Benvingut,
Convidat/da
|
|
Informació molt interessant. Caldría fer arribar aquesta informació al màxim d'ajuntaments possible. És un ajut de la generalitat per a la creació d'àrees per a autocaravanes (entre altres línies):
premsa.gencat.cat/pres_fsvp/0/notapremsavw/29890.html#search=%22autocaravan*%22 A veure si entre tots i totes podem fer la distribució. Ho he enviat també al company Jaume de la UCC. Salut Damià Salutacions cordials
Damià i Carme |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Damia i Carme.
|
|
Gràcies, Damià.
Ho he enviat a l'Ajuntament de Centelles, tot i que estem fora d'aquestes rutes nacionals. Per Vic sí que hi passen dues de les rutes: La “Pirineu Comtal”, i la de “Camí de Sant Jaume”. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bones, a mi no em funciona l'enllaç.
Salutacions, Marce. Actualització: ho he trobat aquí premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJava/notapremsavw/detall.do?id=29890 Sembla que el termini de les sol·licituds dura fins el 6 d'abril. S'haurà de còrrer.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|
|
Companys, jo crec que aixó es posible que sigui una resposta lenta a la quantitat de reunions que em fet a questa conselleria del temps de Emili Freixa, a les ultimes que vem participar amb membres d'aquest Forum com al seu webmestre, represntants de la VEA y membres de autocaravanes UCC.
La ultima reunió va ser molt positiva, pero els resultats arriben lents i en forma de bolletí. Serà questió de fer arribar aquesta ordre a les poblacions, através dels clubs o de les webs, será questió de fer una carta y adjuntar la ordre, autocaravanes UCC recolça la iniciativa. Tinc entes que la PACA també te intenció de fer-lo, poder seria mes efectiu coordinats. Salut |
|
En Damiá a penjant relació d'ajuntaments.
www.gencat.es:8000/osial/owa/p12.lli_ens?err=0&tip=2&nom=&pob=&com www.ajuntamentsdecatalunya.com/aquiok/homeaj.jsp Ja podem començar a selecionar. Companys: no em funciona el hotmail , podeu enviarme els mails a; Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Salut |
|
Hola amics,necesito un aclariment,segons llegeixo a l'enllaç que ha deixat en Marce,les subvencions son per establir arees als propis càmpings,no??.A no ser que la que no puc obrir d'en Jahugar sigui diferent.Perdoneu si no es aixi.
Una abraçada. Salutacion ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Per la meva part ja he enviat la proposta a l'ajuntament, toca espera i he aprofitat per demanar que treguin la senyal de prohibit aparcat autocaravanes.
Arreveure Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|
|
Jepi ha escrit:
Bona tarda, jo interpreto que el Pla en conjunt va adreçat a Pimes i ens locals. I pel cas de les àrees d’estacionament ( Programa núm.6) només són pels ens locals. Un “ens local” l’interpreto com a una mena d’entitat no empresarial, per exemple i dins de l’àmbit que ens afecta: una regidoria de turisme d’un poble o ciutat, un consell comarcal, o fins i tot una diputació; o un grup de municipis agrupats per un motiu turístic concret ( Batalla de l’Ebre, la vall del Montcau, el Camí de Sant Jaume a la Cerdanya, etc.). És la meva interpretació i consti que no estic acostumat a aquesta mena de tràmits administratius. Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
jo ja ho he fet al meu ajuntament i tinc programada una visita amb la regidora.
Ja us informaré! Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
|
|
Aquesta és una molt bona notícia per tots nosaltres i pel turisme de Catalunya.
Sóm un sector turístic en alça i de qualitat, i la Generalitat sembla que ho ha entès dins de la politica de millora del turisme de qualitat. Esperem tenir unes quantes Àrees repartides pel territori aviat. |
|
Llegint tota la informació que hi ha penjada a la web del Departament d'Innovació es pot aclarir el dubte que planteja el Jepi.
Els ajuts per acondicionar àrees d'autocaravanes el pot demanar tant un càmping com un ens local. Un ajuntament té consideració d'ens local. Així doncs, qualsevol càmping pot sol·licitar un ajut per fer millores (programa 2: màxim 20.000 euros per acondicionar una àrea). Pel que fa a ajuntaments, consorcis o ens metropolitans els requisits que estableix el programa 6 són: que la quantia mínima del projecte o projectes sigui de 30.000 euros; que es promocioni el que anomenen rutes nacionals com "Pirineu Comtal" o "Castells de Frontera" o bé en municipis, o municipis limítrofs, sobre els que incideixi la ruta nacional "Camí de Sant Jaume". El més important, però, és que el dia 6 d'abril s'acaba el termini. Deixo l'enllaç. www.gencat.cat/diue/serveis/ajuts_subvencions/turisme/pla/index.html |