Benvingut,
Convidat/da
|
|
Neus,
Tampoc anirem nosaltres ja que recentment hem estat en les Bodegues Torres. I descomptant... ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
...Josep, Mª José i Carlos, os trobarem a faltar !!!
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Hola Neus,
Segur que us ho passareu molt bé en la visita, nosaltres vam estar ara fera un mes i ens va agradar, unes fotos per variar: picasaweb.google.com/carlosk75/BodegasTorres Salutacions ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Bona nit:
Acabem d'arribar del llarg cap de setmana i demà al matí em posaré al dia de les novetats. Fina i Pepi, he llegit els vostres MP i prenc nota; em sap greu que finalment no pogueu venir a la trobada, però ja sabem que a vegades les coses no surten com un vol. Josep Mª, he parlat amb la Pili i li sembla estupenda la teva proposta: si et va bé, ho pots tirar endevant. Fins demà. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Bon dia Neus,
Ens afegim a la llista d'espera de 'Cata i tastes de vins'. Les coordenades GPS del aparcament en el altre format: N:41.3475 E:1.689444 Apa, que queda poc i la meteorologia sembla que es manté. Fins divendres Carlos ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Nosaltres també volem fer la cata i tastes de vins, per això vaig preguntar on s' havia de comprar el tiket recordes?..... afegeix-nos sispli!!!!! anem per això jajajajajjjjaj
Ja queda menys!!! Una coseta, segurament vindrem el disabte a primera hora del mati perque divendres ens ha sortit un compromis..... Mª José |
|
Com que hi han algunes baixes d'ultima hora i el Consorci de Turisme de l'Alt Penedés ens ha ofert alguna entrada més pels cellers del dissabte he fet alguns camvis en la distribució:
... Disculpen las molestias !!! Carlos, he près nota de les coordenades i ja estan afegides a la primera pàgina. La sessió de "cata de vins" del dissabte és a la mateixa hora que la visita al campanar (17 h.), però si preferiu els vins ja faré algun camvi. Mª José, els tikets per la Fira de Vins es vendran a la mateixa fira i donen dret a una "Copa Riedel", tastar 3 vins o caves i poder seure a les actuacions de jazz. A partir d'avui, només actualitzaré el segon missatge del fil, tot i que si es produeix algun canvi també ho notificaré aquí. ... Ja falta poc !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Neus.
|
|
Pili, Neus,
La Sole vol anar a les bodegues, la podeu apuntar si us plau |
|
GENOVEVA ha escrit:
I a mi també, si us plau (... jo, quina bronca m'ha pegat...) |
|
Bona nit:
Gracies pel traball, Neus i Pili Si tot va be arribarem Divendres Oscar sempre jugat en foc ![]() Una abraçada |
Last edit: per PAYVI.
|
|
Per fer..... |
|
Per recordar......... a la Kim....... aahhhhh! quins records!! |
|
malauradament no hi podem venir , tenim problemes de feina que no hi podem arreglar , gracies i perdoneu per lapoca anticipacio del avis ,, pero intentabem arreglar els problemes , hi no hi hagut manera .
una abraçada i que ho paseu molt bé. |
|
GENOVEVA ha escrit:
... Serà per bodegues: començarem a visitar-les dissabte al matí i acabarem diumenge quan ja no poguem fer més tastets de vins i caves i diguem prouuuuu !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
PAYVI ha escrit:
Gràcies a vosaltres per venir: Ens veurem el divendres !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
joseluisgisela ha escrit:
Sentim molt que no pogueu venir (feia temps que no ens veiem), però lo primer és lo primer ... Una abraçada !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
joseluisgisela ha escrit:
![]() |
|
Bona nit,
Nosaltres demà després dels casals anirem a buscar la AC i cap a La Trobada. Ens veiem!!! Carlos ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
bon dia, nosaltres sortirem de Cornella cap a les 18.30, ens veiem, a Vilafranca.
|
|
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Last edit: per Neus.
|