• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Disculpes personals alcalde Bellveí fa 13 anys 1 mes #39920

Com ja us vaig comentar ,vaig demanar una reunió amb l'alcalde en nom de la Secció d'autocaravanes de la UCC.

Doncs aquest migdia he rebut una trucada de l'Alcalde. Estava molt sorprès per la gran reposta del nostre col.lectiu,davant els senyals de prohibició; ha reconegut que no eren encertats i que mai havía pensat que fossin a molestar tant als AC.

Li he comentat que a Andalucia s'estaven fen marxes de fins a 300 AC per aquest tipus de prohibicions.

Li he parlat de la diferència entre prohibir i regular. M'ha dit que aquest no és el problema; és que deixen caravanes aparcades durant mesos i hi ha qui inclús viuen als carrers agafant electricitat de pisos.

No saben que fer; ja consultaran als Mossos d'esquadra.

Li he comentat l' evolució de poblacions com a Sitges, que han passat de prohibir l'entrada de AC , a permetre-les i fins i tot fer una àrea amb estància màxima de 72 hores.

També li he explicat que demà el nostre club fa una sortida a Valls a fer una calçotada a la que acudiran 40 AC, unes 100 persones, i el benefici que això suposarà pel poble.

M'ha dit que quan volguesim podriem fer el mateix a Bellveí. Vol deixar clar que en el seu poble les autocaravanes seran molt ben rebudes.

Davant del plantejament de que en el nou aparcament l'Ajuntament reservi places per les AC., m'ha dit que no calia ja que podiem aparcar als carrers o on volguessim.

La conversa ha transcorregut en un clima molt cordial , amb un clar reconeixement per part d'ell d'haver errat per desconeixement. Amb insistència que les AC s a Bellveí seran ben rebudes.

Per la qual cosa crec que seria correcte parar l'artilleria i felicitar-lo per la rectificació.

Salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Disculpes personals alcalde Bellveí fa 13 anys 1 mes #39923

Jaume,

dir-te que això que ens contes és bona senyal però ja saps com és la paraula dels polítics així que des de la UCC s'ha de forçar una reunió i arreglar definitivament el problema perquè no sigui provisional per a sempre i ens quedem amb el cul a l'aire (com qui diu).

Així que fins que la UCC com entitat associativa que s'ha interessat per aquest tema no arribi a algun acord, almenys no retiraria la "tropa" encara que no fa falta, de moment, tirar cap tret ni cap canonada... Però és interessant que el Sr. Alcalde sàpiga que estem i continuem aquí. Amatents al desenllaç final.
Salutacions cordials

Damià i Carme

Last edit: per Damia i Carme.

Re:Disculpes personals alcalde Bellveí fa 13 anys 1 mes #39936

Molt bona noticia per el col·lectiu
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Last edit: per Gebra.

Re:Disculpes personals alcalde Bellveí fa 13 anys 1 mes #39937

Acabo d’agrair a l’ajuntament la seva resposta. I Damià té raó, hem d’estar amatents , però no només a Bellvei si no a qualsevol altra iniciativa d’aquesta mena en qualsevol lloc.
La experiència de Bellvei al menys ha posat a prova la nostra força com a col•lectiu a tenir en consideració, i no només com a col•lectiu “campista”, “caravanista” o “autocaravanista”, si no com a col•lectiu consumidor de lleure.
Adaptant una frase que vaig llegir ahir: la nostra força està a la nostra butxaca, aprofiten-la!!!.
Salutacions
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re:Disculpes personals alcalde Bellveí fa 13 anys 1 mes #39939

I aquests senyals els trauran o no?
No puc jutjar aquest senyor primer perque no em toca i segon perque que no tinc el plaer de coneix-el, i per tant em mereix tot el respecte, però tinc tot el dia els polítics a la vora i normalment, les seues paraules cal agafar-les sempre amb molta cura, fins que no s'hagi signat el decret corresponent.
Si aquestes bones intencions que avui manifesta on sembla que deixarà aparcar als carrers de la població, no les trasllada a la Guardia Urbana per culpa d'una agenda massa atapeida, ja hi serem.
Crec que seria bo que els que ho teniu aprop, puguessiu seguir l'emplaçament d'aquests senyals per tal de comprovar si desapareixen i de moment deixar en standbye les actuacions previstes.
Salutacions
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Re:Disculpes personals alcalde Bellveí fa 13 anys 1 mes #39940

Be com sempre començo a llegir de dalt a baix, i per tant no havia llegit l'altre fil on es diu que els senyals ja els han tapat.
Aixi doncs, no toca mes que agraïr la ràpida ressolució del problema per part del senyor alcalde.
Felicitacions a tots els que heu bellugat el tema.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Re:Disculpes personals alcalde Bellveí fa 13 anys 1 mes #39942

L'alcalde no es pot oblidar de comunicar-lo a la Policia Local, ja que en tenen.

Salut

Re:Disculpes personals alcalde Bellveí fa 13 anys 1 mes #39950

Bé, de la mateixa manera que vaig entrar instància per reclamar la resituació del tema, ara he enviat un altre instància per agraïr la rapidesa i la resolució a posteriori. ;-)

Re:Disculpes personals alcalde Bellveí fa 13 anys 1 mes #39953

molt bona noticia i molt bona gestió Jahugar!!!
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Re:Disculpes personals alcalde Bellveí fa 13 anys 1 mes #39954

El que volia dir en el post anterior es que Bellvei no te policía local.

Disculpes .

Re:Disculpes personals alcalde Bellveí fa 13 anys 1 mes #39981

Ja m'extrañava una mica la noticia, el que pasa es que molts politics no en saben res dels nostres problemes i agafen el cami mes rapid devant de qualsavol d'aquestes situacions

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Gorges del Tarn, la França en estat pur... +

...La població de Meyrueis és un poble encantador, amb el seu llarg i frondós passeig de plàtans a la vora d'un riuet d'aigua fresca. Als voltants del poble, hi ha Llegir més
  • Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12