• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

AMPOSTA FESTA DE LA CARXOFA 2010 fa 13 anys 4 mesos #39226

El dia 28 de Febrer es celebrarà la festa de a carxofa... aqui us deixo la info per qui vulgui anar...
Nosaltres hi anem cada any però enguay cau amb el aniversari de la nostra filla petita i no sabem ben bé si hi podrem anar.... amb les ganes que teniemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...en fi, sempre queda la de la galera jajajajaj

www.festadelacarxofa.cat/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:AMPOSTA FESTA DE LA CARXOFA 2010 fa 13 anys 4 mesos #39227

Espero que baixeu, sou els reis de la festa!!

L'any passat la familia va poder pujar a carros i et fan un petit passeig.

Recordar que s'han de portat cadires.

Re:AMPOSTA FESTA DE LA CARXOFA 2010 fa 13 anys 4 mesos #39234

Ens ho apuntem a l'agenda, ens agradaria trobar-nos amb cares conegudes !!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:AMPOSTA FESTA DE LA CARXOFA 2010 fa 13 anys 4 mesos #39241

Nosaltres hi hem anat alguns cops (l'últim, l'any passat)i sempre hem disfrutat dels tastets de carxofa i de les degustacions d'ostres del delta.
Els que volgueu anar-hi no us oblideu de portar una safata per poder agafar d'un sol cop tots els tastets inclosos en el "tiket-degustació" i menjarlos després tranquilament sentats devant d'una taula. També hi ha un "tiket-degustació" de vi i venda d'oli i productes tipics de la comarca.
.......ahhhhhhhh, la cervesa és gratuita i podeu beure tota la que volgueu i el cos aguanti !!!

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:AMPOSTA FESTA DE LA CARXOFA 2010 fa 13 anys 4 mesos #39246

Bona tarda,

Ens ho apuntem a l'agenda... Gràcies per l'informació.
Jordi - ClanMayo
ClanMayo

Last edit: per CLANMAYO.

Re:AMPOSTA FESTA DE LA CARXOFA 2010 fa 13 anys 4 mesos #39247

Maria José, gràcies prenem nota, mai hem anat.
Salutacions :)

Re:AMPOSTA FESTA DE LA CARXOFA 2010 fa 13 anys 4 mesos #39262

hola famílies, una consulta, el dia 28 es diumenge, es fa només un dia o es tot el cap de setmana?.
Sabeu d'algun lloc per pernoctar tranquil·lament per la zona? si està a prop de la festa, millor.

Una abraçada a tots.
Ramon
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re:AMPOSTA FESTA DE LA CARXOFA 2010 fa 13 anys 4 mesos #39265

Hola Ramón!!!

Tant per Amposta com pels seus voltants no tindreu problemes per pernoctar.
La festa de la carxofa és celebra només diumenge al migdia. Arribant a mig matí podreu aparcar devant mateix del recinte firal (lloc on és fa la fira).
Si el disabte ja esteu per la zona podeu aprofitar per visitar el Delta del Ebre i si fa bo podeu pernoctar a la mateixa platja del Trabucador on sempre acostuma a estar alguna AC; també podeu pernoctar a l'area dels Montells. Un altre lloc bonic és el port de Sat Carles de la Rapita. Si penseu arribar disabte al vespre un altre lloc pot ser El Perelló, al costat de la cooperativa de vins (al matí podeu comprar vi, oli, mel i altres productes de la comarca).
Devant el recinte firal també es pot dormir encara que és una mica sorollós.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:AMPOSTA FESTA DE LA CARXOFA 2010 fa 13 anys 4 mesos #39270

Tal com diu la Neus nosaltres hi anem disabte , pasem el dia allà, ens agrada anar a comprar al mercat i fer un arros a la cassola al canyissar, quin plaer , ejem....despres passejem per la boreta del riu i veiem caure la tarda ,dormim just al costat de la fira per no fer tard el diumengejajajajaj.
Cal dur cadires per estar més còmodes i com també diu la Neus una bona safata per anar posant els tastets.
Uffffffffffffff ojalà hi poguem anarrrr,:dry: la Paula es del 29 de febrer i fa 14 anys,però com enguay el dia 1 cau en dilluns no sabem ben bé que farem ufffff.:(

Re:AMPOSTA FESTA DE LA CARXOFA 2010 fa 13 anys 4 mesos #39279

Ens apuntem!!!!
Vindrem dissabte per visitar "lo Delta", però al berenedor de la platja del Trabucador No es pot PERNOCTAR. Si en canvi als Montells, o Poblenou del Delta.
Miraré de convéncer als companys del Baix vallès (rodavents).
Falta molt encara!!!!!!!!!!!

