• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Help

Help fa 10 anys 7 mesos #40003

Tinc un problema, per exemple, en el fil obert a la fira de la carxofa de Amposta, nomes puc obrir els dos primers post, el de la Tiramilles i el de Ixent2 i no se el per que!!!!!pro no es l'únic i fins ara els podia seguir tots
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per Gebra.

Re:Help fa 10 anys 7 mesos #40020

A mi s'he m'obren tots,però si navegava amb el internet exlorer a voltes tenia problemes.Jo ara navego amb el Mozilla firefox i no tinc problemes.
Una abraçada.
Salutacions
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Help fa 10 anys 7 mesos #40023

Hola Jepi, sempre treballo amb Firefox i fins ara no avia tingut cap problema.
continuo sense poder obrir tots els missatges sobre tot de la fira de la carxofa
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Ddolors en 4 dies (30.10), XANU en 4 dies (30.10), joan i andreu en 6 dies (01.11), vistur en 7 dies (02.11), LaSanta en 9 dies (04.11), Calton en 21 dies (16.11), avisuso en 29 dies (24.11), Gebra en 32 dies (27.11)

Alguns viatges

• Països alpins +

Hem triat aquestes vacances, perquè fa 12 anys va ser el bateig de la nostra Ac i hem volgut fer part del mateix recorregut, en part per la nostàlgia i Llegir més
  • Eslovènia, Bòsnia i Croàcia +

Destí: Eslovènia, Bòsnia i Croàcia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.