• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Help fa 13 anys 3 mesos #40003

Tinc un problema, per exemple, en el fil obert a la fira de la carxofa de Amposta, nomes puc obrir els dos primers post, el de la Tiramilles i el de Ixent2 i no se el per que!!!!!pro no es l'únic i fins ara els podia seguir tots
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per Gebra.

Re:Help fa 13 anys 2 mesos #40020

A mi s'he m'obren tots,però si navegava amb el internet exlorer a voltes tenia problemes.Jo ara navego amb el Mozilla firefox i no tinc problemes.
Una abraçada.
Salutacions
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Help fa 13 anys 2 mesos #40023

Hola Jepi, sempre treballo amb Firefox i fins ara no avia tingut cap problema.
continuo sense poder obrir tots els missatges sobre tot de la fira de la carxofa
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • Gran Bretanya +

A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12