• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Problema al fòrum fa 12 anys 1 mes #43743

Un problema en l'accés al fòrum ha forçat a recuperar la primera còpia de seguretat on no apareixia, de fa 4 dies.

Lamento els inconvenients.

És molt important que sempre que detecteu qualsevol problema m'aviseu aviat ( Gràcies Neus ) per guardar en aquell moment la còpia de seguretat immediatament anterior. En aquest cas, la còpia d'abans d'ahir ja tenia el problema i no s'ha pogut aprofitar.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Problema al fòrum fa 12 anys 1 mes #43745

Hola Webmestre

Em sap greu no haver avisat abans, però creia que era problèma del meu ordenador (els "cookis" que de tant en tant em fan la guitza), fins que vaig veure que tampoc podia entrar des del PC de la meva filla.

Gràcies per solucionar-lo !!!

A reveure.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12