y después de varios chanchullos laborales, podremos llegar el viernes por la tarde, ¿a que hora?, pues ni idea, soy fatal calculando, pero no creo que sea muy tarde. Ya no queda nada, tenemos unas ganas tremendas, estamos segurisimos de que lo pasaremos genial. ¡Hasta el viernes! |
|
Bona nit Neus,
sembla que encara que canvii el nom... no canvien les tradicions... Per motius familiars no podrem venir a la trobada... Em sap greu, espero no causar-te cap molèstia. Jordi |