Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bona Tarde he rebut resposta de l'ajuntament força satifactoria s'adjunta.
be en breu el penjo que no em deix Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per trenkakames.
|
|
trenkakames ha escrit:
A mi m'han enviat el pdf cap per avall i tinc una feinada per a poderli donar la volta i llegir-lo. Ho hauran fet expressament? Salutacions cordials
Damià i Carme |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Damia i Carme ha escrit:
Hola Damià si li dones al boto dret del ratoli amb el document ober ei deixar girar-lo cap a la dreta . Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
Bé per cert he passat per davant de les senyals avui sobre les 18:45 aproximadament i les senyals ja han estat tapades.
De moment ja em guanyat mitja batalla i almenys hem aconseguit un to concil·liador, crec que aixó es bo Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per trenkakames.
|
|
Fantastic, resposta molt positiva.
Jo encara no he rebut res , ni la citació per la reunió que vem demanar telefonicament, encara ens estaviarem el viatge. Les "pataletas" de vegades serveixen d'algo. Felicitacóns a tots els que hem contribuit a aquesta resposta. Salut |
|
Doncs si, tal com he escrit aquesta tarda a l'altre fil, ja he rebut la carta de l'alcalde amb el raonament del perquè ho havien fet, tot disculpant-se de haver-ho fet de manera tan ràpida i sense pensar amb les possibles consequéncies,...
Em sembla del tot assenyat la nova posició de l'equip de govern. |
|
Jo també he rebut resposta per duplicat: al correu i a la instància; i m’ha sorprès la rapidesa i sembla que l’actitud de l’ajuntament és positiva. I està clar que “quien no llora, no mama” o en bell catalanesc: "callant no s’ha arriba enlloc".
Felecitats a tots. Salutacions, Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
jahugar ha escrit:
Enhorabona !!! ... no em queda altre remei que callar ![]() ![]() ![]() ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|