• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Banda de Bot. fa 13 anys 6 mesos #40125

Bona Tarda,

Com em quedat, obro aquest fil per que poguem quedar per la pròxima KDDa

DATES 19.20.21/03/2010

LLOC: El trabucador/ Area de els "Montells".

ACTIVITAT PRINCIPAL: "Pedasso" barbacoa, i superpasejada amb bici.

A partir d' aquestes dades, proposades només entre uns quans de naltres, podem començar a treballar-ho, tot l' anterior podem modificar-ho i canviar-ho, només ho he posat com una manera d' iniciar el fil.

Salut.

LLISTA DE PARTICIPANS:

1.- Caballodelmalo
2.- Talp
3.- Raiman
4.- Noemí
5.-

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per caballodelmalo.

Re:Banda de Bot. fa 13 anys 6 mesos #40126

Bona nit,

La veritat és que os vam trobar a faltar a vosaltres i a la Noemí, ja que vam estar esquiant a la Molina tots els demés...que si un sabem ens haguessim quedat a esquiar a Barcelona!!!!!!

Nosaltres ens apuntem a un "bombardeo"...menys aquest que com està tot tant mogut ens quedem a casa...però si no surts n desconectes igual...a veure si ens acostumem a mirar tot camping

Re:Banda de Bot. fa 13 anys 6 mesos #40127

Hola!!

Que bé!, una molt bona iniciativa Hector!!!

A on anem??, Cuan??

Fins ara!!

Nati.

Re:Banda de Bot. fa 13 anys 6 mesos #40128

hola que tal?
com esteu?
jo tambe vaig pensar en vosaltres,mentres esquiaveu jo fen feina jejej,quina diferencia eh!
m'alegro de que hagi anat tot tant be.
be anem de barbacoa no?
que guay,naltros en principi nomes el divendres i dissabte,si no hi han canvis,doncs el diumenge el Hilari treballa.
naltros en principi ens apuntem.

Re:Banda de Bot. fa 13 anys 6 mesos #40129

Doncs nosaltres el cap de setmana que propuseu no podrà ser. Resulta que tinc un dinar familiar el dia 20 per celebrar St. Josep. 2 tiets es diuen Josep i el meu cunyat també així que festa grossa.
Però seguiré el fil per així poder cuadrar una altre sortida.
Nosaltres no descartem pasar la setmana santa al Delta, ja que nomès tenim els 4 dies de rigor de festa. Però amb aquest temps.........no sé no sé.
Jo tinc pensada fer una sortida mes endevant, cap al mes de juny o juliol pero es una mica lluny ja aniré informant.

Salutacions
Eva

Re:Banda de Bot. fa 13 anys 6 mesos #40130

Bon dia evita,

Doncs sento que no pugueu venir.:(

Pel temps no se que dirte, les previsions al Trabucador pels pròxims 8 dies, diu sol espatarrant, així que igual ens fa una tronada que ens ofeguem rialladess.

El tema de la sortida de Juny, quan la tinguis una mica pensada, si et sembla be, obre un altre fil, amb el títol i la data i l' anem perfilant entre tots, com vau dir, que cadascú de nosaltres vagi proposant una sortida. Yo pel 19/20/21 volia pujar a la Molina a veure neu amb Vipe3, però com què la neu ha baixat a veure'm, doncs hem proposat el Delta. ;-)

Ho em de fer entre tots.

Salut!!!!

Re:Banda de Bot. fa 13 anys 6 mesos #40131

Hola, muy buena iniciativa, la fecha es la misma que la Monacalia en Navarcles:sick: ,nos vemos en otra ocacion.
Saludos.
Vive tus sueños, no sueñes tu vida.

Re:Banda de Bot. fa 13 anys 6 mesos #40133

BONA IDEA HECTOR!!!!
QUAN ES AQUEST FINDE 19,20 I 21 DE MARÇ, LI COMENTO AMB EN FRANCESC, PERÒ ES QUE AKEST MATEIX ES LA COPA DEL MON D'SNOWBOARD, A LA MOLINA, NO SÉ DE MOMENT NO DIC RES HO PARLEM, AIXÒ D'ANAR EL MUNTELLS POT ESTAR BÉ PERQUE HI HAN BARBACOAS I NKARA ES PODRIA FER ELS CALÇOTS QUE HAVIEM KDAT PER MENJAR....O NO.....JA ET DIC ALGUNA COSA OKKKK

Re:Banda de Bot. fa 13 anys 6 mesos #40136

la he cagat el misatge de la banda es meu estarem en contacte

Re:Banda de Bot. fa 13 anys 6 mesos #40137

Ostres, just el cap de setmana del 20 tinc pendent una calçotada a Manresa, i poder també lo del snowboard a la Molina.

