• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: nova àrea deTremp

nova àrea deTremp fa 10 anys 9 mesos #39387

aquest diumenge vaig flipar!
tornàvem de la neu i, travessant Tremp, veig una senyal familiar, però tot fora de lloc: UNA SENYAL D'AREA D'AUTOCARAVANES!!
De seguida vaig pensar: noi, sí que fa temps que no et connectas i no saps de noticies de trobades ni d'esdeveniments.
Avui, aquesta plana m'ho confirma: una nova àrea!
Companys: heu d'anar a veure la senyal: és nova, tota lluent, gran, preciosa.
Espero que us faci la mateixa il·lusió que em va fer a mí.
Què us haig de dir de l'àrea?
per flipar!
SORTIREM A LES NOTICIES DE CUATRO!!!
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:nova àrea deTremp fa 10 anys 9 mesos #39391

Realment trobar-la sense esperar-la deu ser per a fregar-se els ulls i pessigar-se !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:nova àrea deTremp fa 10 anys 8 mesos #39402

Hola Jimmy

Ens pots indicar si ja funcionava l'aigua potable ???

Encara que tinguem poques àrees i molt repartides pel territori, cada cop que s'inagura una de nova, és una bona noticia.

Salutacions.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:nova àrea deTremp fa 10 anys 8 mesos #39403

aprofitarem la nova area, fa molt de temps que no passo per Tremp i això que vaig esta una temporadeta obligada a la acadèmia de suboficials a Talarn.

Re:nova àrea deTremp fa 10 anys 8 mesos #39404

buf, ho sento molt, però anàvem amb cotxe i no ho vam provar.
Ja varem quedar prou alucinats amb l'ovni (senyal no identificada) i no vam provar els serveis. Però no crec que s'hagi de patir per aquets indrets de manca d'aigua.
La propera vegada ho provarem.
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Re:nova àrea deTremp fa 10 anys 8 mesos #39480

Bon dia, doncs engrescat per la inauguració de l’àrea de Tremp he muntat en un mapa de Catalunya amb totes les àrees que conec, i m’ha sortit un mapa força aclaridor de les àrees fetes i la feina que queda per fer. Aquí trobareu el mapa:
elmonperlafinestra.blogspot.com/2010/01/les-arees-dautocaravanes-catalunya.html
no descobreixo res de nou , però amb un cop d’ull podeu veure com tenim el pati , i si: queda molta feina per fer.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re:nova àrea deTremp fa 10 anys 8 mesos #39484

Gràcies, Marce.
Una imatge val més que mil paraules !!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:nova àrea deTremp fa 10 anys 8 mesos #39496

Nota informativa:
Les coordenades correctes i comprovades segons l'UCC són
42° 9'47.37"N 0°53'25.51"E i no les que ha publicat l'Ajuntament.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re:nova àrea deTremp fa 10 anys 8 mesos #39526

A mi em podeu dir antic, però a vegades trobo a faltar les adreces d'abans.
Recordeu quan abans, fa molt de temps (més o menys uns 10 anys), les persones per indicar alguna adreça deien : “Està al Carrer Pepitu, cantonada amb l'Avinguda Quimet”? O deien: “ Has d'arribar-te al poliesportiu, i a la seva dreta, trobaràs el lloc”.
Ara, amb la tècnica que avança una barbaritat, hem guanyat en agilitat, i així si no trobes un lloc basta amb preguntar a la primera persona que et trobis: “Bon dia senyora, estic buscant el paral·lel 53º35'12” , cantonada amb el meridià 2º27'12” , sabria dir-me si em falta molt?” :laugh::laugh:

A vegades ens compliquem la vida, penso.
Salutacions,
Marce
(i sí, no en tinc de GPS...per ara :whistle: ).
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re:nova àrea deTremp fa 10 anys 8 mesos #39535

De fet, 30 anys abans dels 10 que cita en Marce, la gent dels pobles i ciutats petites ni tan sols ens situàvem pels noms i els números dels carrers, sinó pels noms de les cases (Cal Capellà, Ca n'Oriach, Ca la Manela...). I actualment, els llocs que sovint hem de buscar són en barris nous, a mig construir, als afores, en urbanitzacions o zones industrials, amb uns carrers que, si tenen nom, no el sap tothom.
Jo visc en una zona on fins fa molt poc les cases de pagès eren senyores i mestresses del paisatge i de l'orientació en l'espai. Ara hi ha no sé quants polígons industrials, els carrers dels quals tenen un nom que només saben els carters i els administratius de les empreses. No demaneu pas a ningú on és el carrer Àngel Guimerà cantonada Joan Maragall... El resultat és que als transportistes i missatgers els interessa més que els donis les coordenades GPS i el telèfon (mòbil si pot ser) que no pas l'adreça concreta.
Jo m'estimaria més poder continuar dient que Cal Rector és a sota mateix de Cal Monjo, però potser només m'entendrien quatre gats.
Oh temps, oh costums!

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Ddolors en 4 dies (30.10), XANU en 4 dies (30.10), joan i andreu en 6 dies (01.11), vistur en 7 dies (02.11), LaSanta en 9 dies (04.11), Calton en 21 dies (16.11), avisuso en 29 dies (24.11), Gebra en 32 dies (27.11)

Alguns viatges

• Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • Quatre parròquies osonenques +

...Tothom qui hagi passat per la Plana de Vic ha trepitjat algun punt o altre del municipi de Gurb, encara que no n’hagi vist el poble: els seus 2500 habitants Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.