• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Una altra mena de quedada fa 12 anys 10 mesos #40922

Avui, en família, hem anat una quedada, una grandiosa quedada. Hi érem molts, tants que segur que hi havia més d’un campista. N’hi havíem de totes les menes i de tots el llocs, de Catalunya i de fora de Catalunya; i ha estat una gran festa que segur no oblidarem, igual que els turistes que ens miraven sorpressos des dels balcons i terrats dels hotels. I amb un missatge clar que espero que arribi on ha d’arribar. Un dia inoblidable.

Salut i encert!!!
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Una altra mena de quedada fa 12 anys 10 mesos #40923

Una qüestió familiar no ens va permetre d'assistir a la quedada. Ens vam passar la tarda enganxats al televisor i amb el cor exultant, i us vam veure a tots els que hi vau poder anar. Esperem que el missatge d'ahir arribi on ha d'arribar, però no ens podem refiar dels missatgers: hi haurem d'insistir aquesta tardor, i la primavera vinent i sempre que puguem.

Re: Una altra mena de quedada fa 12 anys 10 mesos #40925

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Nosaltres vam estar-hi també.
Quan era quasi un nen vaig estar a la del '77 i sempre m'he recordat. Aquesta tampoc la oblidaré.

M'agradaria que els polítics sabessin interpretar la voluntat popular però m'ensumo que tornaran a barallar-se estèrilment. Temps al temps.

Com de diferent seria si "els vots de l'abstenció" fossin escons buits al Parlament.

Vaig intentar telefonar a algú que m'havien dit que estava per allà però els telèfons no ens funcionaven igual que a molta gent que ens envoltava, ( Deien que per "seguretat" s'estaven interferint les freqüències, com a certes parts de l'aeroport )
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Una altra mena de quedada fa 12 anys 10 mesos #40926

Jo també hi vaig anar. Em va agradar veure la unió de la gent i el rebuig a moltes coses que han estat passant darrerament.
Un gran dia per la història i per recordar.
Espero, que aquesta unitat que es va manifestar no es trenqui i que hi hagi una millora en tots els sentits.
Va ésser un dia de calor i d´estar peuplantats sense quasibé poder-se bellugar i de manfestació comuna. També em vaig trobar sense poder trucar, doncs m'imagino que les línies telefòniques es van saturar.
Salutacions,
David
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

Re: Una altra mena de quedada fa 12 anys 10 mesos #40927

Bé, no sé pq el missatge ha sortit dues vegades...així que n'esborro un
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

Last edit: per ciuatanejo.

Re: Una altra mena de quedada fa 12 anys 10 mesos #40930

Jo no sé que passarà a partir de dilluns, però independentment del que facin els polítics que ens representen, nosaltres, els ciutadans, podem fer moltes coses i fins i tot tornar-los a rebassar, com ha passat amb el tema de la mani B-) .
Aquest matí he llegit un article , del Salvador Cardús ( Professor de Sociologia de la UAB), que m'ha semblat interessant perquè dóna quatre idees sobre el que es pot fer a títol individual a partir d'ara. Destaco quatre pinzellades:

"...En primer lloc, tenim eleccions a la cantonada. Els partits hauran de fer propostes de futur sense enredar-nos amb camins que, després de fer marrada, porten més enrere d'on érem abans. Exigim-los-les...."
"...En segon lloc, hem d'imposar-nos un nivell d'autoexigència cívica i patriòtica, que ranegi l'excel·lència. Usar el català sense renúncies aguantant els maldecaps que pugui provocar-nos, i amb el compromís de parlar-lo cada vegada millor.... Llegir llibres i premsa en català. Escoltar música catalana i ràdios que en posin. Veure cinema i televisió en català....Associar-nos a les entitats que treballen en la defensa de la nostra dignitat, fent-nos-en socis ... Fer una difusió cordial però valenta de les nostres justes aspiracions polítiques i fiscals entre els companys de treball, amics i família. Denunciar els abusos i escarnis als nostres drets nacionals... Són petits canvis en els nostres hàbits quotidians d'una extraordinària força de transformació...."
"....Finalment, és clar, cal que se segueixin desenvolupant les múltiples formes d'organització que a hores d'ara ja treballen pel país en diversitat de plans de compromís i d'objectius. Que no es coneguin, no vol dir que no hi siguin. Puc donar fe de que n'existeixen a centenars. Uns, perquè treballen amb discreció. Altres, pel seu caràcter local. La majoria, perquè han estat informativament menystinguts..."

L'article sencer, aquí:

avui.elpunt.cat/noticia/article/7-vista/8-articles/193694.html .

I pel tema dels mòbils , em sembla que n'hi havien inhibidors de senyal que els inutilitzaven , per allò de la seguretat.

Salutacions, i perdoneu el meu rotllo tan poc campista, si molesta que el treguin.
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Last edit: per MarceCRN.

Re: Una altra mena de quedada fa 12 anys 10 mesos #40932

Ens agrada molt aquest article, la gran majoria de les coses ja las fem a veure si ara hi ha mes gent que tambè ho fasi...4

Re: Una altra mena de quedada fa 12 anys 10 mesos #40933

Nosaltres tambe hi eram, aquesta si que va ser una gran "quedada", tal com diu un personatge conegut "que n'ha prenguin" que amb el pople català no s'hi juga. Sempre tenim la nostra ma oberta per a totom, pro que jugin amb la nostra dignitat i la nostra llengua creim que s'han passat de la ratlla.

Tambe varem ser-hi a la del 77 i a la de "Volem Escola Publica Catalana" seria fantastic no haber de tornar a reviindicar mai mes.

On ens trobavem nosaltres, davant la Padrera, teniam cobertura de movil.

Una abraçada per a tots

Ramon i Maria

Re: Una altra mena de quedada fa 12 anys 9 mesos #41028

Jo no vaig poder anar-hi perque tenia un compromís familiar (un casament)
Segur que molts dels que estavem allí hi hauriem anat.
Així que no tots els que no hi érem pertanyem a la "Mayoría silenciosa", com interpreten els del PP.

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12