Aixins que dubto molt que pugui anar amb vosaltres aquesta vegada; ho intentaré a la próxima.

Paseu-lo molt bé companys.

Fins aviat!!

Nati.

Re:Banda de Bot. fa 13 anys 6 mesos #40139

Bona Tarde,

En Raiman m' ha escrit al correu i m' ha proposat que fem una perlla, us poso aqui la copia del correu.

""""Cuanto seremos, donde quedaremos en el trabucar o els muntels. Cual es planin, podiamos hacer, una paella yo tengo una paellera para unos diez comensales sin pasarse. yo podria hacerla con fuego en los Muntels, se podria comprar lo ingrediente alli, es una idea""""

He estado mirando el precio de l' Area de muntells y esta muy bien 6 euros servicios más pernocta, lo que no dice nada de elecricidad. Pero yo no he estado nunca allí, así que no se que debe ser mejor, si comer allí o comer por el trabucador.

Que os parece.

Lo que si podriamos hacer un dia Paella, un dia Barbacoa.

SAlud.

Re:Banda de Bot. fa 13 anys 6 mesos #40150

Nosaltres sortim segur. Si quedem tots millor que millor:woohoo: Os trobem a faltar.

Arribarien divendres nit i la paella es perfecte, així com la passejada que ens vam quedar amb les ganes!!!!!!

Shu

Re:Banda de Bot. fa 13 anys 6 mesos #40151

HOLA A TOTS:
EM SAP GREU, PERÒ AKEST FINDE NO VINDREM AL DELTA, ESTAREM A LA MOLINA A LA COPA DEL MÓN...PERÒ US ASEGURO QUE EL PROXIM SI TOT VA BÉ NO FALLAREM...
HECTOR LA PROPOSTA UN 10,QUE US HO PASEU BÉ I JA INFORMAREU...

Re:Banda de Bot. fa 13 anys 6 mesos #40152

Per a tots els nous incorporats:

... Benvinguts al Fòrum !!!

www.totcamping.cat/index.php?option=com_kunena&Itemid=54&func=view&catid=1&id=5093

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Banda de Bot. fa 13 anys 6 mesos #40177

Benvitus al forum.

Per cert suposo que algu de vosaltres deu se de Bot, su no es axis ens podriau dir don ve el nom?.
Faix la pregunta perque jo de petita anava els estius a Bot i estic encuriosida. De fet ara i anem a suvint a buscar vi al celler i al forn tambe

Re:Banda de Bot. fa 13 anys 6 mesos #40184

Bon Dia,

No, vam fer una quedada i ens vam conèixer allí, en principi havia de ser una kedada a la que es va apuntar molta gent, i per mal temps o pel que sigui vam quedar 4 gats.

Feia un fret que pelava, però el capellà del poble, un xichot molt trempat, ens va deixar una sala on vam fer estar molt calentets i vam dinar tots plegats, a la nit ens ho vam passar molt bé, i al dia seguent, vam posar els ac com els colons americans per protegirnos del vent i la veritat es que vam disfrutar molt.

A partir d' alli, per tornar a quedar, comqué d' alguna manera haviem d' obrir aquest fil, li vam posar així, però el nom va sortir sobre la marxa, i no és pas un grup tancat, ni res, simplement un grup de gent que ens vam trobar, i al mal temps, en un lloc molt bonic, vam saber fer bona cara, i quan a la vida trobes gent així, no els hi pots perdre la pista.

O almenys això penso jo.

Re:Banda de Bot. fa 13 anys 6 mesos #40187

Gracies per la explicació.

Estic d'acord no es pot perdre la pista

Re:Banda de Bot. fa 13 anys 6 mesos #40204

Benvinguts a tots els de Bot al forúm,esperem que ho hagueu passat molt bé pel Delte i que ben aviat ens poguem trobar en alguna d'aquestes trobades que feu.Aquest cop no va poder ser doncs a Navarcles en teniem una de grossa liada.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Banda de Bot. fa 13 anys 6 mesos #40209

Bon dia,

La veritat es que ens ho vam passar molt bé, ens veiem a la pròxima.

Salut

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12