Re:AMPOSTA FESTA DE LA CARXOFA 2010 fa 13 anys 4 mesos #39280

Bones,

En principi nosaltres hi arribarem el divendres al capvespre. Voldriem dormir a la zona dels Montells o voltants i aixi estar a la zona del Delta tot el dia de dissabte. El diumenge ben aviat al matí anar xinoxano cap a Amposta.
Jordi - ClanMayo
ClanMayo

Re:AMPOSTA FESTA DE LA CARXOFA 2010 fa 13 anys 3 mesos #39606

Ho apuntem, nosaltres no hi hem anat mai i les carxofes, a mi ... em xiflen!, a veure si ens ho podem arreglar, les explicacions de la Neux, superpractiques i les de la Ma José, embaucadores, ho provarem.
Per cert M.José que no ens parlem fa temps i jo et segueixo la pista eh? una abraçada.

Re:AMPOSTA FESTA DE LA CARXOFA 2010 fa 13 anys 3 mesos #39848

Nosaltres tampoc i hem anat mai i la veritat que pinta molt bé, per poc que puguem allà que i serem
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Re:AMPOSTA FESTA DE LA CARXOFA 2010 fa 13 anys 3 mesos #39853

Un altra opció per a pernoctar es al Parc del Garbí de Sant Carles de La Rápita. Nosaltres el solem utilitzar sempre que anem al Delta (i hi anem molt sovint). S'hi esta molt bé i a quatre passes de tot arreu.

Per buidar aigues negres i grises (aneu en compte) podeu utilitzar l'àrea d'Els Muntells però no deixen buidar abans de les 10:00h. del matí.
Salutacions cordials

Damià i Carme

Re:AMPOSTA FESTA DE LA CARXOFA 2010 fa 13 anys 3 mesos #39859

Hola Damià,

Em sembla una opció interessant. Si no es molestia, em pots donar les coordenades GPS d'aquest Parc?
Jordi - ClanMayo
ClanMayo

Re:AMPOSTA FESTA DE LA CARXOFA 2010 fa 13 anys 3 mesos #39862

Malhauradament no podrem venir a la festa tan esperada per nosaltres :( em feia mooooooooooooolta il.lusió:( Fins i tot ens haviem plantejat anar i tornar el mateix dia tots dos solets) però pensanto millor i per aquestes raons hem decidit deixar-ho pel proper any.

1)Tenim la auto al taller i estarà almenys un mes.:(
2) He tingut que agafar la baixa i ara per ara necessito traqnuilitat.
3)La Paula va néixer el 29 de febrer i aquest anys al no tenir auto ho celebrarem a casa amb els avis.

Per una altre banda..............

Una vegada vaig dir que mai més organitzaria res.. estava enfadada..decepcionada....però va ser un error... em vaig equivocar..i no m 'en vaig adonar fins que no vaig acceptar que no li podia caure a tothom bé i que no tothom vivia les coses amb la mateixa passió..que tots som diferents......però de tot s'aprèn;-)i això ho vaig entendre a casa d'uns cmics tot sopant :whistle:
Les coses s' han de fer de cor i que cada un de nosaltres les visqui com vulgui ;-)encara que no les compartim B-)
Si Deu vol per la Primavera quan tinguem la auto podrem fer la Gambada!!!......Però ara per ara no en tinc cap ganes.:-S
Bé.. si algú em volgués donar un cop de mà que no se'n estigui jajajaj
Un petonàs per tothom!!!

Mª José:sick:

Re:AMPOSTA FESTA DE LA CARXOFA 2010 fa 13 anys 3 mesos #39871

CLANMAYO ha escrit:

Hola Damià,

Em sembla una opció interessant. Si no es molestia, em pots donar les coordenades GPS d'aquest Parc?

N 40º 36' 57'' ; E 0º 35' 35''

I si pots anar a menjar al restaurant "familiar" PICARDIES (molt a prop del Parc del Garbí) ja me'n parlaràs...
Salutacions cordials

Damià i Carme

Re:AMPOSTA FESTA DE LA CARXOFA 2010 fa 13 anys 3 mesos #39882

Em sap molt greu que no vingueu, que farem amb vosaltres?
No et preocupis que nosaltres farem un esforç demanant 4 menús més.

Fins aviat

Re:AMPOSTA FESTA DE LA CARXOFA 2010 fa 13 anys 3 mesos #39883

Maria José: Què li passa a l'auto? Li feu reformes?

Tu t'hauràs de cuidar molt, que de tant en tant cal deixar de córrer en totes direccions. Si et cal tranquil.litat, fes bondat !

I per molts anys a la Paula, que se li apropa l'aniversari, encara que aquest any no sigui de traspàs.

Nosaltres tampoc no correrem per Amposta (Josep Maria, se t'acumularan les raccions de carxofes, tant que ens agraden). Estem en un procés d'adopció de gos, que esperem que acabi feliçment, i toca visita.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:AMPOSTA FESTA DE LA CARXOFA 2010 fa 13 anys 3 mesos #39885

Aquest any hi voliem tornar però finalment no podrà ser, tenim un compromís.
Nosaltres hi hem estat un parell de cops, i el darrer, ara fa dos anys, vam dormir just a la porta d'on es celebra la Carxofada. Us recomano que porteu la vostra taula i les cadires; al principi n'hi havia prou amb les cadires però hi ha molta gent i desseguida s'omplen les taules.

Bon profit !!! i mengeu alguna carxofa a la meva salut ;-)

• Pàgina:
  • 1
  • 2

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12